AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Haha, dag burgers

---------- Toegevoegd om 10:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

Jouw gevoel klopt niet hillR

Haha kom op man wauter

Hill R, Nicky CF, MMA junkie, lloydatoni, penose, Jorgyboy, Alleycat, Wauter, Imbaatwork, Fabula acta est en Origineel lagen vredig te slapen op hun hooien bedden toen onverwachts een horde bebaarde onverlaten de slaapplaats binnendrongen.
Penose die aan de deur sliep schoot wakker maar voor hij om hulp kon roepen stak er al een dolk door zijn stembanden heen, het duurde niet lang eer de hele bende afgeslacht was, bende watjes, niet eens de minste weerstand, typische Dbb keyboardwarriors.
Hail Sanca riepen de onverlaten terwijl ze samen terugkeerden naar het Valhalla om de afgehakte hoofden van elk van hen aan Sanca te schenken

Iedereen is dood

Sanca wins

:roflol:

NO.
****ING.
WAY!

Wow. 3 jaar geleden heb ik jullie aan dit spel voorgesteld, ongelooflijk dat het nog steeds met zo veel enthousiasme wordt gespeeld!

Sowieso IN bij het volgende spel.

(Mijn afwezigheid afgelopen 2 jaar heeft geleid tot een wat boller kwarkvarkentje, maar ik ben weer volledig gemotiveerd om weer terug in shape te komen)

@origineel, jij moet nu sowieso pro zijn na 31 spellen! :O

Hahaha WAT! :D Nooit verwacht jou nog terug te zien hier :o

Welcome back broh!

En sorry boys, maar was afgelopen dagen waren iets drukker dan normaal.

Ik stem Penose:).

Ik heb wel wat meer nodig om effectief mijn stem te wisselen hoor, ik ga mijn stem echt niet alleen baseren op jouw stem op HillR. Je bent een goeie speler en daarop stem ik minder snel. Het zal dus gaan tussen jou en Fabula vermoed ik, de stemmen richting kunnen jou kunnen simpelweg een manoeuvre zijn om Fabula te redden.

Stem maar, boeit mij niet.

Is het wel afgelopen

• Topic Starter Topic Starter
Alleen MMA junkie moet nog stemmen

Fabula Acta Est dan maar

fabula

Geen flauw idee meer

Verhaal! Zelfs ik ben nu wel benieuwd :D

over 23 min

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

De stemming is gesloten

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Sanca's dood werd herdacht vrijdag en dus was het feest in het kamp van de vikingen, men zal niet treuren om slachtoffers, maar vieren dat zij de oversteek naar het valhalla gemaakt hebben. Twee dagen is het feest voelbaar geweest, door alle gezelligheid is besloten om op zaterdag niemand te doden en lekker door te gaan met het drinken van rum en eten van everzwijn. Deze morgen, brak de realiteit weer aan en werd er weer druk gestemd. Het bleek al snel tussen Penose en FabulaEctoEst te gaan, twee ervaren vikingen, welke al meer littekens hebben dan menig beer. De groep riep om bloed, er moest en zou vandaag iemand sterven en het zou maar beter een verrader zijn ! De afgelopen stemmingen zijn zo ongelukkig geweest dat de verraders het warm begonnen te krijgen.

Uiteindelijk had iedereen gestemd, het nieuwe kamphoofd Alleycat besloot de knoop door te hakken. Iedereen heeft gestemd ! Fabula zal op gruwelijke wijze sterven.

Alleycat riep Wauter naar voren. Wauter wist wat van hem verwacht werd. Fabula's lot ligt in de handen van de goden, mocht hij goed blijken zal Odin hem sparen. Luid telt iedereen af: 10, 9 ,8 ....3....2.....1. Fabula weet wat hem te doen staat en zet aan, door zijn hoofd bruist de gedachte dat hij nog nooit iemand '' De race'' heeft zien winnen. De race is een van de kenmerken van deze groep vikingen. Wauter neemt zijn boog en als vanouds schiet hij in een vloeiende beweging een pijl in de achillespees van de rennende Fabula. Fabula geeft een kleine kik maar sprint vastbesloten verder, waarna hij door nog een pijl in zijn andere achillespees geraakt werd. Fabula hompelt de bossen in, waarna hij het geblaf van de honden al nader hoort komen. Fabula geeft zich over aan zijn lot en laat zich neervallen op een hoopje takken, zijn lichaam wordt uit elkaar getrokken door de honden. Binnen enkele minuten is het lichaam van Fabula onherkenbaar verminkt.

Fabulaactaest is dood

hij was cult

Eindelijk een juiste stem uitgebracht. :D

We komen er wel hoor.

Het is nacht tot morgenvroeg 10:00 uur, nachtrollen mogen me PM'en

Sorry voor het inactieve gedrag dit spelletje. Het was echt een heel erg drukke week op unief (en nu ik er uit gestemd ben kan ik dit in alle eerlijkheid zeggen). Volgend spelletje ben ik terug actiever :).

MMA en IMBA vertrouwde ik al. Hill stemde heel vroeg op Tub dus vertrouw ik ook wel.

Penose stemde vandaag mee op Fabula, terwijl absoluut niet zeker was dat die eruit zou gaan. Bovendien was Penose vandaag uitgekozen als target door de mensen die niet op Fabula stemden (de cults/wolf dus).

Volgens mij blijven dan alleen Jorgy en Wauter nog over. Kat in het bakkie dus. :cool:

Jep, Lekkaaaaa:"D:D:DD

wauter voor morgen alvast :D

MMA en IMBA vertrouwde ik al. Hill stemde heel vroeg op Tub dus vertrouw ik ook wel.

Penose stemde vandaag mee op Fabula, terwijl absoluut niet zeker was dat die eruit zou gaan. Bovendien was Penose vandaag uitgekozen als target door de mensen die niet op Fabula stemden (de cults/wolf dus).

Volgens mij blijven dan alleen Jorgy en Wauter nog over. Kat in het bakkie dus. :cool:

Ik heb zowel tub als goldberg eruit gestemd, jimbooo heb ik erin gehouden en ik ging al vroeg met je mee op fabula, had ik gestemd op penose ipv fabula lag penose er nu uit en stonden de cults een stapje dichter bij de overwinning. Bewijs dat ik burger ben is meer als overduidelijk.

Ik wil met alles met je meegaan, dat zou je genoeg moeten zeggen.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:09 ----------

Jep, Lekkaaaaa:"D:D:DD

wauter voor morgen alvast :D

Zie hierboven

Goed bezig..

Ik heb zowel tub als goldberg eruit gestemd, jimbooo heb ik erin gehouden en ik ging al vroeg met je mee op fabula, had ik gestemd op penose ipv fabula lag penose er nu uit en stonden de cults een stapje dichter bij de overwinning. Bewijs dat ik burger ben is meer als overduidelijk.

Ik wil met alles met je meegaan, dat zou je genoeg moeten zeggen.
Had eigenlijk nog niet teruggekeken op wie jij deze ronde gestemd had, maar je hebt gelijk dat was Fabula.

Jorgy dus de meest logische keuze voor morgen. Enige gevaar is natuurlijk dat de wolf in principe best mee kan stemmen op cults.

Terug
Naar boven