AndroidHealthClinic

Breaking News Weerwolf game 31: Earl Ragnar versus King Ecbert

Het moet toch bijna wel Wauter zijn?

Jorgy stemt vandaag op HillR. Kan een goede bluf zijn, maar het was voordat Diaephi suggereerde dat hij het verhaal eerder ging plaatsen. Dus toch een risico.

Jorgy stemde gisteren heel vroeg Penose, dus die is het zeker niet.

MMA hebben we al lang geleden van het lijstje gehaald om meerdere redenen, dus blijf geloven dat die het niet is. Heeft bovendien gesuggereerd het meisje te zijn en is toen door niemand tegen gesproken en het meisje is er ook nog niet uit.

En ik ben het ook niet.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Twee keer er los een cult uitgekozen Alleycat. Ik vrees dat je deze nacht niet gaat overleven.
Blij dat ik toch nog een bijdrage heb kunnen leveren. Daar zag het de eerste drie dagen niet bepaald naar uit.

Lolz word nog spannend

Nicky

Denk dat zij dan de wolf is?

Het moet toch bijna wel Wauter zijn?

Jorgy stemt vandaag op HillR. Kan een goede bluf zijn, maar het was voordat Diaephi suggereerde dat hij het verhaal eerder ging plaatsen. Dus toch een risico.

Jorgy stemde gisteren heel vroeg Penose, dus die is het zeker niet.

MMA hebben we al lang geleden van het lijstje gehaald om meerdere redenen, dus blijf geloven dat die het niet is. Heeft bovendien gesuggereerd het meisje te zijn en is toen door niemand tegen gesproken en het meisje is er ook nog niet uit.

En ik ben het ook niet.

---------- Toegevoegd om 22:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:11 ----------

Blij dat ik toch nog een bijdrage heb kunnen leveren. Daar zag het de eerste drie dagen niet bepaald naar uit.

Zou ik als wolf echt meerdere cults er al vrij vroeg uitstemmen, en al helemaal in deze fase van het spel waar elke cult telt? Je kent mijn speelstijl, ik offer mezelf liever op voor het team dan halfslachtig proberen van zolang mogelijk in de game te blijven. Ik ben de wolf niet.

Nicky

Denk dat zij dan de wolf is?
Is er al uit.

@Wauter:
Je hebt misschien een punt, maar het is een aanname. Redenen om Penose en MMA te schrappen zijn sterker.
Blijven jij en Hill over. Beide tot vlak voor het einde van deze dag ook niet een keer genoemd door een van de cults. Jij bent een stuk meer ervaren en de wolf heeft het toch goed gespeeld.

Maar ik zit toch een beetje in mijn maag met die late stem van Jorgyboy. Kan heel goed bewust gedaan zijn om Hill vrij te pleten.

Zou ik als wolf echt meerdere cults er al vrij vroeg uitstemmen, en al helemaal in deze fase van het spel waar elke cult telt? Je kent mijn speelstijl, ik offer mezelf liever op voor het team dan halfslachtig proberen van zolang mogelijk in de game te blijven. Ik ben de wolf niet.

Als je de wolf bent valt er weinig op te offeren want dan is het game over...

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 6

De vrouw sluipt door het kamp, wetend dat haar prooi rustig ligt te slapen. Ze nadert hem voorzichtig, hij schrikt wakker! Als een slang zo vlug weet de vrouw haar dolk in zijn hart te zetten.

Penose is dood

Hij was burger

sorry voor kort verhaal maar kom uit nachtdienst en wil naar bed

Woa props voor de Wolf wel in deze game!

Alleycat is duidelijk "goed" en de wolf gaat voor penose? Vind ik vrij verdacht. Tevens weten we ook dat we naar een ervaren goeie speler moeten zoeken. Met alle respect naar MMAjunkie en HIllR toe maar die acht ik niet in staat om dit voor mekaar te brengen. MMAjunkie is goed en HillR is volgens mij de geheime slechte rol die nog in het spel zit.

Ik heb ook nog een theorie maar ik had schrik om er te vroeg mee naar buiten te komen maar nu hebben we geen andere keuze want nu moet de wolf eraan:

Fabula lijkt uit deze post na de dood van goldberg goed:

Goldberg was toch burger? Staat zo in het verhaal...

Logischerwijs kan je denken dat deze uitspraak voor 75% zeker niet van een cult komt, een cult zou immers weten wie zijn andere cults zijn en hiermee profileerd hij zich als goed en is hij een duidelijk gevaar voor de wolf. Daarom ging alleycat voor fabula tijdens de stemming wetende dat hij vrij zeker een burger zou meehebben maar fabula maakte de fout van zich te goed te willen profileren. Weerom, alley lijkt duidelijk goed dus als iemand anders de wolf zou zijn had die persoon alley al wel uitgeschakeld maar hij doet nog steeds mee.

