XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Het is imo een belangrijk punt. En als ik burgermeester zou zijn zou ik wel op de hoogte zijn van de antwoorden op mijn vragen? Denk ik.
Of jij doet alsof je niet de burgemeester bent om ons op het foute spoor te zetten?

Of is het normaal dat wij de identiteit van de burgemeester kennen? Ik heb de vorige spelletjes niet helemaal gevold. Ben nog niet van alles op de hoogte :D Sorry

Of jij doet alsof je niet de burgemeester bent om ons op het foute spoor te zetten?

Of is het normaal dat wij de identiteit van de burgemeester kennen? Ik heb de vorige spelletjes niet helemaal gevold. Ben nog niet van alles op de hoogte :D Sorry

Remi zal het eea nog wel toelichten, maar voorheen was de burgemeester altijd bekend volgens mij.

Ow, oké
my bad :o

De stemming is dus gesloten?

Omdat die hint in mijn ogen zo obvious is zou ik eigenlijk imbaatwork moeten stemmen voor het delen van die hint maar is me ook iets te gewaagd.

Voor de mensen die al vaker mee hebben gedaan moet de hint inderdaad heel duidelijk zijn. Eigenlijk hoef je alleen te doen wat iedereen zou moeten doen bij een verhaal (als je al vaker meegedaan hebt :P).

Maar wel niet handig dat ik er niet echt een hint is over de dark side (die ik zie iig).
Helpt ook niet dat m'n iq naar -140 gegaan is na dit weekend :rolleyes:.

• Like
Waarderingen: Lork
Het is nacht of niet Remi?

Ga mijn stem op IMBAatwork uitbrengen. Kan Lork zijn redenering wel volgen. En ik hoop natuurlijk dat er nog wat mensen gaan stemmen, al is het maar voor de lolz, kunnen we misschien nog wat hints uithalen :).

IMB is dus de lul?
Nja blijkt hij onschuldig te zijn dan ben jij toch wel verdachte nummer 1!

i-have-no-idea-what-im-doing.jpg

• Like
IMB is dus de lul?
Nja blijkt hij onschuldig te zijn dan ben jij toch wel verdachte nummer 1!

Is ook enkel om het gewoon wat spannender te maken, had verwacht dat er nog stemmen gingen volgen. Maar ach, verdachte nummer 1 dan maar :).

Is ook enkel om het gewoon wat spannender te maken, had verwacht dat er nog stemmen gingen volgen. Maar ach, verdachte nummer 1 dan maar :).

Jij post je stem 5 minuten voor sluiting. Of je neemt een te groot risico. Of je bent een cult. Maar we zullen zien. Wie weet is hij de wolf wel. Win je een pot whey.;)

• Topic Starter Topic Starter
De eerste dag is aangebroken waarop er gestemd moet worden op een medebewoner.
De meeste dorpsbewoners zijn angstig om hun stem uit te brengen, bang om de verkeerde te laten hangen & bang om zelf als verdachte gezien te worden. Het is doodstil op 't dorpsplein, maar een ineens begint er iemand te roepen "Peerebaum, Peerebaum is de wolf". Vervolgens begint 't wat rumoeriger te worden en volgen er meer stemmen. "Anu houd zn bek dicht dus hij is de wolf"

Aangezien meerdere dorpsbewoners een stem hebben, lijkt 't er even op dat de burgemeester een besluit moet nemen, maar dan komt er toch een dorpsbewoner naar voren.
Ik stem op IMBAatWork en zodoende is hij de eerste die gaat sterven en zo laat zien of de dorpsbewoners 't bij 't goede eind hebben.

IMBAatWork word begeleid naar de galg. Een paar monniken komen de jongeman zegenen alvorens hij opgehangen word. "May God have mercy on your soul & may the force be with you". Tranen schieten in zijn ogen, wetend dat hij nog maar enkele minuten & hij door de monnik net min of meer verklaard werd voor een Star Wars phag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De strop word omgedaan en een houten balk verdwijnt onder zijn voeten.
Langzaam maar zeker verliest IMBAatWork zijn bewustzijn en hij sterft.

Terwijl t levensloze lichaam nog aan 't touw bungelt beginnen een paar dorpsbewoners alvast feest te vieren, maar het overgrote deel houd zich stil, zij weten wel beter, dit is nog maar 't begin.

IMBAatWork was burger

Het is Nacht tot 10.00.

Oei net te laat, had anders op Anu gestemd, nog geen post van hem gezien hier.

Benieuwd wat het wordt ;)

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 21:18 ----------

Shit got real: why een actieve burger eruitstemmen? :(

• Like
Jammer :(

@kwarkvarken, is het nu de bedoeling om wel of niet de burgemeester bekend te maken? Jij deed het niet, maar in je beschrijving stond dat de burgemeester bekend zou moeten zijn. Heb je deel 4 van weerwolf (waar ik spelleider was) al gelezen btw? :p

Searching for clues nu :D

haha imba voten :roflol:
whats this shits
iedereen weet
dat peerebaum wederom de wolf IZ

• Like
rip IMBAatWork :sad:

Stiekem pinkt hij nu een traantje weg omdat hij na de 1e dag er al uit ligt

ik hoop niet dat hij nu @ work is... (nu hij dood is zeg maar)

Terug
Naar boven