XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Een voordeel is dat de wolf nog niet precies een idee heeft wie er goed is of cultphag. Hierdoor kan hij dus ook een cult pakken ipv een goeie..
Volgens mij zitten er in die verhalen veel hints over goeie burgers waarvan ik er twee denk te weten dmv hints en bij 1 heb ik een goed gevoel. Ik zal ze niet posten ivm de wolf

Wil mijn eerdere post nog even quoten aangezien er een burger uit is gegaan.

ja man, dat weet iedereen, maar als we laf beginnen spelen zoals bewust geen stem uitbrengen enzo dan is het spelletje fcked up (er zou een minimum van stemmen moeten zijn, maar dan zit je weer met die tijdslimiet)

naja, beetje dom om op mij te stemmen terwijl ik een hint gezien heb betreft een 'goede' speler, en deze vervolgens niet deel.

Daaruit had je met een beetje gezond verstand op kunnen maken dat ik burger was.
De 2 die op mij gestemd hebben zijn zo stom als het achtereind van een varken of zijn cultfag... (lork en Bellejonas)

Succes aan de rest.

Waarom had je die hint niet gedeelt dan? Dan zat je nu nog in het spel waarschijnlijk.

Mijn opmerking was sarcastisch. En ik moet eerlijk zeggen dat mocht ik verplicht gekozen moeten hebben AFCA ook boven aan mijn lijstje stond gezien zijn offensieve reactie op de beschuldiging van Lork. Hij had die beschuldiging makkelijk kunnen weerleggen maar verviel in een dreigement (wat hem imo cult/wolf maakte). Maar aangezien ik te onzeker was heb ik geen stem uit gebracht. Waarschijnlijk ging hij er van uit dat het wel over zou waaien en wilde hij zichzelf veilig stellen voor de wolf door semi cult achtig over te komen. Mijn csi beredenering.

Remi???
Beetje verwarring aan het veroorzaken?

Momenteel bekijken: 10 gebruiker(s) (9 leden en 1 gasten) dit topic
orgineel, Dennisik, IMBAatwork, Jaap ja, kane, Luc M, Suicide Sid, Thielen, xavier63

Waarom zijn jullie de meeste zo stil terwijl ze wel meelezen?

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 21:53 ----------

Hij bedoelde natuurlijk IMBA.

Ja dat snap ik.

Mijn opmerking was sarcastisch. En ik moet eerlijk zeggen dat mocht ik verplicht gekozen moeten hebben AFCA ook boven aan mijn lijstje stond gezien zijn offensieve reactie op de beschuldiging van Lork. Hij had die beschuldiging makkelijk kunnen weerleggen maar verviel in een dreigement (wat hem imo cult/wolf maakte). Maar aangezien ik te onzeker was heb ik geen stem uit gebracht. Waarschijnlijk ging hij er van uit dat het wel over zou waaien en wilde hij zichzelf veilig stellen voor de wolf door semi cult achtig over te komen. Mijn csi beredenering.

Iemand die zich verweert is IMO niet per se verdacht. Dat is trouwens al meermaals gebleken, de ervaren rotten kunnen dat beamen. Zelf ben ik geneigd om stemgedrag te analyseren en dat als de belangrijkste bron aan info te zien. Natuurlijk is het nu nog steeds vroeg om al conclusies te trekken, maar afgaande op vorige ronde is het Lork en Barellejonas die verdacht zijn. Afgaand op mijn gevoel is Luc M ook een beetje verdacht. Maar goed, ik vind dat er nog steeds te weinig info voorhanden is om resoluut voor iemand te kiezen :(

Mijn ogen staan inderdaad ook op Lork en Jonas gericht, al is dat eerlijk gezegd ook wel wat door gebrek aan andere mensen die zich verdacht gemaakt hebben...

Mijn ogen staan inderdaad ook op Lork en Jonas gericht, al is dat eerlijk gezegd ook wel wat door gebrek aan andere mensen die zich verdacht gemaakt hebben...

eerlijk gezegd heb ik het wel graag dat je ogen naar mij gericht zijn

Leuk hoe mensen al ganse theorieën weten te bedenken over het stemgedrag en wat dan nog.

Feit is dat de eerste ronde vooral afwachten is en een gokje plaatsen, vandaar ook dat er zo weinig stemmen vielen. Niemand kwam ook verdacht op de voorgrond, en een verkeerde beslissing werd jammer genoeg genomen.

Ik dus :). Maar zoals gezegd is het wel verstaanbaar, gewoon jammer dat er zo weinig mensen stemden, heb het graag wat actiever en zo is er toch wat discussie mogelijk :D. Maar zoals vermeld als je me goed volgt ga je vanzelf merken dat ik geen cult of wolf ben. Meer ga ik er ook niet over zeggen.

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jun 2012 om 22:06 ----------

IMB is dus de lul?
Nja blijkt hij onschuldig te zijn dan ben jij toch wel verdachte nummer 1!

Hiermee schuif je trouwens ook meteen alle ogen van jouw af. Ik hou je ook in de gaten bro :D.

Ik dus :). Maar zoals gezegd is het wel verstaanbaar, gewoon jammer dat er zo weinig mensen stemden, heb het graag wat actiever en zo is er toch wat discussie mogelijk :D. Maar zoals vermeld als je me goed volgt ga je vanzelf merken dat ik geen cult of wolf ben. Meer ga ik er ook niet over zeggen.

Hiermee schuif je trouwens ook meteen alle ogen van jouw af. Ik hou je ook in de gaten bro :D.
Komt nog wel los het spel. Dit is de eerste dag nog maar eh, jij die al zeer uitgesproken iemand volgt is gewoon geen al te slimme move. ;)

Leuk hoe mensen al ganse theorieën weten te bedenken over het stemgedrag en wat dan nog.

Feit is dat de eerste ronde vooral afwachten is en een gokje plaatsen, vandaar ook dat er zo weinig stemmen vielen. Niemand kwam ook verdacht op de voorgrond, en een verkeerde beslissing werd jammer genoeg genomen.

Dit is echt een standaard cultisten tekstje :roflol:

Als je aan de goede kant staat zou ik iets minder gaan schreeuwen als ik jou was.

kane ist cultist.

Dit is echt een standaard cultisten tekstje :roflol:
Nee het is iets wat al duidelijk is gebleken uit de vorige spelletjes.

Pssst, ik weet trouwens wat je bent.. anders had ik al wel terug geschreeuwd met cultphag en alles wat er bijhoort. :kiss:

Nee het is iets wat al duidelijk is gebleken uit de vorige spelletjes.

Pssst, ik weet trouwens wat je bent.. anders had ik al wel terug geschreeuwd met cultphag en alles wat er bijhoort. :kiss:

Precies. Het is al hartstikke duidelijk dat het zo is en toch wil jij dat benadrukken. Dat verhaaltje wat jij uitgalt is gewoon om zogenaamd te laten zien dat je betrokken bent en meespeelt.

Terug
Naar boven