MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

orgineel

Origineel vanuit lijfbehoud maar

Vertrouw IMBA en MMA wel redelijk. Zit zelf absoluut niet in het spel, dus ga maar eens kritiekloos volgen.

Orgineel

Dit gaat wel weer erg makkelijk zo, ach we zullen wel zien.

Ben er voor vanavond weg van, zie morgen wel hoe het allemaal verlopen is.

Wtf.. Stelletje *****
Waarom op mij?

Ben er vrij zeker van dat orgineel geen wolf is, cult kan misschien nog. Er is maar één rol die echt direct kan zeggen wie de wolf is dus MMAjunkie weet hopelijk wat ze doet.

Ik voel het aan mijn water.
En hij gedraagt zich als een wolf

Zou toch maar even verder kijken als ik jou was. Tenzij je een goed reden hebt om mij er uit te krijgen en dat is dus alleen als je de wolf of cult bent.

Denk dat ik er toch niet meer veel aan kan veranderen. Er zijn geen goede argumenten om op mij te stemmen.
Voor een ieder die op mij stemt denk er nog een keer over na.

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

op jou was ik aan het wachten...
Ik volg: origineel

En wat is dit nou weer voor onzin... was op jou aan het wachten. Beetje makkelijk zo iemand anders achterna lopen.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

@ Alley, als jij echt goed bent wijzig je stem dan. jij weet beter dan dit.

pfft we hebben weinig argumenten dit keer, dat is zeker waar.

Imba, ALley en ik zijn uitgesloten na dagverhaal 2.
Penose, Jimbooo en Alley door dagverhaal 3.

Uit nacht 3 haal ik geen verdere hints.
Je zou als je wilt, kunnen lezen dat de wolf bespied is, als dat geluid niet van punjab zelf afkwam, maar slechts zo leek.

Wat overblijft: Jorgy die ragnar nooit gemogen zou hebben
Wolf heeft geen baardgroei: HillR?
Wolf is ervaren...wie zijn de ervaren spelers hier?
Fabula ecto est: fos do rah?
Origineel....vanwege suggestie bespied te zijn door MMA en opdat hij twee keer op sanca deed schelden.

Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn.

Wat een wending. Ineens een hele reeks stemmen op Origineel... Ik ben toch nog niet echt overtuigd van zijn schuld.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Je zou als je wilt, kunnen lezen dat de wolf bespied is, als dat geluid niet van punjab zelf afkwam, maar slechts zo leek.

Origineel....vanwege suggestie bespied te zijn door MMA en opdat hij twee keer op sanca deed schelden.

Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn.

Je hebt wel een heel erg groot lijstje burgers. We lijken allemaal precies een beetje te vergeten dat we ook nog ergens een geheime rol moeten zien te vinden.

Vergeten dat de spelleider een agent is? Die zijn niet te vertrouwen!!

Wat een wending. Ineens een hele reeks stemmen op Origineel... Ik ben toch nog niet echt overtuigd van zijn schuld.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

Je hebt wel een heel erg groot lijstje burgers. We lijken allemaal precies een beetje te vergeten dat we ook nog ergens een geheime rol moeten zien te vinden.

Vergeten dat de spelleider een agent is? Die zijn niet te vertrouwen!!

zou die geheime rol dan nog meer mensen mogen vermoorden?
ik was in de veronderstelling dat zijn geheime stukje uitgespeeld was. Wellicht naïef.

En tsja, geen flauw benul over aantallen inderdaad. Misschien hebben jullie wel gelijk...

Ben er vrij zeker van dat orgineel geen wolf is, cult kan misschien nog. Er is maar één rol die echt direct kan zeggen wie de wolf is dus MMAjunkie weet hopelijk wat ze doet.
Hij kan juist geen cult zijn. Vanwege zijn verwijzing naar Goldberg op dag 1.

Wolf kan wat mij betreft wel. Of ik dat ook echt denk is iets anders, maar zoals gezegd zo goed zijn mijn keuzes deze game niet geweest.

Nicky zei:
Lloyd, Wauter en MMA staan bij mij, naast de reeds genoemde namen in het burgerrijtje, maar er moeten er meer zijn
Waarom Lloyd en Wauter? Lees voor de grap alle berichten van Wauter eens terug, zie geen reden om die uit je verdachtenlijstje te schrappen hoor.

hmz, zit wat in...

Ik ben niet meer helemaal mee, maar zoals gezegd wou ik vandaag gaan voor orgineel of illoy.

Ik vertrouw MMA ook, dus ik volg hem en ga mee op: orgineel

Waarom Lloyd en Wauter? Lees voor de grap alle berichten van Wauter eens terug, zie geen reden om die uit je verdachtenlijstje te schrappen hoor.

Ik heb er wel twee keer een cult uitgestemd en niet op jimbooo gestemd, nog altijd een pak beter dan jou zogezegde "ik speel dit spelletje wel bagger zeg deze keer" rol :)

Terug
Naar boven