MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

MMA en IMBA vertrouw ik. Penose en ik zijn goed volgens het verhaaltje van Pleurklaat.

Dus dan blijven er vier mensen over, van wie er twee of drie slecht zijn. Redelijke gokkans toch?

Misschien kunnen we met wat onderzoek zelfs nog wel iemand wegstrepen als mogelijke slechte.

Schrap mij dan alvast maar, heb op beide cults gestemd.

Potverdomme zeg, dat ik zelfs nog bij sommige op het twijfelgeval-lijstje sta :roflol:

Al zou ik het wel een compliment vinden moest jullie mij verdenken als wolf. Srs.

Ik doe het anders, Wauter is toch zo inactief als de kolere, ik stem wel op hem.

Wat ook nog zou kunnen, maar dan word het nog lastiger :
Pleurklaat zei dat we met Jimbooo, Alley en Penose fout zaten...
Maar is dit wel volledig goed, of betreft het alleen de vrouw/wolf zijn.
In dat laatste geval zou Alley of Penose nog cult kunnen zijn.

Wat een faal gister :roflol:

Ik snap er werkelijk niks meer van

Rolduc?
Of bedoel je niet naar een opleiding voor geestelijken?

Gaschromatografie ;)

---------- Toegevoegd om 15:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:00 ----------

Ik doe het anders, Wauter is toch zo inactief als de kolere, ik stem wel op hem.

Inactief? Ik zeg juist dat ik eens een half dagje afwezig door iets werkgerelateerd. Mijn stemgedrag van twee cults eruit te stemmen en jimbooo er proberen in te houden zou je genoeg moeten zeggen. Met lloyd zat ik slechts de eerste keer mis dit spel.

Hopelijk komt Diaephi nog met een verhaal met wat duidelijke hints.. want ik ben helemaal de weg kwijt.

Was gisteren redelijk overtuigd dat ik vandaag op lloyd ging stemmen omdat hij mijn inziens de wolf zou moeten zijn. Maar dat houdt nu geen steek meer natuurlijk..

Alleycat en penose staan ook wel op mijn mogelijk cultlijstje.

Iedereen staat nu op mijn cultlijst.

Dacht serieus dat ik het gister allemaal doorhad, maar die gare Limburgse hints werken hier boven de rivieren niet ..

Fabula Acta Est

Meest logische gok wat mij betreft. Maar inderdaad nog steeds een gok.

Het topic nog eens op mijn gemakje overlopen. Het zal voor mij vandaag gaan tussen alleycat wegens zijn ongewone speelstijl dat hij toch wel zo slecht speelt deze keer en jorgyboy omwille van deze post:

Schrap mij dan alvast maar, heb op beide cults gestemd.

Potverdomme zeg, dat ik zelfs nog bij sommige op het twijfelgeval-lijstje sta

Al zou ik het wel een compliment vinden moest jullie mij verdenken als wolf. Srs.

Ik zie het als een soort van indekking.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------

Fabula Acta Est

Meest logische gok wat mij betreft. Maar inderdaad nog steeds een gok.

Je hebt je gok waarschijnlijk wel gebaseerd op iets, mogen we weten wat?

De 3 woorden Fos do Rah of zo.

Vind ik nog steeds best aardig bedacht.

Ik kijk even wat de rest doet voor ik eventueel weer van stem wissel.

Je hebt je gok waarschijnlijk wel gebaseerd op iets, mogen we weten wat?
Inderdaad de Fos do Rah hint waar Jimbooo (geloof ik) mee kwam.

En daarnaast is hij van alle mensen die ik nog op mijn lijstje heb staan veruit het minst opvallend.

Als hij de wolf (of vrouw is in dit geval) verdient hij echt 1000 zweepslagen.
Hoewel HillR ook niet heel actief is, en ook nog zo maar de wolf zou kunnen zijn.
Die krijgt dan stokslagen, inwendig.

Jullie zijn er wel heel erg overtuigd van dat Fos Roh Dah op mij zou slaan. Is het jullie al opgevallen dat dat zinnetje niet meer wordt vernoemd sinds de laatste woorden van onze burgemeester? In de verhalen er voor kwam deze spreuk telkens ter sprake, zou het dan niet kunnen dat de spreuk verwees naar een rol die niet meer meedoet aan het spel?

in het eerste verhaal brabbelt nicky iets wat niemand kan verstaan.
Zou dat met Fos do rah te maken hebben?

In de serie kan niemand latijn verstaan muv de engelsen en ragnar

Nee ben aant werk kan geen verhaal schrijven

De wolf eet nicky op

Nicky was adam

Lloyd is dood, lloyd was eva

Komt er nog een verhaal over deze nacht vanavond ofzo? Want met zo weinig mensen over zou een extra tip wel heel erg bruikbaar kunnen zijn.

Ik snap er geen kloten meer van.

IMBA is de enige die ik vertrouw, voor de rest heb ik al mijn lijstjes in de vuilnisbak gegooid. Dacht tot vanochtend dat Wauter en Ally adam en eva waren :o

Terug
Naar boven