MuscleMeat

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Snap er echt geen klote meer van :roflol:

Dacht dat ik goed zat met Penose, is Fabula toch de cult.

Mijn geloofwaardigheid is nu zowiezo nul, dus ik zal er morgen wel uitliggen, maar wil toch nog ff congrats wensen aan de overgebleven cult(s). Dit was srs één van de meeste ****ed-up spelletjes dat er al geweest zijn :roflol:

Alleycat ipv wauter

• Like
Waarderingen: Vonk
De wolf weet niet wie de cults zijn?

Klopt. Maar dan nog, waarom ik?

In het verhaaltje over de dood van Pleurklaat werd ik bovendien als goed gehint.

Tjah, ik dacht, omdat je sommige mensen expliciet als goed noemt, je die mensen paait om niet op je te stemmen, wat voor een wolf natuurlijk geweldig is..

Maarja heb nog eens naar het stemgedrag van fabula gekeken, en ga maar voor jorgyboy dan

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Waar blijft het nachtverhaal papz*k?

Hoop gebeurd van het weekend sakkerju.

Mooi dat toch Fabula er uit is en cult was, dacht ik eigenlijk ook wel, maar toch geswitcht naar Wauter.
Hierna amper meer gekeken.

Kom maar op met verhaal Deaphi, kunnen we het afmaken.

Dit is wel echt de meest trage game ever zeg :o

Hoop gebeurd van het weekend sakkerju.

Mooi dat toch Fabula er uit is en cult was, dacht ik eigenlijk ook wel, maar toch geswitcht naar Wauter.
Hierna amper meer gekeken.

Kom maar op met verhaal Deaphi, kunnen we het afmaken.
Het is al zolang duidelijk dat je geen cult bent, en toch nog steeds niet opgegeten. Als je straks niet dood gaat ga ik misschien toch denken dat je de wolf bent.

Het is al zolang duidelijk dat je geen cult bent, en toch nog steeds niet opgegeten. Als je straks niet dood gaat ga ik misschien toch denken dat je de wolf bent.

Ik heb hier gisteren ook al over zitten denken maar ik post deze namiddag wel eens mijn argumenten.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Dit is wel echt de meest trage game ever zeg :o

Diaephi heeft nu eenmaal geen 9 to 5 job, hij had evengoed trouwens geen game kunnen organiseren dus wees blij.

• Topic Starter Topic Starter
excuus, had een feestje gister :roflol: ontwaak net uit coma

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Nacht

De nachten zijn lang niet meer zo stil als voorheen, veel van de strijders krijgen geen oog meer dicht gedaan en lopen onrustig door het kamp. Sommige mannen die voorheen broeders waren groeten elkaar al niet meer, wetend dat hun voormalig broeder nu wel eens een van de verraders zou kunnen zijn. De sfeer is grimmig. Imbaatwork ligt ook onrustig in zijn tentje te slapen, hij draait zich nog eens om. Plots komt die ontiegelijke drang om te zeiken bij hem naar boven. Hij rent het kamp uit en haalt zijn slurf uit zijn broek, man wat voelt dat goed als je het gewoon kan laten lopen. Zachtjes hoort hij voetstappen naderen achter zich, hij draait zich om en kijkt eens goed: '' owh ben jij het''. Waarna dat hij weer verder gaat met zeiken. Voordat hij het weet gaat het licht uit en ligt Imba met een bijl in zijn hoofd te rotten in zijn eigen pis.

IMBAATWORK is dood

Hij was burger

• Like
Waarderingen: Vonk
Ben ik nog niet dood ?

alle stemmen voor vandaag tellen pas als ze na het nachtverhaal gekomen zijn, de eerdere stemmen tellen dus niet

IMBA dus niet de wolf.

Penose en MMA lijken me zeker goed. Wauter en Hill lijken me ook goed, maar ben ik minder zeker van. Jorgy is een vraagteken.

Zijn nog twee slechten denk ik (wolf en de geheime rol). Dus wordt nog spannend.

Maak es wat voort jongens, ik wil ook nog es een spelletje spelen :(

Haha, wat een moeilijke dit..

Ik twijfel tussen Jorgy en Alley..

M'n twijfel bij Jorgy is groter dan bij Alley, dus voorlopig Jorgyboy

Ik denk niet dat alley in het begin zo zou spelen als dit potje als hij wolf of cult is.

Maar ik kan er ook flink naast zitten hoor.

HillR

Ik wil eventueel ook met jou meegaan penose, als je een reden hebt?
Vind beide dames wel verdacht stil, maarja..

DAG eindigt om 21:00 vandaag, dan kan ik voor de nachtdienst het verhaal posten

Terug
Naar boven