MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

De cults gaan duidelijk voor Imba

Pff wat een verdeeldheid.. Ik snap het gaan op imba ook niet zo.. De overige aangedragen hints vind ik ook maar magertjes. Vind eerste dag altijd wel behoorlijk moeilijk. Vorige game waren er volgens mij niet eens hints in openingsverhaal, maar dat weet ik niet zeker meer.

Zit op mn telefoon dus kan het ook zo 123 niet nakijken.

Ik vind orgineel zijn stem op tremendes nogal uit de lucht gegrepen.

Lloyd, wat vervelend weer met je opa.. Hopelijk valt t mee en mag hij gauw weer naar huis :kiss:

Euhm, na het eten even alles doorlezen.. Snap er nog niets van eerlijk gezegd, maar had ook weinig tijd om me erin te verdiepen.. Stem nog even op niemand want dat zou echt te random zijn gewoon..

Tub

Nog niet zien posten, geen toevoeging

Hmm.... Erg moeilijk... Ik zit een beetje te dubben... Heb 2 namen in m'n hoofd.

Ogen openen kan helpen :P

---------- Post added at 16:00 ---------- Previous post was at 15:59 ----------

Check karma

---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:00 ----------

Heb er toevallig 2 gesloopt deze week :P

---------- Post added at 16:34 ---------- Previous post was at 16:33 ----------

Ik heb mijn stem klaar:

Wauter

Voorlopig imbaatwork vooral postgedrag.

Dat was inderdaad de tweede die ik in mijn hoofd had, zoals in een eerdere post aangegeven.

imbaatwork

Ben niet heel actief vanwege opname in ziekenhuis van opa

Het is tot 10 uur mogelijk om je stem je wijzigen toch? Ik heb nog eens na zitten denken en wil toch voor de persoon gaan die ik als tweede in mijn gedachte had. Wauter mag dus geschrapt worden. Sorry Imbaatwork

Aan lloydatoni: Sterkte man!

• Like
Waarderingen: Vonk
Het is tot 10 uur mogelijk om je stem je wijzigen toch? Ik heb nog eens na zitten denken en wil toch voor de persoon gaan die ik als tweede in mijn gedachte had. Wauter mag dus geschrapt worden. Sorry Imbaatwork

En waarom deze vage switch ? Iemand die aangeeft niet actief bezig te zijn met het spel ga je vanuit het niets volgen ?

Pff wat een verdeeldheid.. Ik snap het gaan op imba ook niet zo.. De overige aangedragen hints vind ik ook maar magertjes. Vind eerste dag altijd wel behoorlijk moeilijk. Vorige game waren er volgens mij niet eens hints in openingsverhaal, maar dat weet ik niet zeker meer.

Lloyd, wat vervelend weer met je opa.. Hopelijk valt t mee en mag hij gauw weer naar huis :kiss:

Hey. Ben je nu al vergeten dat ik me nek voor je uitstak het eerste potje?

Nicky CF

Hint naar haar is voor een eerste dag best degelijk. En daarbovenop komt het feit dat de vinder van die hint aardig wat stemmen krijgt.
Zou natuurlijk dom van de cults zijn om dit te doen maar het kan best.

En waarom deze vage switch ? Iemand die aangeeft niet actief bezig te zijn met het spel ga je vanuit het niets volgen ?

Zoals ik al eerder aangaf, had ik al eerder 2 namen in gedachte. Ik had het stuk nogmaals gelezen, het filmpje nogmaals bekeken en wat rond gelezen, en heb toen toch maar besloten om voor Imbaatwork te gaan. Het is dus niet uit het niets...

Verder is het vrij lastig, omdat dit mijn eerste spel is, en ik er dus wat extra moeite voor moet doen. Excuses voor de switch, het is nog even wennen.

Arme Nicky

Ik ga voor tremendes Voorgaande potjes was hij goed en speelde hij ook zeer actief en kwam met goede theorieën. Nu zit ie alleen het topic te bevuilen.

Nouja zeg..Slechte cult actie man. Vorige keer was ik actief en toen was het ook niet goed weet je nog?

Daarbij en daarnaast is dit de eerste dag, alsof de goede theorieën van mij af moeten komen, dat komen ze nooit man.:roflol:

orgineel

• Like
Nouja zeg..Slechte cult actie man. Vorige keer was ik actief en toen was het ook niet goed weet je nog?

Daarbij en daarnaast is dit de eerste dag, alsof de goede theorieën van mij af moeten komen, dat komen ze nooit man.:roflol:

orgineel

Haha rustig aan baas. Was niet van plan de stem te laten staan.

Hey. Ben je nu al vergeten dat ik me nek voor je uitstak het eerste potje?

Hmm.. Je moet wat op de eerste dag he.. :o

Mma's keuze is daarintegen wel een betere. Ik wist niet eens dat tub meedeed. Heeft nog niets laten horen. Lijkt me een betere keuze voor de eerste dag..

Wie the hell is Tub dan ?

• Like
Gezien het feit dat er eigenlijk nooit echt hints in het eerste verhaal staan.. Denk ik dat ik ook gewoon voor een inactieveling ga.. Wie is tub eigenlijk? Heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd..

Verder maar even volgen tot 22u, op zich wel een leuke stemming al zo vroeg voor de tijd :)

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen tot 23, had ik ook gezegd gisteren

Ik volg je, ik heb tevens ook een sterk vermoeden dat er geen hints in het openingsverhaal zitten.

Haha rustig aan baas. Was niet van plan de stem te laten staan.

Hmm Well then i see it threw the fingers..

Tub

Ook geen idee wie dat is. Welkom hier Tub wat zijn je doelen? Toch geen hele lange termijn doelen hoop ik want we gaan je dood maken vannacht..

Terug
Naar boven