MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Jep origineel, had hem achter Punjab op mijn lijstje staan, is duidelijk nu :)

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik twijfel tussen orgineel en Illoydatoni momenteel. Iemand die eenzelfde richting uit denkt te gaan?

Op een van hen wil ik ook wel meegaan.

Vind het op moment moeilijk, iedereen heeft wel een pro en con.

Orgineel liep op Sanca te schelden, tot 2x toe.
Maar hij stemde wel gelijk mee op Tub. (kan taktiek geweest zijn)

Lloyd ging heel snel mee op Goldberg, kan onwetenheid geweest zijn ---> Wolf?

Op een van hen wil ik ook wel meegaan.

Vind het op moment moeilijk, iedereen heeft wel een pro en con.

Orgineel liep op Sanca te schelden, tot 2x toe.
Maar hij stemde wel gelijk mee op Tub. (kan taktiek geweest zijn)

Lloyd ging heel snel mee op Goldberg, kan onwetenheid geweest zijn ---> Wolf?

Lloyd is wel iemand met heel wat ervaring die het profiel van de wolf past, vraag me alleen af of hij genoeg online is geweest om het spel goed te kunnen volgen (al kan je natuurlijk 's avonds alles op je gemak lezen). Mijn stem gaat voorlopig naar lloyd maar als iemand anders nog met iets goed komt volg ik.

Orgineel kan in principe de wolf zijn, maar eigenlijk geen cult.

Het feit dat hij naar Goldberg verwees op dag 1 sluit dat uit.

• Topic Starter Topic Starter
Heb dienst tot vanavond 23:00. Stemming sluit om 23:00, ik zou het op prijs stellen als iemand wederom de stemmen even telt zodat als ik thuis kom ik meteen het verhaal kan schrijven

als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.

Uit het verhaaltje van gisteren is het nu wel duidelijk dat Alley niet slecht is. In combinatie met het feit dat je slechts 15 posts hebt, gaat mijn stem naar Lloyddatoni

Ik vind het sowieso niet zo netjes om als cult/wolf zijnde niet actief mee te spelen.
Maar daar is al vaker over gesproken, zal wel niet veranderen.

Fabulaactaest

Vanwege het beschermen van cults en het stemmen op mij

Zoals eerder verklaard Lloydatoni om hopelijk de wolf te pakken.

ik kwam even spieken.
Zie ik nu Lloyd staan?
Wie noemde hem als eerste?

Lloyd staat niet op mijn wolf/cultlijstje, dus ben wel benieuwd wie de aanzet gegeven heeft.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Hmz HillR was dat....
en Jorgyboy zit me ook al steeds dwars, maar kan er de vinger niet op leggen. Imba's hint geeft wellicht wel iets duidelijkheid.
En dan Fabula nog, en Penose

pfoei, vandaag is wel heel erg lastig!

ik kwam even spieken.
Zie ik nu Lloyd staan?

Lloyd staat niet op mijn wolf/cultlijstje, dus ben wel benieuwd wie de aanzet gegeven heeft.

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Hmz HillR was dat....
en Jorgyboy zit me ook al steeds dwars, maar kan er de vinger niet op leggen. Imba's hint geeft wellicht wel iets duidelijkheid.

Ga mee op origineel dan..
ben vrij zeker dat hij de wolf is

haha nu noem je nog een naam die er niet bij zat

ik kwam even spieken.
Zie ik nu Lloyd staan?

Hmz HillR was dat....

Beetje aparte post, typisch wat ik van een cult zou verwachten. Beetje die en die persoon aanwijzen. Het is je eerste spel dus ik kan je nog moeilijk peilen.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Ga mee op origineel dan..
ben vrij zeker dat hij de wolf is

Hierover wil ik wel maar weten, je verdenkt orgineel omdat hij het profiel past van een speler met ervaring of zijn er nog zaken?

Beetje aparte post, typisch wat ik van een cult zou verwachten. Beetje die en die persoon aanwijzen. Het is je eerste spel dus ik kan je nog moeilijk peilen.

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Hierover wil ik wel maar weten, je verdenkt orgineel omdat hij het profiel past van een speler met ervaring of zijn er nog zaken?

Ik voel het aan mijn water.
En hij gedraagt zich als een wolf

Strong begrijpend lezen is strong

Bloodeagle net gezien, was wel ziek :o

Laatst bewerkt:
ik heb laatst al een film gezien met bloodeagles, durfde de link van Diaephi niet eens aan te klikken ;)

maarre...probeert MMAjunkie te suggereren dat hij gespiekt heeft bij de wolf vannacht?

Terug
Naar boven