MMAjunkie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 161
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
ik heb laatst al een film gezien met bloodeagles, durfde de link van Diaephi niet eens aan te klikken![]()
link?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb laatst al een film gezien met bloodeagles, durfde de link van Diaephi niet eens aan te klikken![]()
weetikveel....was ouderwets via de tv
bij vrienden over de vloer.Ga mee op origineel dan..
ben vrij zeker dat hij de wolf is
Jij bent 1 van de mensen waarvan ik zeker weet dat je goed bent.
Om 1 blok te vormen volg ik je.
Orgineel.
Jij bent 1 van de mensen waarvan ik zeker weet dat je goed bent.
Om 1 blok te vormen volg ik je.
Orgineel.

Ik voel het aan mijn water.
En hij gedraagt zich als een wolf
op jou was ik aan het wachten...
Ik volg: origineel
pfft we hebben weinig argumenten dit keer, dat is zeker waar.
Imba, ALley en ik zijn uitgesloten na dagverhaal 2.
Penose, Jimbooo en Alley door dagverhaal 3.
Uit nacht 3 haal ik geen verdere hints.
Je zou als je wilt, kunnen lezen dat de wolf bespied is, als dat geluid niet van punjab zelf afkwam, maar slechts zo leek.
Wat overblijft: Jorgy die ragnar nooit gemogen zou hebben
Wolf heeft geen baardgroei: HillR?
Wolf is ervaren...wie zijn de ervaren spelers hier?
Fabula ecto est: fos do rah?
Origineel....vanwege suggestie bespied te zijn door MMA en opdat hij twee keer op sanca deed schelden.
Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn.
pfft we hebben weinig argumenten dit keer, dat is zeker waar.
Imba, ALley en ik zijn uitgesloten na dagverhaal 2.
Penose, Jimbooo en Alley door dagverhaal 3.
Uit nacht 3 haal ik geen verdere hints.
Je zou als je wilt, kunnen lezen dat de wolf bespied is, als dat geluid niet van punjab zelf afkwam, maar slechts zo leek.
Wat overblijft: Jorgy die ragnar nooit gemogen zou hebben
Wolf heeft geen baardgroei: HillR?
Wolf is ervaren...wie zijn de ervaren spelers hier?
Fabula ecto est: fos do rah?
Origineel....vanwege suggestie bespied te zijn door MMA en opdat hij twee keer op sanca deed schelden.
Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn.
Wat een wending. Ineens een hele reeks stemmen op Origineel... Ik ben toch nog niet echt overtuigd van zijn schuld.
---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------
Je hebt wel een heel erg groot lijstje burgers. We lijken allemaal precies een beetje te vergeten dat we ook nog ergens een geheime rol moeten zien te vinden.
Vergeten dat de spelleider een agent is? Die zijn niet te vertrouwen!!
Hij kan juist geen cult zijn. Vanwege zijn verwijzing naar Goldberg op dag 1.Ben er vrij zeker van dat orgineel geen wolf is, cult kan misschien nog. Er is maar één rol die echt direct kan zeggen wie de wolf is dus MMAjunkie weet hopelijk wat ze doet.
Waarom Lloyd en Wauter? Lees voor de grap alle berichten van Wauter eens terug, zie geen reden om die uit je verdachtenlijstje te schrappen hoor.Nicky zei:Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn
Waarom Lloyd en Wauter? Lees voor de grap alle berichten van Wauter eens terug, zie geen reden om die uit je verdachtenlijstje te schrappen hoor.