XXL Nutrition

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Nahh dan ga ik niet meer met jou mee, je bent 44 al.. Dat kan nooit wat zijn nog, dat geheugen van jou :D

Nahh dan ga ik niet meer met jou mee, je bent 44 al.. Dat kan nooit wat zijn nog, dat geheugen van jou :D

11icmk4.jpg

Hmmmz. Of afgaan op stemgedrag, of op twee mogelijke hints.

Vind de hints beter dan het stemgedrag, maar meestal bewijst het stemgedrag meer.

Goldberg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha:thumbs:

ik neig naar Goldberg
alhoewel Imbaatwork met de 3 oud(er) hints ook vrij voorop staat...
toch probeer ik de aanval-verdediging lijn uit Leary's roos te vermijden, dus om kleuring te voorkomen val ik terug op Goldberg, die gisteren ook al mijn 2e keus was.

Net even stemming gecheckt:

Illoy die amper speelt, stemt als tweede (na tremendes?) op Goldberg.

Pleurklaat speelt niet mee, maar stemt er als derde op.

En IMBA volgt nadien, terwijl hij liever op Nicky wou.

Ik ga toch maar voor Nicky dan, vertrouw Alley meer dan twee half inactieve spelers.

Nicky

Want trem is inactief??

Ik zeg dat Illoy en Pleurklaat dat zijn.

Trem gaat enkel op Goldberg omdat zijn buikgevoel dat zegt :o

Dan ga ik toch liever op iemand waar we tenminste een paar hints voor hebben.

En om eerlijk te zijn ben ik ook de vele "..." van Nicky beu :o

Ik zeg dat Illoy en Pleurklaat dat zijn.

Trem gaat enkel op Goldberg omdat zijn buikgevoel dat zegt :o

Dan ga ik toch liever op iemand waar we tenminste een paar hints voor hebben.

En om eerlijk te zijn ben ik ook de vele "..." van Nicky beu :o

gelieve respect voor wat er bijna gebeurd is de afgelopen dagen jorgy. Alles is gelukkig goed afgrlopen en nu is het wachten op de operatie binnen 8 weken. Reden van stemming op Goldberg is goed uitgelegd door mijn voorganger en behoeft geen verdere uitleg. Ben vanaf morgen op m'n stek in Rotterdam en weer actief.

gelieve respect voor wat er bijna gebeurd is de afgelopen dagen jorgy. Alles is gelukkig goed afgrlopen en nu is het wachten op de operatie binnen 8 weken. Reden van stemming op Goldberg is goed uitgelegd door mijn voorganger en behoeft geen verdere uitleg. Ben vanaf morgen op m'n stek in Rotterdam en weer actief.

Oh shit jah, sorry bro. Wist niet dat jij het was die dat gepost had.

Mijn excuses.

Oké, dan ga ik toch wel terug voor Goldberg.

Gisteren helaas niet achter de pc kunnen komen en zit er nu net achter, excuses.

Zie net dat ik er al uit lig qq, dus succes verder.

Doe morgen maar wat mij betreft, ben er voor vandaag wel uit. Goldberg1987

Hmm... Potje blufpoker?

Ik geef toe, ik ben een cult. Dus ga je gang, en stem op mij :)

Maar... Niet piepen als ik gewoon een burger ben he;). Want als ik gewoon burger blijk te zijn, had jij het fout en zou het zomaar kunnen dat jij, tremendes een cult bent, wat ik ook denk. Ik las namelijk dat je in voorgaande spellen veel actiever mee deed. Waarom nu dan niet? Bang dat je gesnapt zal worden?

Overigens wil ik nog wel even aangeven dat ik Tub niet beschermde, want ik vond slechts dat ik het een kulargument is, om iemand op basis van 1 dag afwezigheid, op dag 1 van het spel weg te stemmen. Nu was het toevallig een cult, maar dat was puur een gelukstreffer. Want de keuze was totaal niet gebaseerd op het spel, maar op afwezigheid;).

Ik blijf bij mijn keuze: tremendes

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Iemand lijstje bijgehouden :) ?

sorry Jorgy....:o
dacht juist te quoten zodat niet gezegd kon worden dat ik het uit mijn duim zoog...

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2

STERF vervloekte ongelovige ! Origineel heft zijn zwaard en haalt uit. Maar dan schrikt hij wakker. Nondeju het is klaarlichte dag, geen oog heb ik dichtgedaan door die verdomde Sanca die maar bleef schreeuwen. Vraag me af wat die gek bezielde. Wanneer hij zijn tent flap opent realiseert hij zich dat het echt laat is, iedereen heeft zich al verzameld rondom de tent van Ragnar, verdwaasd kijkt hij om zich heen. Hij hoort diverse namen geopperd worden '' GOLDBERG , NICKY, IMBA ''. Man man wat een spektakelmakers denkt hij bij zichzelf.

Ragnar loopt onrustig voor de tent van wijze, hij raapt al zijn moed bij elkaar en gaat naar binnen. Kort samengevat vertelt hij de wijze wat er heeft voorgevallen. De wijze grinnikt, 1 vraag mag je me stellen Ragnar. Dat is een kippetje denkt hij bij zichzelf: '' Zitten we op het goede spoor '' ?. De wijze haalt zijn kap van zijn hoofd af en buigt voorover naar het oor van Ragnar, hij fluistert zacht : '' Nee interpreteren de tekens totaal verkeerd, maar hebben een hoop geluk gehad. De goden zijn toch met jullie''. Ragnar maakt een buiging en neemt de rechterhand van de wijze, waarna hij deze aflikt. Met zijn hoofd naar beneden verlaat hij de tent.

Het is etenstijd in het kamp, alle mannen verzamelen zich rondom het kampvuur om hun dagelijkse maaltijd te verorberen, wat vandaag toevallig kip met rijst is. Lloyd en Nicky zijn in een hevige discussie verzeild geraakt, over iets simpels als het niet schoonmaken van een zwaard. Op een afstandje zit nog een burger tegen een boom aan, hij vraagt zichzelf af wat dat toch is met die kip en rijst, zelf heeft hij een zak gefrituurde aardappelen die hij gortig naar binnen slaat.

Ragnar verklaart de stemming voor gedaan ! De ongelukkige wordt naar voren geroepen. Ragnar vraagt aan zijn mannen wat voor dood de verrader dient te sterven. '' Bloedarend roepen de mannen luidkeels !''. Awel, Bloedarend zal het zijn ! De verrader wordt uitgekleed en geboden om op zijn knieën te gaan zitten. Zijn armen worden gespreid. Ragnar vertelt hem nog kort, denk eraan, schreeuw niet en je hebt nog kans om naar Valhalla te gaan. Schreeuw en je zal in de eeuwige duisternis terecht komen. De verrader heeft een vastbesloten blik in zijn ogen. Ragnar neemt zijn dolk ter hand en snijd de rug van de verrader open. Meteen volgt er een doods schreeuw die door merg en been gaat. Ragnar neemt zijn bijl en hakt alle ribben aan de achterzijde weg, hierop flapt hij de longen van het slachtoffer naar buiten alsof deze twee vleugels heeft ! De verrader neemt nog een paar teugen adem en kreunt nog wat, wetend dat hij niet naar valhalla zal gaan.

Filmpje bevat spoilers van de serie vikings en geen hints, kijken op eigen risico.

Goldberg is dood.

hij was burger HIJ WAS CULT

kijken op eigen risico en dan geen spoiler plaatsen terwijl er lettelijk in titel staat wat er gebeurt :roflol:

Terug
Naar boven