Tevens ging fabula mee op de derde dag op alley (toen uiteindelijk jimboo eruit ging) om daarna dit te zeggen:

Uit het verhaaltje van gisteren is het nu wel duidelijk dat Alley niet slecht is. In combinatie met het feit dat je slechts 15 posts hebt, gaat mijn stem naar Lloyddatoni

Lijkt me mooi in het begin de wolf al eens vermelden om hem daarna volledig uit de wind te zetten. Mooi een-tweetje.

Voor de nacht dat IMBA eruit gaat vertelt alleycat ook dit:

Het is al zolang duidelijk dat je geen cult bent, en toch nog steeds niet opgegeten. Als je straks niet dood gaat ga ik misschien toch denken dat je de wolf bent.

De meer ervaren spelers weten dat je meestal niet de persoon 's nachts moet gaan killen die je verdacht maakt of die je zelf vermeld. Maakt je verdacht en opvallend maar hier is het net wel gebeurd.

MMAjunkie, ik weet dat jij al twijfels hebt gehad over alley (iedereen door zijn aparte speelstijl in het begin). Ik hoop dat je me volgt.

Alleycat

Laatst bewerkt:
De wolf heeft mijn vriendje vermoord, dat pik ik niet! :mad:

Anyways, ik opperde gisterenochtend dat ik het verdacht vond dat IMBA nog niet vermoord was terwijl hij duidelijk goed was, Wauter ging daar in mee:
Ik heb hier gisteren ook al over zitten denken maar ik post deze namiddag wel eens mijn argumenten.
Vervolgens kwam hij gisteren na de stemming met dit statement:
Twee keer er los een cult uitgekozen Alleycat. Ik vrees dat je deze nacht niet gaat overleven.
En als laatste zet in zijn meesterplan pakt hij vannacht Penose en probeert hij mij daar nu dus van te beschuldigen met dezelfde redenering die ik gisteren gebruikte bij IMBA:
Alleycat is duidelijk "goed" en de wolf gaat voor penose? Vind ik vrij verdacht.
Duidelijk een vantevoren bedacht plan van de wolf. Waarvan ik dus denk dat het Wauter is om een reden die hijzelf ook aandraagt:

Tevens weten we ook dat we naar een ervaren goeie speler moeten zoeken. Met alle respect naar MMAjunkie en HIllR toe maar die acht ik niet in staat om dit voor mekaar te brengen.

Al geloof ik weer niet echt dat het onmogelijk zou zijn voor een vrij nieuwe speler om zo goed wolf te spelen.

Iedereen weet dat ik als wolf nooit zo zou opvallen als deze game de eerste drie dagen. Daarnaast zou ik nooit Penose killen, hij is mijn vriendje. :)

Hmm, elke keer als ik iets verwacht gaat het compleet anders.. Irritant.

Ik had wel verwacht dat Alley vannacht zou sterven.. Vrij verdacht dat Penose er dan uit gaat.
Alley doet laatste dagen ineens wel erg zijn best.. Ik heb de neiging mee te gaan met Wauter.. Hele sterke argumenten in zijn laatste post.

Verdediging van Alley daarintegen is een beetje voorspelbaar en zwak..

Wauter heeft een sterke post.
Als hij daadwerkelijk de wolf blijkt te zijn kan hij heel goed liegen, dan is hij toch een vrouw en klopt het verhaal :trollface:

Ik ga met hem mee Alley Cat

Echt joh?

Lees gewoon eens terug:
Ik moest luidop lachen :roflol:

Ik zie hier de naam jimbooo wel vaak verschijnen, maar buiten dat hij zich nogal veel op de achtergrond houdt, heb ik hem nog niet veel verdachts zien doen.

Heb in ieder geval meer twijfels bij Alley Cat, omdat hij zoals hij zelf aanhaalt twee keer niet op een cult stemt. Hij legt het nu wel goed uit waardoor ik er mijn twijfels bij heb, maar hij is ook gewoon een ervaren rot dus hij weet wel hoe hij ons moet laten twijfelen.

Kan je dan nog snel even zeggen wat je tegen Jimbooo hebt?

Ben ook niet zeker van Alley Cat, maar het is momenteel het enige dat ik heb. En als ik dan moet kiezen tussen het stemgedrag van Alley, of jullie 'buikgevoel' voor Jimbooo, ga ik toch liever voor Alley :o

Op basis van zijn stemgedrag zet ik mijn stem voorlopig op Alley Cat.
Zouden de cults werkelijk zo vroeg op een dag een stemming op gang gaan brengen tegen de wolf?

