Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bleek het onteerde lichaam meerdere keren van alle kanten besmeurd te zijn met een vreemd goedje, olieachtig haast
de rol van meisje staat jou wel jorgy
jorgy stemde eerst op stef, misschien had hij een hint opgelost naar hem? stef lijkt me wel zo iemand die de enige die op hem stemt zou opeten, zeker als het maar 1 iemand is. hij hoopt dan ongemerkt jorgy te kunnen elimineren omdat hij zeker is dat jorgy ook goed is er zo verder geen aandacht meer naar hem getrokken wordt. spijtig voor hem is jorgy het meisje en wil dat dus zeggen dat er mogelijk iets achter die plotse stem zit...
als er niemand met een super argument afkomt stem ik op stef morgen. en als er 2-3 mensen duidelijk weerstand bieden dan stem ik zeker op stef want dan is dat de culttrein die ons wilt stoppen
. Jorgy zat tussen Tremendes en Diaephi in maar ging voor Diaephi omdat hij toch dacht dat Tremendes goed was. Hij maakte daarentegen nog wel een verdenking naar jou: FB, van een ervaren speler als jou had ik meer verwacht, dan zomaar bovenstaande post te plaatsen.
Tenzij..
de rol van meisje staat jou wel jorgy
jorgy stemde eerst op stef, misschien had hij een hint opgelost naar hem? stef lijkt me wel zo iemand die de enige die op hem stemt zou opeten, zeker als het maar 1 iemand is. hij hoopt dan ongemerkt jorgy te kunnen elimineren omdat hij zeker is dat jorgy ook goed is er zo verder geen aandacht meer naar hem getrokken wordt. spijtig voor hem is jorgy het meisje en wil dat dus zeggen dat er mogelijk iets achter die plotse stem zit...
als er niemand met een super argument afkomt stem ik op stef morgen. en als er 2-3 mensen duidelijk weerstand bieden dan stem ik zeker op stef want dan is dat de culttrein die ons wilt stoppen
Jorgy stemde helemaal niet eerst op Stef. Jorgy zat tussen Tremendes en Diaephi in maar ging voor Diaephi omdat hij toch dacht dat Tremendes goed was. Hij maakte daarentegen nog wel een verdenking naar jou:
Beetje vreemd dat je nu ineens Stef in de schijnwerpers wil zetten voor de volgende stemming op basis van onjuiste informatie... Als ik morgen niets kan vinden heb je mijn stem.
Laat me raden...Voor de functie bij de recherche hebben ze je nog niet gevraagd?
Waarom op trem gaan? Lijkt me dat we eerst meer zekerheid willen voordat we diegene met een dubbele stem eruit werken?
Nou das mooi balen zeg afgelopen nacht
Heeft iedereen trouwens gestemd?!