XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

De ****... Er blijft geswitcht worden, uit de argumenten snap ik totaal niet waarom er ineens een switch naar Kane is... Roth blijft voor Mij veeél logischer.

Bovendien gaan zowel mensen uit kamp Peerebaum als kamp Roth over om op Kane te stemmen, imo is het dan duidelijk dat hij geen slechte rol heeft.

De assassin heeft toch op zo een kill geprobeerd, op dinsdag een kill, en dan dus nu weer op donderdag, logisch toch? Het is idd om de dag en niet om de twee dagen grammer nazi, maar daar hoorde je di ook niemand over.

Epische pot trouwens, wat een mind****!

De ****... Er blijft geswitcht worden, uit de argumenten snap ik totaal niet waarom er ineens een switch naar Kane is... Roth blijft voor Mij veeél logischer.

Bovendien gaan zowel mensen uit kamp Peerebaum als kamp Roth over om op Kane te stemmen, imo is het dan duidelijk dat hij geen slechte rol heeft.

Ik ben naar kane gegaan om zijn debiele post gedrag

De assassin heeft toch op zo een kill geprobeerd, op dinsdag een kill, en dan dus nu weer op donderdag, logisch toch? Het is idd om de dag en niet om de twee dagen grammer nazi, maar daar hoorde je di ook niemand over.

Epische pot trouwens, wat een mind****!

sorry bro, ben een grammar nazi:D

Wolf kiest assassin, assassin kiest wolf. Assassin sterft.
Wolf kiest assassin, jager beschermt assassin, wolf sterft.
Wolf kiest jager, jager beschermt assassin dan sterven jager & assassin

We moeten dus oppassen met de assassin

Maakt niet zoveel uit toch, als Kane de heks is dan is Roth sowieso de wolf. Het probleem gaat hem echter stellen als Kane een cult is :(.

Maakt niet zoveel uit toch, als Kane de heks is dan is Roth sowieso de wolf. Het probleem gaat hem echter stellen als Kane een cult is :(.

Grote kans dat er nu dus 2 burgers uitvliegen... Plus een mogelijk inactieve burger Anu wordt het morgen misschien nog wel is lastig een meerderheid op Roth te krijgen omdat sommige burgers het ook niet snappen.

Grote kans dat er nu dus 2 burgers uitvliegen... Plus een mogelijk inactieve burger Anu wordt het morgen misschien nog wel is lastig een meerderheid op Roth te krijgen omdat sommige burgers het ook niet snappen.

Kane burger? Kane is imo echt geen burger, anders is het de grootste trol van het spel. Als hij cult is dan is er idd een probleem.

Hebben de jager en de assassin mijn bericht gezien, als die t fout doen dan verliezen we mogelijk nog

Wolf kiest assassin, assassin kiest wolf. Assassin sterft.
Wolf kiest assassin, jager beschermt assassin, wolf sterft.
Wolf kiest jager, jager beschermt assassin dan sterven jager & assassin

Ik ben zooooo benieuwd naar een aantal rollen whaha briljant spel.

Ben je eindelijk bijgelezen is het al 20:40..... achja wilde toch al bij peer blijven.

Dis game. Kan niet wachten tot het verhaal.

Terug
Naar boven