De wolf heeft mijn vriendje vermoord, dat pik ik niet! :mad:

Anyways, ik opperde gisterenochtend dat ik het verdacht vond dat IMBA nog niet vermoord was terwijl hij duidelijk goed was, Wauter ging daar in mee:

Vervolgens kwam hij gisteren na de stemming met dit statement:

En als laatste zet in zijn meesterplan pakt hij vannacht Penose en probeert hij mij daar nu dus van te beschuldigen met dezelfde redenering die ik gisteren gebruikte bij IMBA:

Duidelijk een vantevoren bedacht plan van de wolf. Waarvan ik dus denk dat het Wauter is om een reden die hijzelf ook aandraagt:

Al geloof ik weer niet echt dat het onmogelijk zou zijn voor een vrij nieuwe speler om zo goed wolf te spelen.

Iedereen weet dat ik als wolf nooit zo zou opvallen als deze game de eerste drie dagen. Daarnaast zou ik nooit Penose killen, hij is mijn vriendje. :)

Als HillR de overgebleven badguy is en MMAjunkie is de sl*t kan je alleen kiezen tussen mij en penose. Als je voor mij had gekozen was het duidelijk opgevallen dat je niet voor penose had gekozen (iedereen weet dat jullie elkaar niet eruit gaan spelen). Voor de rest is uit mijn stemgedrag duidelijk dat ik goed ben.

Je ging de eerste twee dagen voor nicky (deel van het koppel maar ik vermoed dat je dat dan nog niet wist) en de derde dag voor jimbooo de burgemeester terwijl ik voor twee cults ben gegaan. Daarna heb je per vergissing fabula eruit gespeeld en daarna jorgyboy opgeofferd om zeker goed te lijken. Als er na de stemming van fabula en jorgy iemand anders wolf had geweest had je er zeker al moeten uitliggen want je leek een goede sterke speler maar dat is niet gebeurd.

We kunnen ook op safe gaan en HillR eruitstemmen, dan is het morgen 2 burgers tegen de wolf..

Al vind ik stemgedrag niet een superargument, de wolf weet niet wie de cults zijn, dus die kan ook zo verkeerd stemmen..

Als er na de stemming van fabula en jorgy iemand anders wolf had geweest had je er zeker al moeten uitliggen want je leek een goede sterke speler maar dat is niet gebeurd.
De wolf heeft me erin gelaten, juist om dit argument te kunnen gebruiken.

Maar kom op, op dag 3 leek de stemming even mijn kant uit te gaan en dat kwam mede door Fabula en Jorgyboy die dus allebei cult waren. Iedereen weet dat cults de naam van de wolf niet noemen, en zeker niet vroeg op de dag. Dat is een veel te groot risico.

MMA zei:
We kunnen ook op safe gaan en HillR eruitstemmen, dan is het morgen 2 burgers tegen de wolf..
Dan gaat er vannacht weer een burger dood en is het morgen 1 tegen 1. Vandaag is onze laatste kans om "echt" te winnen.

ohja, ik let niet goed op :p

De wolf heeft me erin gelaten, juist om dit argument te kunnen gebruiken.

Maar kom op, op dag 3 leek de stemming even mijn kant uit te gaan en dat kwam mede door Fabula en Jorgyboy die dus allebei cult waren. Iedereen weet dat cults de naam van de wolf niet noemen, en zeker niet vroeg op de dag. Dat is een veel te groot risico.

Het is een doordachte move juist omdat je het niet verwacht, het is ook een ongeschreven regel dat de ervaren spelers er de eerste dagen ook geen ervaren spelers uitstemmen op basis van weinig argumenten en de wolf voor inactievelingen gaan.

Als wolf weet je direct je cults en de cults hebben de wolf buitenspel gezet voor de rest van de game. Je stemgedrag de eerste dagen spreekt ook niet in je voordeel.

Dan gaat er vannacht weer een burger dood en is het morgen 1 tegen 1. Vandaag is onze laatste kans om "echt" te winnen.

Inderdaad, nu moeten we er echt de wolf uitspelen of het spel is gedaan.

Kijken wat HillR stemt, en dan moeten de burgers de andere kant op gaan?
En als het wolf tegen burger 1 op 1 wordt is het een munt opgooien toch?

Kijken wat HillR stemt, en dan moeten de burgers de andere kant op gaan?
En als het wolf tegen burger 1 op 1 wordt is het een munt opgooien toch?

Kan maar dan heb je 50% kans van te winnen, als we nu de wolf uitschakelen hebben we 100% gewonnen en met Alleycat zijn we zeker.

Terug
Naar boven