- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap er geen kloten meer van.
IMBA is de enige die ik vertrouw, voor de rest heb ik al mijn lijstjes in de vuilnisbak gegooid. Dacht tot vanochtend dat Wauter en Ally adam en eva waren![]()
Benieuwd of iemand in die tijd nog met iets briljants gaat komen.
De dag eindigt zondag om 22:00 uur, ga 1.5 dag weg zonder internet. Excuus voor het ongemak
Kunnen we verder converseren over een nieuwe stemming.Heeft iedereen al gestemd dan ? kan ik het nu ook zeggen
Ik stuur lloyd de lijst wel ff door kan hij het overnemen voor het avondverhaal als hij wil
Waarom wil je dat?Kan iedereen zo snel mogelijk stemmen? Dan krijgen we de uitslag deze avond misschien nog.
Waarom wil je dat?
Helemaal niet gunstig voor de burgers. Liever gewoon in het weekend om mijn gemakje wat zoeken naar hints en verbanden.
Hill kan wat mij betreft ook van de lijst af:MMA en IMBA vertrouw ik. Penose en ik zijn goed volgens het verhaaltje van Pleurklaat.
Dus dan blijven er vier mensen over, van wie er twee of drie slecht zijn. Redelijke gokkans toch?
Misschien kunnen we met wat onderzoek zelfs nog wel iemand wegstrepen als mogelijke slechte.
Jorgy blijft een twijfelgeval:Hmm.. Je moet wat op de eerste dag he..![]()
Mma's keuze is daarintegen wel een betere. Ik wist niet eens dat tub meedeed. Heeft nog niets laten horen. Lijkt me een betere keuze voor de eerste dag..
Bende hoerenzonen.
Elke game opnieuw vraag ik om niet random te stemmen en er een inactieveling uit te kicken. Altijd komen jullie af met de zever van "Dan weten we nog niets." of "Als hij toch burger blijkt, hebben we een goede stem minder.".
Eikels.
Anyway, Tub, omdat het mijn redenering van de voorbije 50 games is en hij nu misschien hopelijk toch eens een keertje gaat lukken![]()
Hij stemt twee keer op een cult, maar ook twee keer heel laat. Datzelfde geldt eigenlijk ook voor Wauter.Hmmmz. Of afgaan op stemgedrag, of op twee mogelijke hints.
Vind de hints beter dan het stemgedrag, maar meestal bewijst het stemgedrag meer.
Goldberg
Waar komt dit vandaan?
Vind ik maar vreemd.. Samen met je stemgedrag..
Je ging mee op Tub en Goldberg, wellicht aangezien die strijd toch al gestreden was?
Vervolgens waren Jimbooo en Orgineel aan de beurt.. Verder kan ik niet veel van jouw spelgedrag maken..
Maakt je wel verdacht.
Ik wacht nog even op een verhaal voor hints.. want vind het wel erg moeilijk nu!

Er komt geen verhaal meer, bedoeling is dat we nu stemmen en zondag post diaephi dan de uitslag (of lloyd vroeger als iedereen al gestemd heeft).