XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ik wacht het maar wat af dan :) Zoals altijd eerste ronde is lukraak... en vorig spelletje begon ik onmiddellijk guns blazing... was me niet goed bevallen.

Zou fijn zijn als hier nog antwoord op komt van de spelleider voor 21:00 uur. Lijkt op dit moment wel belangrijk.

irl zou de burgemeester dan het ex aequo doorbreken. Irl zou ook iedereen stemmen, en nooit een deel van de spelers. Is 21.00 de deadline voor stemmen?

irl zou de burgemeester dan het ex aequo doorbreken. Irl zou ook iedereen stemmen, en nooit een deel van de spelers. Is 21.00 de deadline voor stemmen?

Ja 21:00 uur. Spelleider moet maar even eea toelichten. Verplichte stem 1e ronde of niet en wat precies de rol van de burgemeester gaat zijn.

• Topic Starter Topic Starter

De burgemeester beslist dan idd over t gelijkspel. 21.00 verschuif ik naar 22.00 want wik de ochtend ook verschuiven naar 10.00. Heb t nogal druk namelijk & denk niet dat die 10 voor veel mensen een probleem levert lijkt me :)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 19:23 ----------

Ja 21:00 uur. Spelleider moet maar even eea toelichten. Verplichte stem 1e ronde of niet en wat precies de rol van de burgemeester gaat zijn.

Der is geen verplichte stem. ;).. wilde t wel invoeren maar denk dat t nogal onmogelijk word met 25 spelers

22:00 brah? Das wel laat man. Vond 21:00 al redelijk laat.

22:00 brah? Das wel laat man. Vond 21:00 al redelijk laat.

Voor vandaag staat t effe 22.00... Zal t morgen effe aanpassen naar 8 of 9 uur dn.. maar zit effe met die verhalen enzo.. d8 binnen een 10 min schrijf ik wel een verhaal maar heb me daar dus lelijk in vergist..:). & 1ste ronde is toch voor iedereen altijd effe afwachten .. dus zal t morgen de tijd weer met een uur droppen.

Voor vandaag staat t effe 22.00... Zal t morgen effe aanpassen naar 8 of o uur dn.. maar zit effe met die verhalen enzo.. d8 binnen een half 10 min. Schrijf ik wel een verhaal maar heb me daar dus lelijk in vergist..:). & 1ste ronde is toch voor iedereen altijd effe afwachten .. dus zal t morgen de tijd weer met een uur droppen.

Ik zou gewoon de nacht op tijd in laten gaan, zodat de activiteit tussen 20:00 en 21:00 ligt. Jij hoeft net per see binnen een half uur je verhaal te doen, dat kan best pas om 23:00 uur komen ofzo. Punt is dat de actieve spelers dit topic moeten volgen tot de nacht in gaat. Met name het laatste uur. Persoonlijk zou ik, gezien het EK, een ingang van de nacht van 20:30 uur prefereren, maar das puur persoonlijk.

ik zou gewoon de nacht op tijd in laten gaan, zodat de activiteit tussen 20:00 en 21:00 ligt. Jij hoeft net per see binnen een half uur je verhaal te doen, dat kan best pas om 23:00 uur komen ofzo. Punt is dat de actieve spelers dit topic moeten volgen tot de nacht in gaat. Met name het laatste uur. Persoonlijk zou ik, gezien het ek, een ingang van de nacht van 20:30 uur prefereren, maar das puur persoonlijk.

+1

Ik zou gewoon de nacht op tijd in laten gaan, zodat de activiteit tussen 20:00 en 21:00 ligt. Jij hoeft net per see binnen een half uur je verhaal te doen, dat kan best pas om 23:00 uur komen ofzo. Punt is dat de actieve spelers dit topic moeten volgen tot de nacht in gaat. Met name het laatste uur. Persoonlijk zou ik, gezien het EK, een ingang van de nacht van 20:30 uur prefereren, maar das puur persoonlijk.

Ja heb je gelijk in laat t voor nu staan dan op gewoon 21.00 en vanaf morgen gaat t naar 20.30 vanwege t EK ;)

Voor vandaag staat t effe 22.00... Zal t morgen effe aanpassen naar 8 of 9 uur dn.. maar zit effe met die verhalen enzo.. d8 binnen een 10 min schrijf ik wel een verhaal maar heb me daar dus lelijk in vergist..:). & 1ste ronde is toch voor iedereen altijd effe afwachten .. dus zal t morgen de tijd weer met een uur droppen.

Haha, valt vies tegen he?:D
Ik had ook elke dag 2 keer een uur ingepland voor het schrijven van de verhalen. Zeker de hints toevoegen koste me veel tijd.

Zou het niet een tactiek kunnen zijn van de cults om ieder een random iemand te noemen. Er is nu op 3 mensen gestemd:
Peerenbaum 1
Anu 1
Imbaatwork 1

Als cult zijnde zou het erg opvallend zijn om met zijn allen iemand eruit te stemmen, het zou dan duidelijk zijn wie de cults zijn.

Wat als de cults onderling hebben afgesproken elk op een verschillend persoon te stemmen, om op die manier zo min mogelijk aandacht te trekken. In het begin is het toch gokken en kun je makkelijk roepen ik stem op die, een ander roept vervolgens ik stem op een ander.

Op deze manier zouden de cults ervoor kunnen zorgen dat er toch een burger uitgaat, zonder zichzelf verdacht te maken.

Zou het niet een tactiek kunnen zijn van de cults om ieder een random iemand te noemen. Er is nu op 3 mensen gestemd:
Peerenbaum 1
Anu 1
Imbaatwork 1

Als cult zijnde zou het erg opvallend zijn om met zijn allen iemand eruit te stemmen, het zou dan duidelijk zijn wie de cults zijn.

Wat als de cults onderling hebben afgesproken elk op een verschillend persoon te stemmen, om op die manier zo min mogelijk aandacht te trekken. In het begin is het toch gokken en kun je makkelijk roepen ik stem op die, een ander roept vervolgens ik stem op een ander.

Op deze manier zouden de cults ervoor kunnen zorgen dat er toch een burger uitgaat, zonder zichzelf verdacht te maken.

Van wie komen de drie stemmen? Zou inderdaad een goeie tactiek kunnen zijn.

Dat kan. Ofwel probeer jij nu als cult de mensen die een stem uitgebracht hebben verdacht te maken. Maar voor hetzelfde geld heb je gewoon gelijk. Pfff :p

Tot nu toe:
Subgenius stemt op Robben A (wie de fok is dat?)
Starter stemt op Peerebaum
Lork stemt op IMBatwork
Kwarvarken stemt op anu

Terug
Naar boven