Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Het moet toch bijna wel Wauter zijn?
Jorgy stemt vandaag op HillR. Kan een goede bluf zijn, maar het was voordat Diaephi suggereerde dat hij het verhaal eerder ging plaatsen. Dus toch een risico.
Jorgy stemde gisteren heel vroeg Penose, dus die is het zeker niet.
MMA hebben we al lang geleden van het lijstje gehaald om meerdere redenen, dus blijf geloven dat die het niet is. Heeft bovendien gesuggereerd het meisje te zijn en is toen door niemand tegen gesproken en het meisje is er ook nog niet uit.
En ik ben het ook niet.
---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------
Jorgy stemt vandaag op HillR. Kan een goede bluf zijn, maar het was voordat Diaephi suggereerde dat hij het verhaal eerder ging plaatsen. Dus toch een risico.
Jorgy stemde gisteren heel vroeg Penose, dus die is het zeker niet.
MMA hebben we al lang geleden van het lijstje gehaald om meerdere redenen, dus blijf geloven dat die het niet is. Heeft bovendien gesuggereerd het meisje te zijn en is toen door niemand tegen gesproken en het meisje is er ook nog niet uit.
En ik ben het ook niet.
---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------
Blij dat ik toch nog een bijdrage heb kunnen leveren. Daar zag het de eerste drie dagen niet bepaald naar uit.Twee keer er los een cult uitgekozen Alleycat. Ik vrees dat je deze nacht niet gaat overleven.