wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Lees jij dit topic überhaupt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er komt geen verhaal meer, bedoeling is dat we nu stemmen en zondag post diaephi dan de uitslag (of lloyd vroeger als iedereen al gestemd heeft).
Tuurlijk wel, stem je er gewoon een cult uit.Is het zo ver dan dat als er een burger uit gaat dat het afgelopen is?
Anders kan ik vannacht niemand opeten
Oh meende dat lloyd verhaal zou doen. Lloyd heeft volgens mij niets gehad van Diaephi dus zullen op hem moeten wachten.
Dan wacht ik nog even met stemmen en kijk ik wat de rest nog te melden heeft.

LLoyd zou inderdaad een verhaal posten maar dan moet wel iedereen gestemd hebben. We missen nog MMAjunkie, FabulaActaEst en jorgyboy denk ik. En jou natuurlijk![]()
Heb geen volledige spelerslijst gehad van dieaphi hoor, met bijbehorende inhoud van de slechte rol etc
Dat kon ik moeilijk weten, dat zullen we gewoon wachten tot zondag en hopen dat iedereen dan gestemd heeft.
Hill R, Nicky CF, MMA junkie, lloydatoni, penose, Jorgyboy, Alleycat, Wauter, Imbaatwork, Fabula acta est en Origineel lagen vredig te slapen op hun hooien bedden toen onverwachts een horde bebaarde onverlaten de slaapplaats binnendrongen.
Penose die aan de deur sliep schoot wakker maar voor hij om hulp kon roepen stak er al een dolk door zijn stembanden heen, het duurde niet lang eer de hele bende afgeslacht was, bende watjes, niet eens de minste weerstand, typische Dbb keyboardwarriors.
Hail Sanca riepen de onverlaten terwijl ze samen terugkeerden naar het Valhalla om de afgehakte hoofden van elk aan Sanca te schenken
Iedereen is dood
Sanca wins
Wauw, de god van de forumgame! Hij bestaat dus echt.NO.
****ING.
WAY!
Wow. 3 jaar geleden heb ik jullie aan dit spel voorgesteld, ongelooflijk dat het nog steeds met zo veel enthousiasme wordt gespeeld!
Sowieso IN bij het volgende spel.
(Mijn afwezigheid afgelopen 2 jaar heeft geleid tot een wat boller kwarkvarkentje, maar ik ben weer volledig gemotiveerd om weer terug in shape te komen)
@origineel, jij moet nu sowieso pro zijn na 31 spellen! :O
Hill R, Nicky CF, MMA junkie, lloydatoni, penose, Jorgyboy, Alleycat, Wauter, Imbaatwork, Fabula acta est en Origineel lagen vredig te slapen op hun hooien bedden toen onverwachts een horde bebaarde onverlaten de slaapplaats binnendrongen.
Penose die aan de deur sliep schoot wakker maar voor hij om hulp kon roepen stak er al een dolk door zijn stembanden heen, het duurde niet lang eer de hele bende afgeslacht was, bende watjes, niet eens de minste weerstand, typische Dbb keyboardwarriors.
Hail Sanca riepen de onverlaten terwijl ze samen terugkeerden naar het Valhalla om de afgehakte hoofden van elk van hen aan Sanca te schenken
Iedereen is dood
Sanca wins

NO.
****ING.
WAY!
Wow. 3 jaar geleden heb ik jullie aan dit spel voorgesteld, ongelooflijk dat het nog steeds met zo veel enthousiasme wordt gespeeld!
Sowieso IN bij het volgende spel.
(Mijn afwezigheid afgelopen 2 jaar heeft geleid tot een wat boller kwarkvarkentje, maar ik ben weer volledig gemotiveerd om weer terug in shape te komen)
@origineel, jij moet nu sowieso pro zijn na 31 spellen! :O