AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Ik heb er wel twee keer een cult uitgestemd en niet op jimbooo gestemd, nog altijd een pak beter dan jou zogezegde "ik speel dit spelletje wel bagger zeg deze keer" rol :)
Klopt. Maar wel twee keer vrij laat gestemd op Tub en Goldberg en heel spannend waren die stemmingen niet.
En gisteren niet op Jimbooo gestemd, maar misschien wel gewoon op een andere burger.

Verdenk je niet per se hoor, maar zie ook geen reden om je te schrappen als mogelijke cult/wolf.

Klopt. Maar wel twee keer vrij laat gestemd op Tub en Goldberg en heel spannend waren die stemmingen niet.
En gisteren niet op Jimbooo gestemd, maar misschien wel gewoon op een andere burger.

Verdenk je niet per se hoor, maar zie ook geen reden om je te schrappen als mogelijke cult/wolf.

Tub was inderdaad laat maar de stemming op de eerste dag is altijd een vogelpik, das altijd blind kiezen. Bij goldberg zat ik in de middenmoot dus het kon nog alle kanten uit. Had ik trouwens in de vorige stemming op jou gestemd lag je eruit.

En idem wederzijds wat dat schrappen betreft, normaal speel je ook veel zelfverzekerder.

Kan niet wachten op het verhaal..

Hoop dat ik het bij het goede einde heb, vannacht zal ik wel de lul zijn :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Stemmen zijn geteld, verhaal wordt geschreven

nadat ik deze bbq worst verorberd hebt nomnomnom

geen beeldspraak
nohomo

Gasten als ik de wolf was geweest dan was ik de eerste nacht toch bij Hill langs geweest!!!

• Topic Starter Topic Starter
Dag 4

Als kampen personen waren en gevoelens hadden verkeerden deze nu in staat van rouw. Iedereen lijkt hevig ontdaan door de dood van Ragnar. Sommigen verwijten hem dat hij weinig slimme keuzes gemaakt heeft, andere eren hem door hun zwaarden te slijpen voor de strijd die gaat komen. Waar anderen zich afvroegen of hun verhaal opgeschreven zou worden, is dit bij Ragnar zeker het geval. Zijn verhaal zal verteld worden van zoon tot zoon, tot kleinzoon, waarna dit ook ooit een legende zal worden. Misschien wordt het zelfs wel ooit verfilmd. Het verhaal is nu in ieder geval op een trieste manier ten einde gekomen voor Ragnar.

Enkele vikingen zoeken elkaar op en gaan het debat aan over wie er vandaag dan moet stemmen. Lloyd? Of toch origineel ? De mannen hebben het er druk mee en bij de verraders komt al stiekem een glimlach te voorschijn. Uiteindelijk zijn ze er toch weer uit gekomen. Lloyd neemt het voortouw, '' Mannen ! Ik heb de stemmen geteld en van vandaag zal origineel stemmen''. Hij zal steven door vierendeling. Orgineel valt op zijn knieën en smeekt aan Lloyd om hem gewoon te onthoofden, ik had mijn hoofd er toch al niet bij !

LLoyd is vastbesloten en beveelt de mannen om vier paarden te brengen. Terwijl origineel jankt als een klein meisje worden er touwen aan zijn handen en voeten vastgemaakt. Nicky legt een hand op zijn schouder en vertelt hem dat als hij maar vertrouwen heeft in Odin het vast goed zal komen, origineel is helaas ontroostbaar. Met een rukvaart rennen de paarden weg waarna de paarden in een rotvaart wegrenden. Origineel werd compleet uit elkaar getrokken.

Origineel is dood

Hij was burger
Hij was cult
Hij was burger

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

De nachtrollen mogen mij hun PM's sturen

pfoei....was net aan het typen waarom origineel dan op HillR zou hebben gestemd....

nu kan hij geen antwoord meer geven...

burger, verdorie! RIP en excuus

Thanks Diaephi. Voor een ieder die op mij stemde, fijne nacht!

Aah lekker ik was de beul :D

Gedachte die nu door mijn hoofd spookt: is illoyd de wolf en is MMA de enige overgebleven cult en zag hij geen andere oplossing meer dan zich voor te doen als meisje en zo iedereen op orgineel te laten stemmen?

Gedachte die nu door mijn hoofd spookt: is illoyd de wolf en is MMA de enige overgebleven cult en zag hij geen andere oplossing meer dan zich voor te doen als meisje en zo iedereen op orgineel te laten stemmen?

Mma mag wel weer gelijk eruit morgen door vandaag

Mma mag wel weer gelijk eruit morgen door vandaag
Ik moest je zin drie keer lezen voor ik begreep wat je bedoelde.
BlondT, sorry.

Maar agree, dat zal hij zich ook gerealiseerd hebben: zou ook nog de wanhoopspoging van de wolf zelf kunnen zijn??

Lloyd past wel het profiel van de wolf die ervaring heeft en weet wat hij doet, hij kiest er altijd een goed slachtoffer uit (eerste de jager en dan de goede geheime rol). Diaephi heeft ook al een aantal keer gezegd dat we totaal verkeerd zaten en tot vandaag was lloyd nog niet voorgekomen in de stemmingen. De actie van MMAjunkie is wel wat raar, ik zou zoiets eerder doen als de kampen meer wat even zijn qua aantallen maar wel te verklaren door het feit dat ze een nieuwe speelster is. Eerst zien wat de nacht brengt.

En idem wederzijds wat dat schrappen betreft, normaal speel je ook veel zelfverzekerder.
Ik speel zelfzeker als ik zeker ben. Deze game weet ik het gewoon niet.

Is deels tijdgebrek, maar zeker ook omdat het gewoon niet te zien is. Betwijfel echt of er wel een patroon is in de stemmingen.
Orgineel beschermde bijvoorbeeld op dag 2 Goldberg enigszins en Goldberg was cult. Maar Orgineel was dat niet. Voor mij geldt precies hetzelfde.

Door de gebeurtenissen van vandaag ben ik nog meer overtuigd dat Lloyd de wolf is.

Terug
Naar boven