kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
hang ik is het nog niet goedWat zijn sommige irritant zeg..
Ik noem een lork een kane...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hang ik is het nog niet goedWat zijn sommige irritant zeg..
Ik noem een lork een kane...

De ****... Er blijft geswitcht worden, uit de argumenten snap ik totaal niet waarom er ineens een switch naar Kane is... Roth blijft voor Mij veeél logischer.
Bovendien gaan zowel mensen uit kamp Peerebaum als kamp Roth over om op Kane te stemmen, imo is het dan duidelijk dat hij geen slechte rol heeft.
De assassin heeft toch op zo een kill geprobeerd, op dinsdag een kill, en dan dus nu weer op donderdag, logisch toch? Het is idd om de dag en niet om de twee dagen grammer nazi, maar daar hoorde je di ook niemand over.
Epische pot trouwens, wat een mind****!

Ik ben naar kane gegaan om zijn debiele post gedrag
Sorry ik zat er iets teveel van te genieten. Merendeel van mijn laatste posts waren ook om nog wat meer chaos te veroorzakenIk ben naar kane gegaan om zijn debiele post gedrag

Ja joepie, sterk argument, stem dan liever op anu, kane is tenminste nog actief.
De ****... Er blijft geswitcht worden, uit de argumenten snap ik totaal niet waarom er ineens een switch naar Kane is... Roth blijft voor Mij veeél logischer.
Bovendien gaan zowel mensen uit kamp Peerebaum als kamp Roth over om op Kane te stemmen, imo is het dan duidelijk dat hij geen slechte rol heeft.
.Na deze dag wordt alles duidelijk.En omdat ik niet overtuigd ben van zijn verhaal over de heks..
Daarna kwamen er een hoop vage posts.

Maakt niet zoveel uit toch, als Kane de heks is dan is Roth sowieso de wolf. Het probleem gaat hem echter stellen als Kane een cult is.
Grote kans dat er nu dus 2 burgers uitvliegen... Plus een mogelijk inactieve burger Anu wordt het morgen misschien nog wel is lastig een meerderheid op Roth te krijgen omdat sommige burgers het ook niet snappen.
Kane burger? Kane is imo echt geen burger, anders is het de grootste trol van het spel. Als hij cult is dan is er idd een probleem.
Mogelijke heks staat ook aan de goede kant dus tel ik als burgerstem....
Mogelijke heks staat ook aan de goede kant dus tel ik als burgerstem....
Ik ben zooooo benieuwd naar een aantal rollen whaha briljant spel.