XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Damn, jij hebt je met je move natuurlijk wel wat verdacht gemaakt in veel mensen hun ogen. En nu komt Lork ook onmiddellijk over als cult phag. Een beetje ongelukkig, mocht imbatwork nu toevallig een cult phag geweest zijn dan had je nu al een onsterfelijke reputatie de rest van dit spelletje.

The ****. Gaat lekker. Niet verwacht gezien zijn reactie op de beschuldiging van Lork.

Begint al goed. We hebben nu alleszins al mensen die verdacht zijn. De vraag is nu alleen of ze ook echt cult zijn, of gewoon ongelukkig een gok plaatsten...

een goeie speler nu al dood :s. Remi doet niet mee.
Gaat nog een moeilijke worden zo.

Iemand al hints gevonden hier?

@Woopy: zal niet de eerste keer zijn dat iemand gewoon fout gokt en dan eruit vliegt.
Daarom ging het ook zo traag deze 1e ronde.

Damn, jij hebt je met je move natuurlijk wel wat verdacht gemaakt in veel mensen hun ogen. En nu komt Lork ook onmiddellijk over als cult phag. Een beetje ongelukkig, mocht imbatwork nu toevallig een cult phag geweest zijn dan had je nu al een onsterfelijke reputatie de rest van dit spelletje.

Ja snap ik volledig. Maar zoals gezegd had ik verwacht dat er dan nog wel wat stemmen gingen volgen omdat iedereen gewoon zat af te wachten. Helaas niet gebeurd. Volgde ook gewoon Lork zijn redenering niet meer en niet minder. Maar het staat je natuurlijk vrij om ervan te denken wat je wil.

• Topic Starter Topic Starter
Effe voor alle duidelijkheid.

Ik verwacht vannacht een pm van De Jager, De Heks, De Wolf, De Assassin, De sl*t & eventueel Het Meisje.

Ja snap ik volledig. Maar zoals gezegd had ik verwacht dat er dan nog wel wat stemmen gingen volgen omdat iedereen gewoon zat af te wachten. Helaas niet gebeurd. Volgde ook gewoon Lork zijn redenering niet meer en niet minder. Maar het staat je natuurlijk vrij om ervan te denken wat je wil.

Mja, ik denk dat het misschien een wat ongelukkige move is geweest, maar je begrijpt me toch als ik je nu wat extra kritisch in het oog ga houden.

Mja, ik denk dat het misschien een wat ongelukkige move is geweest, maar je begrijpt me toch als ik je nu wat extra kritisch in het oog ga houden.

Terecht. Snap ook wel dat ik nu verdacht overkom. Kan alleen maar zeggen dat je nu alles goed moet volgen en dan zal je er wel achterkomen dat ik geen cult ben :).

Mensen die op imba hebben gestemd zijn verdacht.

Volgens mij is anu of peerebaum de wolf en is luc M een cultphag

Volgens mij is anu of peerebaum de wolf en is luc M een cultphag

Dat kan je zo gauw nog niet weten. Ik vind dat als je mensen beschuldigd dat er best wel wat onderbouwing mag zijn vanaf de tweede dag. Misschien heb je wel gelijk, ik weet het niet, maar gewoon denken "die en die zijn wolf en cult" dat slaat natuurlijk nergens op!

Mensen die op imba hebben gestemd zijn verdacht.

Dat dacht ik ook totdat je ziet dat t twee stemmen zijn en we spelen met 25 man. Kleine kans dat daar een wolf of cult tussen zit maar ik snap je redenatie. Ik vind t nu makkelijker om goeien aan te wijzen waarvan ik er al drie heb(waarvan 2 al aangegeven in mijn posts) Als je dus niet op de goeie stemt krijg je eerder een slechte

Ps: ik gok ook maar, maar ik heb in ieder geval niet de lompe redenatie gevolgd om een eerste post-er er uit te stemmen. Dit spel gaat om een pot whey en fun. Logisch dat meer mensen actiever meespelen dan vorige potjes

oeps :roflol: het gaat niet op voor dit spelletje precies :o:o

Ik ben als 1e naar voren gekomen met een stem voor imba, moest nu de anderen ook eens meedoen zou het wat makkelijker worden.

Dat kan je zo gauw nog niet weten. Ik vind dat als je mensen beschuldigd dat er best wel wat onderbouwing mag zijn vanaf de tweede dag. Misschien heb je wel gelijk, ik weet het niet, maar gewoon denken "die en die zijn wolf en cult" dat slaat natuurlijk nergens op!
de cultisten moeten er alles aan doen om te zorgen dat er geen mede-cultist en al helemaal niet de wolf via stemming wordt ge-elimineerd.

Hij probeert ons te mindf*cken en de schijnwerper van die 3 personen te halen. Aangezien IMBA burger is, schieten er nog 2 personen over.

Het kan natuurlijk ook zijn dat luc ons probeert te helpen en dat ik totaal fout redeneer :o

Lekker dan. Dit is dus weer k*t van de eerste ronde. Ook k*t dat het een actieve burger is.
Benieuwd naar de actie van de wolf. Zou wel leuk zijn als hij een cult op eet.

naja, beetje dom om op mij te stemmen terwijl ik een hint gezien heb betreft een 'goede' speler, en deze vervolgens niet deel.

Daaruit had je met een beetje gezond verstand op kunnen maken dat ik burger was.
De 2 die op mij gestemd hebben zijn zo stom als het achtereind van een varken of zijn cultfag... (lork en Bellejonas)

Succes aan de rest.

naja, beetje dom om op mij te stemmen terwijl ik een hint gezien heb betreft een 'goede' speler, en deze vervolgens niet deel.

Daaruit had je met een beetje gezond verstand op kunnen maken dat ik burger was.
De 2 die op mij gestemd hebben zijn zo stom als het achtereind van een varken of zijn cultfag...
Succes aan de rest.

:roflol: volgend spelletje kun je weer meedoen? :p

Een burger is dood, dat gaat toch niet lekker? ???

Mijn opmerking was sarcastisch. En ik moet eerlijk zeggen dat mocht ik verplicht gekozen moeten hebben AFCA ook boven aan mijn lijstje stond gezien zijn offensieve reactie op de beschuldiging van Lork. Hij had die beschuldiging makkelijk kunnen weerleggen maar verviel in een dreigement (wat hem imo cult/wolf maakte). Maar aangezien ik te onzeker was heb ik geen stem uit gebracht. Waarschijnlijk ging hij er van uit dat het wel over zou waaien en wilde hij zichzelf veilig stellen voor de wolf door semi cult achtig over te komen. Mijn csi beredenering.

Wil mijn eerdere post nog even quoten aangezien er een burger uit is gegaan.

Zou het niet een tactiek kunnen zijn van de cults om ieder een random iemand te noemen. Er is nu op 3 mensen gestemd:
Peerenbaum 1
Anu 1
Imbaatwork 1

Als cult zijnde zou het erg opvallend zijn om met zijn allen iemand eruit te stemmen, het zou dan duidelijk zijn wie de cults zijn.

Wat als de cults onderling hebben afgesproken elk op een verschillend persoon te stemmen, om op die manier zo min mogelijk aandacht te trekken. In het begin is het toch gokken en kun je makkelijk roepen ik stem op die, een ander roept vervolgens ik stem op een ander.

Op deze manier zouden de cults ervoor kunnen zorgen dat er toch een burger uitgaat, zonder zichzelf verdacht te maken.

Terug
Naar boven