Fitness Seller

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Zou het weer makkelijker maken

Whut? Burgemeester.. Zo'n stille burgervader heb ik nog nooit meegemaakt? Een burgemeester met Agorafobie? :o

Ben benieuwd naar het nachtverhaal, maar vrees wel het ergste..

Morgen maar weer op Alley dan?

Nee, volgens Pleurklaat zitten we fout met de huidige stemmen.
Meeste gingen op Penose, Jimbooo en Alleycat.
Kunnen hieruit opmaken dat deze dus goed zijn, en in Jimbooo's geval goed was.

Ik denk dat we het moete zoeken bij mensen die nog helemaal uit de spotlight gebleven zijn.

Nee, volgens Pleurklaat zitten we fout met de huidige stemmen.
Meeste gingen op Penose, Jimbooo en Alleycat.
Kunnen hieruit opmaken dat deze dus goed zijn, en in Jimbooo's geval goed was.

Ik denk dat we het moete zoeken bij mensen die nog helemaal uit de spotlight gebleven zijn.

Hier kan ik me wel in vinden.. Heb ook al een mening gevormd.. maar wacht het nachtverhaal en de hints die dat met zich meebrengt nog maar even af..

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3

Stilletjes aan loopt de vrouw door het kamp. Ze loopt niet helemaal lekker, tijdens die veldslag heeft ze een pijl in haar kuitbeen gekregen, dat gaat vast een vies litteken worden. Haar doel voor vannacht was al snel duidelijk. De hints die ik heb gezien moeten wel naar deze persoon leiden, dit moet wel ! Zachtjes sluipt zij de tent van haar slachtoffer binnen, hij ligt daar lekker luid te snurken. Voorzichtig neemt ze haar sloophamer tevoorschijn. Als een slager neemt ze de sloophamer in haar rechterhand en slaat met een immense kracht op het hoofd van haar slachtoffer. Het bloed spuit over haar eigen gezicht, wat een genot dit, wat een sukkels die burgers. Vanuit het slachtoffer volgt dan ook totaal geen weerstand meer. Zijn hoofd ligt helemaal aan stukken, er valt amper te zien wat voor mooie jongen dit ooit geweest was. Toch schrikt ze op van een geluid, ah het was maar een scheet die uit het lichaam van die mooie jongen ontsnapte.

Punjab is dood

Hij was de geheime goede rol

• Like
Waarderingen: Vonk
Noo.... niet Punjab:( Blijft weinig bescherming over zo.. damn.

Het verhaal verandert mijn mening voor vandaag niet..
Pleurklaat stelt dat iedereen er naast zit.. Dit betekent dat ik met mijn stem op Nicky en Alley Cat blijkbaar ook de mist in ben gegaan.. Sorry both.. Ik zal mijn onderbuikgevoel voor Nicky dan ook de deur uit doen.. :o

Ik heb stemmingen ed nog even nagekeken en wat mij opvalt is dat lloydatoni helemaal uit zicht is gebleven.
Hij is niet erg actief en heeft echt niets nuttigs bijgedragen. Heeft niets inhoudelijks op de verhalen gemeld e.d.

Enige wat ik van hem voorbij zie komen is zijn stem en niet noemenswaardige posts voor karma... :p

Ik weet over je opa lloyd.. maar ook over je post dat je na de 20e actiever zou meespelen.. Ik heb het nog niet gezien... wel handig om zo uit schot te blijven..

Ben benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken?

Punjab was 1 van de laatste waar ik nog niet echt een mening over had.

Lloyd ging als 1e mee met Tremendes op Goldberg.
Maar kan ook onwetendheid zijn geweest.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Jorgyboy die zegt Ragnar nooit te hebben gemogen, is dat iets?

Noo.... niet Punjab:( Blijft weinig bescherming over zo.. damn.

Het verhaal verandert mijn mening voor vandaag niet..
Pleurklaat stelt dat iedereen er naast zit.. Dit betekent dat ik met mijn stem op Nicky en Alley Cat blijkbaar ook de mist in ben gegaan.. Sorry both.. Ik zal mijn onderbuikgevoel voor Nicky dan ook de deur uit doen.. :o

Ik heb stemmingen ed nog even nagekeken en wat mij opvalt is dat lloydatoni helemaal uit zicht is gebleven.
Hij is niet erg actief en heeft echt niets nuttigs bijgedragen. Heeft niets inhoudelijks op de verhalen gemeld e.d.

Enige wat ik van hem voorbij zie komen is zijn stem en niet noemenswaardige posts voor karma... :p

Ik weet over je opa lloyd.. maar ook over je post dat je na de 20e actiever zou meespelen.. Ik heb het nog niet gezien... wel handig om zo uit schot te blijven..

Ben benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken?

als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.

Feit dat de wolf de jager en dan de goede rol uit het spel speelt door klaarblijkelijk een hint op te lossen doet me meer dan vermoeden dat de wolf een speler is met redelijk wat ervaring.

als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.
Als burger heb ik echt al wel eerder games gehad waarin ik geen idee had. Als cult daarentegen heb ik altijd prima gespeeld (is ook gewoon makkelijker).

Bovendien word ik in het verhaaltje een goede vriend van Jimbooo genoemd.

• Like
Fabula Ecto Est.

Is nog altijd uit spotlight gebleven, ook niet heel actief, maar dat is ie nog nooit geweest.

Stemde ronde 1 pas laat mee op Tub. (om uit spotlight te blijven)

Stemde ronde 2 op Nicky toen het spannend werd tussen Nicky en Goldberg.

Hij is niet 1 van de 3 waar gisteren op gestemd is. (Daarmee zaten we fout aldus Pleurk*t)

Misschien dat dat Fos Do Rah op hem slaat, 3 woorden enzo??

Beste wat ik voor nu kan bedenken.

Als burger heb ik echt al wel eerder games gehad waarin ik geen idee had. Als cult daarentegen heb ik altijd prima gespeeld (is ook gewoon makkelijker).

Bovendien word ik in het verhaaltje een goede vriend van Jimbooo genoemd.

Feit blijft wel dat je al twee keer niet op een cult gestemd hebt dacht ik en gisteren jimbooo mee eruit hebt gespeeld.

origineel

Heb er zo een gevoel bij

Goeie defense ja... :rolleyes:

Dat je nog steeds naar Alley neigt spreekt ook niet in je voordeel, aangezien Pleurklaat al vermeld dat we er helemaal naast zitten.. Vervolgens wordt gezegd dat Alley een vriend van Jimbooo is..

Het is mij wel duidelijk..

lloydatoni

Lol, Punjab stond bij mij op nummer één als wolf :roflol:

Nu ben ik wel terug bij af ... en daar staat Alley. Wolf speelt zowel jager als geheime goede rol eruit, dus heb ook een vermoeden dat het een ervaren wolf is. Dus dat kan Alley zijn.

Al zou hij nooit tegen een stemming ingaan als wolf, en zou hij zowiezo meegaan met de rest. Dus zet ik hem toch terug op men cult-lijst.

Ik twijfel tussen orgineel en Illoydatoni momenteel. Iemand die eenzelfde richting uit denkt te gaan?

• Like
Terug
Naar boven