Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Ow yea :D. Anyway toch nog goed gespeeld hoor fb :), echt harde bewijzen waren er niet iig.

• Like
Waarderingen: Roth
Ik zie het morgenvroeg wel, slaapwel

Ok, feedback aju.:hello::shoot::toilet::janken::janken::janken::huilen:

All aboard! Next stop: Lork
1oa847.jpg

Peerebaum is btw ook 100% cultist.

Deze 2 moeten we er snel uit hebben en dan zijn hun kansen gering.
Zie mij dan, ik val Lessoe aan, boem cultist. Ik val feedback aan. Nog een cultistje kapot. Jager bescherm me aub, het is duidelijk dat ik een grote aanwinst ben voor kamp goed, en dus een bedreiging voor hen ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.066
T is een klote dag.

Iedereen is ontevreden in t t*fus dorp. Waarom weten ze niet, maar ze zijn ontevreden.
De dorpsbewoners hebben zich voor de 4e X op t dorpsplein verzameld klaar om weer een cultist op te hangen.

Al gauw begint de stemming ' Roth is de wolf kijk maar naar die R', andere dorpsbewoners vinden die R maar een slap argument en besluiten te stemmen voor de verdachte Feedback. De Goden kiezen hierbij de kant voor Roth & zodoende is Feedback degene die vandaag zal sterven, zo word naar de galg geleid maar al gauw beginnen mensen te protesteren. 'Hang er niet op, geef der een pijnlijke dood' .
De overige dorpsbewoners stemmen hiermee in.

moonlogo_2.jpg

Ze binden Feedback vast aan een paal en beginnen haar te stenigen. Ze krijgt een vaar flinke keien tegen der hoofd aan gegooid. Bloed vermengt met de traan die over de wang.
loopt. 'En nu hangen we der aan de strop maar slaan we der voeten met spijkers in de balk' ' ja dat doen '. Sommige dorpsbewoners bevinden zich duidelijk in hun element en ze sleuren t halfdode lichaam naar de strop. De strop word omgedaan en haar voeten worden aan de balk vastgespijkerd. 'Em nu slaan we met een bijl der voeten eraf.. dan zal ze sterven met geamputeerde voeten '. De gefrustreerde dorpsbewoners kunnen hun geluk niet op. Ze pakken een grote bijl en slaan zo de voeten eraf waardoor de strop strakgetrokken word.

Feedback sterft door een paar zieke gefrustreerde burgers.

Feedback was cultist.

Het is nacht tot 10.00

Laatst bewerkt:
:roflol: Nice, nu pitten dus. Goeie beslissing. Morgen wordt het weer een moeilijke call.

Morgen Lork boys ;)

Ga ik sowieso al niet in mee :p. Maargoed zorgen voor morgen :).

Hehehe zieke verhaaltjes

Zal ff kijken of ik argumentatie bijelkaar kan vinden. Maar ik had hem al voor ogen. En nu al helemaal nu ik zie dat hij het liefst de stemming richting Roth dirigeerde. Maar shiiii, kwart voor 1. Dit was de laatste post.

Dan kan je mij evengoed hangen Markie :p , ik was de eerste die richting Roth ging. Weet nog altijd niet zeker wat ik ervan moet denken. Maar ga wachten op nieuwe hints voor morgen en nu snel gaan pitten :D

Oke mooi hadden jullie toch gelijk met FB.
Doet me wel een beetje twijfelen aan mijn overtuiging voor Markrot.
Straks maar eens kijken wat de wolf doet.

Ze binden Feedback vast aan een paal en beginnen haar te stenigen. Ze krijgt een vaar flinke keien tegen der hoofd aan gegooid. Bloed vermengt met de traan die over de wang.
loopt. 'En nu hangen we der aan de strop maar slaan we der voeten met spijkers in de balk' ' ja dat doen '. Sommige dorpsbewoners bevinden zich duidelijk in hun element en ze sleuren t halfdode lichaam naar de strop. De strop word omgedaan en haar voeten worden aan de balk vastgespijkerd. 'Em nu slaan we met een bijl der voeten eraf.. dan zal ze sterven met geamputeerde voeten '. De gefrustreerde dorpsbewoners kunnen hun geluk niet op. Ze pakken een grote bijl en slaan zo de voeten eraf waardoor de strop strakgetrokken word.

Feedback sterft door een paar zieke gefrustreerde burgers.

:janken:

Feedback cult? Het vermoeden was kwasi op niets gebaseerd, maar vond dat de post van Thielen die ons die richting aanwees wel steek hield. Was toch wel bang dat ze gewoon een goede burger was! Everything went better than expected.

Ben benieuwd wie de wolf deze nacht opgevreten heeft :angstig:

Feedback cult? Het vermoeden was kwasi op niets gebaseerd, maar vond dat de post van Thielen die ons die richting aanwees wel steek hield. Was toch wel bang dat ze gewoon een goede burger was! Everything went better than expected.

Ben benieuwd wie de wolf deze nacht opgevreten heeft :angstig:

Ik gaf al in meerdere posts ook redenen aan voor FB en een paar anderen ook.. volgens mij is lezen moeilijk, nu wachten op de wolf

De inactiviteit net als lessoe, mogelijke verwijzing naar een slecht iemand en niets zeggen, hevig in tegenaanval, beetje een draaikont. Etc, er was bijv meer reden om.op FB te stemmen dan op Xavier63(dies dood, maar die was consequent en duidelijk, maar er zijn er meer int spel die overduidelijk aan de goeie kant staan)

Laatst bewerkt:
Hmm, ik ben het spel nog steeds aan het meevolgen, en had al een paar zware vermoedens over burgers en cults waar ik vrij zeker van was. Zo was ik oa zeker dat feedback geen cult was. Misschien is het maar goed dat ik er al uit ben, want nu twijfel ik weer aan al mijn andere "zekerheden" :p

Ik heb er al zin in... zo met zn allen ;):o

beetje duidelijk dat jij het spelletje niet goed volgt

Ja, idd. Lijkt me obvious wat jij en rob g zijn. Ik denk niet dat ik gauw op je ga stemmen. Maar je verwarrende post/allusies over je rol maakten je soms wel verdacht.

Als er vandaag niemand met een goed voorstel komt stem ik op de assasin (Sorry, robbie). Ik vind dat eigenlijk een rol die evenveel kwaad kan doen dan goed. edit: plus je zat er al 2 (!!) keer naast!

Laatst bewerkt:
Ik vind dat we voor een "epic inactive cult burning" moeten gaan. Kane, Dudemeister en Anu op de brandstapel, heb een donkerbruin vermoeden dat daar twee (inactieve) cultisten tussen zitten :scratch:

Terug
Naar boven