- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Origineel wordt het voor mij morgen.
Heb zo een gevoel dat hij het wolfje is![]()
Denk dat de wolf mij wel pakt vannacht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel wordt het voor mij morgen.
Heb zo een gevoel dat hij het wolfje is![]()
Nee, volgens Pleurklaat zitten we fout met de huidige stemmen.
Meeste gingen op Penose, Jimbooo en Alleycat.
Kunnen hieruit opmaken dat deze dus goed zijn, en in Jimbooo's geval goed was.
Ik denk dat we het moete zoeken bij mensen die nog helemaal uit de spotlight gebleven zijn.
Blijft weinig bescherming over zo.. damn.

Noo.... niet PunjabBlijft weinig bescherming over zo.. damn.
Het verhaal verandert mijn mening voor vandaag niet..
Pleurklaat stelt dat iedereen er naast zit.. Dit betekent dat ik met mijn stem op Nicky en Alley Cat blijkbaar ook de mist in ben gegaan.. Sorry both.. Ik zal mijn onderbuikgevoel voor Nicky dan ook de deur uit doen..
Ik heb stemmingen ed nog even nagekeken en wat mij opvalt is dat lloydatoni helemaal uit zicht is gebleven.
Hij is niet erg actief en heeft echt niets nuttigs bijgedragen. Heeft niets inhoudelijks op de verhalen gemeld e.d.
Enige wat ik van hem voorbij zie komen is zijn stem en niet noemenswaardige posts voor karma...
Ik weet over je opa lloyd.. maar ook over je post dat je na de 20e actiever zou meespelen.. Ik heb het nog niet gezien... wel handig om zo uit schot te blijven..
Ben benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken?
Als burger heb ik echt al wel eerder games gehad waarin ik geen idee had. Als cult daarentegen heb ik altijd prima gespeeld (is ook gewoon makkelijker).als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.
Als burger heb ik echt al wel eerder games gehad waarin ik geen idee had. Als cult daarentegen heb ik altijd prima gespeeld (is ook gewoon makkelijker).
Bovendien word ik in het verhaaltje een goede vriend van Jimbooo genoemd.
Feit blijft wel dat je al twee keer niet op een cult gestemd hebt dacht ik en gisteren jimbooo mee eruit hebt gespeeld.
als jij mij verdenkt van cult zijn sta je er zelf ook niet goed op. Neig net als gisteren heel erg nog steeds naar Alley toe. Die kan alleen goed spelen is gebleken als hij bij de burgers hoort of de wolf is imo.