Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

zo....net terug van werk, zo eens even bijlezen.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Imbaatwork is ook een oudere speler....combineren met de hint naar Elders scrolls....

Als je goed hebt teruggelezen was ik de eerste die Tub opperde....met een reden nog ook.

Ik twijfel over IMBA (ben ik serieus de enige??) en Goldberg.
Redenen voor Imba zijn de oudere speler....ook omdat eerder iets over ancient (ervaren speler) wordt genoemd en dan ook nog de Elders Scroll...
Imba is een ervaren speler, ik een groentje.
3 afzonderlijke hints met OUD(er) (sorry Imba)

Redenen voor Goldberg: hij was gisteren al mijn 2e keus, en nu met het tub verdedigen nog steeds.

Ik bracht Tub naar voren :p

Anyways, was de tijd vergeten dus vergeten te stemmen :sad:

We're on a ****ing roll here!!!!

Dat is al de tweede cult eruit, na twee stemmingen! Two for two, boys!

Nu nog hopen dat wolf een cult neemt deze nacht en dan kunne we al inpakken :D

Jammer van Goldberg...
Kans toch aanwezig dat ik vanaf dag 1 toch goed zat met Nicky.
Enige wat ik dan niet kan plaatsen is dat ze als 5e (ja heb het nageteld :))al mee op Tub ging, terwijl daar nog geen reden voor was mocht ze cult zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Willen alle nachtrollen mij alvast een PM sturen, dan kan ik het ochtendverhaal al vast maken. Ik heb morgenvroeg dienst vanaf 07:00 dus dat wordt lastig

Jammer van Goldberg...
Kans toch aanwezig dat ik vanaf dag 1 toch goed zat met Nicky.
Enige wat ik dan niet kan plaatsen is dat ze als 5e (ja heb het nageteld :))al mee op Tub ging, terwijl daar nog geen reden voor was mocht ze cult zijn.

Tactiek. Waarom niet een inactieve cult offeren en de aandacht van je zelf halen.

MMA:

Ik noem tub als eerste gisteren om 10.46.
MMA junkie noemt tub als eerste gisteren om....17.15

(ik heb er later op gestemd, dat is waar)

Verdorie, ik had gewoon de witte letters gemist....
Goldberg was cult....nice

• Topic Starter Topic Starter
Punjab schrikt, hoor ik nou tromgeroffel ? '' DE VIJAND NADERT'' hoort hij de wacht roepen. Ragnar stormt zijn tent uit en neemt de leiding. Iedereen weet meteen wat hij moet doen. Snel vormt de groep van vikingen een muur van schilden. '' Vecht voor jullie voorvaderen en sterf voor de goden'' roept een van de strijders. '' FOS RO DAH'' klinkt het antwoord vanuit de groep. De Engelse ridders naderen de muur van schilden, met een luide knal treffen ze elkaar. Oorverdovend geschreeuw en het gekletter van zwaarden vullen de lucht. Tremendes vecht met volle overtuiging en houdt ijverig de tel bij, 1, 2, 4. GODNONDEJU hoeveel engelsmannen moeten er nog vallen, de wolf assasin noemen ze mij ! Wat hij niet in de gaten heeft is dat er achter hem een schim nadert, die hem in soepele beweging met een dolk zijn nek open snijdt. Wat Tremendes niet weet is dat deze persoon een van hun was, ooit. De rest van de groep blijft ijverig vechten en heeft van het hoogverraad niets in de gaten. Wanneer de Engelse teruggedrongen zijn wordt het lichaam van Tremendes opgemerkt, Ragnar sluit zijn ogen. '' Hij zal een waardige begrafenis krijgen''.

De geheime slechte rol heeft een kill gemaakt.

Tremendes is dood

Hij was burger

spannende avond zo....

Arme burger Tremendes....

Punjab schrikt, hoor ik nou tromgeroffel ? '' DE VIJAND NADERT'' hoort hij de wacht roepen. Ragnar stormt zijn tent uit en neemt de leiding. Iedereen weet meteen wat hij moet doen. Snel vormt de groep van vikingen een muur van schilden. '' Vecht voor jullie voorvaderen en sterf voor de goden'' roept een van de strijders. '' FOS RO DAH'' klinkt het antwoord vanuit de groep. De Engelse ridders naderen de muur van schilden, met een luide knal treffen ze elkaar. Oorverdovend geschreeuw en het gekletter van zwaarden vullen de lucht. Tremendes vecht met volle overtuiging en houdt ijverig de tel bij, 1, 2, 4. GODNONDEJU hoeveel engelsmannen moeten er nog vallen, de wolf assasin noemen ze mij ! Wat hij niet in de gaten heeft is dat er achter hem een schim nadert, die hem in soepele beweging met een dolk zijn nek open snijdt. Wat Tremendes niet weet is dat deze persoon een van hun was, ooit. De rest van de groep blijft ijverig vechten en heeft van het hoogverraad niets in de gaten. Wanneer de Engelse teruggedrongen zijn wordt het lichaam van Tremendes opgemerkt, Ragnar sluit zijn ogen. '' Hij zal een waardige begrafenis krijgen''.

De geheime slechte rol heeft een kill gemaakt.

Tremendes is dood

Hij was burger

De cults voelden zich duidelijk bedreigd door Tremendes... Wel zonde, want hij had het vandaag dan toch weer bij het rechte eind...

Echt onaardig die witte tekst.. Denk ik het eindelijk een beetje door te hebben.. /fail

Ik dacht dat ik me had aangesloten bij het juiste clubje.. zit ik gewoon zwaar aan de verkeerde kant.

Terug
Naar boven