Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfel tussen orgineel en Illoydatoni momenteel. Iemand die eenzelfde richting uit denkt te gaan?
Op een van hen wil ik ook wel meegaan.
Vind het op moment moeilijk, iedereen heeft wel een pro en con.
Orgineel liep op Sanca te schelden, tot 2x toe.
Maar hij stemde wel gelijk mee op Tub. (kan taktiek geweest zijn)
Lloyd ging heel snel mee op Goldberg, kan onwetenheid geweest zijn ---> Wolf?
als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.
Zoals eerder verklaard Lloydatoni om hopelijk de wolf te pakken.
snap de stemmen op mijn naam niet echt nadat ik 2 keer snel mee ging in de strijd om cults eruit te halen?
Het gaat er vooral om dat je ervaren bent en je op de achtergrond houdt. Beide elementen wijzen erop dat je wel eens de wolf kan zijn.
ik kwam even spieken.
Zie ik nu Lloyd staan?
Wie noemde hem als eerste?
Lloyd staat niet op mijn wolf/cultlijstje, dus ben wel benieuwd wie de aanzet gegeven heeft.
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------
Hmz HillR was dat....
en Jorgyboy zit me ook al steeds dwars, maar kan er de vinger niet op leggen. Imba's hint geeft wellicht wel iets duidelijkheid.
En dan Fabula nog, en Penose
pfoei, vandaag is wel heel erg lastig!
ik kwam even spieken.
Zie ik nu Lloyd staan?
Wie noemde hem als eerste?
Lloyd staat niet op mijn wolf/cultlijstje, dus ben wel benieuwd wie de aanzet gegeven heeft.
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------
Hmz HillR was dat....
en Jorgyboy zit me ook al steeds dwars, maar kan er de vinger niet op leggen. Imba's hint geeft wellicht wel iets duidelijkheid.
En dan Fabula nog, en Penose
pfoei, vandaag is wel heel erg lastig!
Ga mee op origineel dan..
ben vrij zeker dat hij de wolf is
Beetje aparte post, typisch wat ik van een cult zou verwachten. Beetje die en die persoon aanwijzen. Het is je eerste spel dus ik kan je nog moeilijk peilen.
---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
Hierover wil ik wel maar weten, je verdenkt orgineel omdat hij het profiel past van een speler met ervaring of zijn er nog zaken?
Ik voel het aan mijn water.
En hij gedraagt zich als een wolf