AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Bende hoerenzonen.

Elke game opnieuw vraag ik om niet random te stemmen en er een inactieveling uit te kicken. Altijd komen jullie af met de zever van "Dan weten we nog niets." of "Als hij toch burger blijkt, hebben we een goede stem minder.".

Eikels.

Anyway, Tub, omdat het mijn redenering van de voorbije 50 games is en hij nu misschien hopelijk toch eens een keertje gaat lukken :D

Maar wat schieten we daar mee op dan Jorgy?

Bende hoerenzonen.

Elke game opnieuw vraag ik om niet random te stemmen en er een inactieveling uit te kicken. Altijd komen jullie af met de zever van "Dan weten we nog niets." of "Als hij toch burger blijkt, hebben we een goede stem minder.".

Eikels.

Anyway, Tub, omdat het mijn redenering van de voorbije 50 games is en hij nu misschien hopelijk toch eens een keertje gaat lukken :D

U mad?! :roflol:

Het kan zijn dat Tub vandaag een drukke dag heeft, dus ik zie dat niet als reden om op hem te stemmen. Ik ga liever af op het verhaal en mogelijke hints/verdachtheden. Mocht Tub morgen nog steeds niet actief zijn wordt het een ander verhaal, want dan doet hij simpelweg niet mee...

grinnik, pas maar op, jij bent mijn 2e verdachte ;)

Cool:D, het verhaal klopt dus toch... Hmm.... Waarom was Nicky zo aan het walgen?:P

Goldberg, Nicky en MMAjunkie zitten rondom het kampvuur. Goldberg is duidelijk de leider in het gesprek, ondanks zijn gebrek aan ervaring meent hij helemaal het mannetje te zijn. Nicky walgt hier zichtbaar van, ook MMAjunkie heeft er wel zijn mening over, ''nog geen broek versleten en hij meent al dat hij Thor evenaart, wat een grap''.

Van een beetje grootspraak hoef je toch niet meteen te walgen? :) Misschien is het wel gewoon zelfvertouwen, dat jij, Nicky, niet hebt XD :P.

Wees niet bang, ik heb al op een ander gestemd en die blijft staan ;)

Laatst bewerkt:
Als we tub eruit stemmen weten we nog niks... schieten we niks mee op gewoon verspilde stemronde

Ik ga niet meer switchen.

Weet niet wie Tub is, maar als ik mezelf ermee kan redden doe ik dat.

Tub dus.

Hoewel dat waarschijnlijk een goede is, gezien er anders wel een cult treintje op gang kwam om hem te redden.

IS het al 23:00 uur? :P

Cool:D, het verhaal klopt dus toch... Hmm.... Waarom was Nicky zo aan het walgen?:P

Goldberg, Nicky en MMAjunkie zitten rondom het kampvuur. Goldberg is duidelijk de leider in het gesprek, ondanks zijn gebrek aan ervaring meent hij helemaal het mannetje te zijn. Nicky walgt hier zichtbaar van, ook MMAjunkie heeft er wel zijn mening over, ''nog geen broek versleten en hij meent al dat hij Thor evenaart, wat een grap''.

Van een beetje grootspraak hoef je toch niet meteen te walgen? :) Misschien is het wel gewoon zelfvertouwen, dat jij, Nicky, niet hebt XD :P.

Oppassen met dat namen vetgedrukt posten, maakt het verwarrend om te zien of het nu je stem is of niet.

Geen dank

Je stem als laatste vetgedrukt telt!;)

Ik stem mee op Tub.

Morgen ben ik terug actiever ^^.

Nou dat lijkt zo wel een gelopen race..
Tijd om mijn bedje op te zoeken.
Doei Tub, geen idee wie je bent, maar het was gezellig! Moeten we vaker doen ;)

Terug
Naar boven