MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Sorry, dit is voor mij de druppel. Ik vraag je point blank voor een argument anders dan 'ik ben de heks!111!!!'.

Mijn stem gaat naar Kane. Vanavond zal blijken dat hij de heks niet is en hoop ik dat mijn naam eindelijk een beetje gezuiverd is.
Zo uitdrukkelijk was het niet Roth :(

Klopt wel iig, assasin mag mollen vannacht. Remi heeft bevestigd. Wat doen we nu?

wtf, kan Remi ook niet tellen, wat is dit zeg??:roflol: Lees mijn vorige bericht nou eens, of de rollen kloppen niet.

Roth ik wil ook Kane stemmen als dat handig is, maar met alleen Bearelle erbij ga je er alsnog aan

Oowja als mensen dan toch van Roth zouden switchen naar mij. Doe dit dan wel zodat er meer stemmen op mij vallen dan Peer eh.

Dat zou het toppunt nog zijn als die arme stakker te hangen komt. :roflol:

Roth is 1, stel bio en ik 2 en 3. Dan nog is het 7-3 voor Roth. Ik wacht op meningen van anderen. Imo hebben we zo gewoon meer uitstel, als je de heks bent Kane dan hangt Roth vannacht sowieso wel. Als de jager de assasin beschermt zou de wolf moeten hangen.

Lol moet ze nog aftrekken , 5-3 dus

Roth is 1, stel bio en ik 2 en 3. Dan nog is het 7-3 voor Roth. Ik wacht op meningen van anderen. Imo hebben we zo gewoon meer uitstel, als je de heks bent Kane dan hangt Roth vannacht sowieso wel. Als de jager de assasin beschermt zou de wolf moeten hangen.

Lol moet ze nog aftrekken , 5-3 dus
En jij wilt niet mee met mij je stem op Roth behouden en straks rond het kampvuur feestvieren? :(

En jij wilt niet mee met mij je stem op Roth behouden en straks rond het kampvuur feestvieren? :(

Of ik vannacht of morgenochtend vier maakt me niet veel uit. Indien je ons aan het ****en bent hebben we je tenminste nog op tijd kunnen stoppen. ( morgenochtend zal het sowieso niet te vieren zijn op mijn examen frans :( )

Of ik vannacht of morgenochtend vier maakt me niet veel uit. Indien je ons aan het ****en bent hebben we je tenminste nog op tijd kunnen stoppen.
De bal is aan het rollen, de poppetjes zijn aan het dansen... dit valt niet meer te stoppen bro.

Als de assassin niet mag killen vannacht, duurt het nog wel even. Misschien zijn de cults in de meerderheid tegen dan, en is het game over.

Daar sta je dan met die gedachten "wat als....wat als"

Hee boys, Ik heb constant de spelregels gerespecteerd, maar dit gaat me te ver. Om de 2 dagen killen betekent mijn rijtje die ik al opgenoemd heb en niet vanavond. Kane die meld dat hij zogenaamd de heks is. Wat is dit voor spelregels onderduiking zeg:roflol:

Bearelle, ik denk dat het te laat is om onze stemmen op kane te zetten, want er reageert niemand anders meer. Het gaat dus sowieso tussen Peerebaum of Roth

De bal is aan het rollen, de poppetjes zijn aan het dansen... dit valt niet meer te stoppen bro.

Als de assassin niet mag killen vannacht, duurt het nog wel even. Misschien zijn de cults in de meerderheid tegen dan, en is het game over.

Daar sta je dan met die gedachten "wat als....wat als"

:roflol::roflol::roflol:Word het je nu allemaal wat te heet onder de voeten Kane?

Hee boys, Ik heb constant de spelregels gerespecteerd, maar dit gaat me te ver. Om de 2 dagen killen betekent mijn rijtje die ik al opgenoemd heb en niet vanavond. Kane die meld dat hij zogenaamd de heks is. Wat is dit voor spelregels onderduiking zeg:roflol:

Bearelle, ik denk dat het te laat is om onze stemmen op kane te zetten, want er reageert niemand anders meer. Het gaat dus sowieso tussen Peerebaum of Roth
Nooit gedaan.

nu niet beginnen huilen omdat je gaat verliezen eh, sportief blijven eh!! ;)

Het klopt imo je bent de dagen en nachten gewoon wat door elkaar aan het slaan.

Ja gewoon afwachten of er nog mensen bijkomen. Anyway als Roth burger is hangt Kane ook maar door zijn reacties heb ik het momenteel ook liever omgekeerd.

Kerel wat maakt jou dat uit. Is toch alleen maar goed voor de burgers?
Of komt jou het niet uit cult?

Het is alleen maar goed voor de burgers idd en daar ben ik blij om. Maar iedere x komen er weer mensen met stiekem karmaberichten, dit x zogenaamd hun goede rol melden als ze dan kunnen winnen, niet kunnen tellen en zo de spelregels niet volgen. Dat vind ik gewoon irritant. We hebben dit spel dan dagen gespeeld en door redelijk valsspelen winnen we als we ook een dag later eerlijk kunnen winnen. Misschien ben ik wel een te eerlijk mens, maar ik heb het laatste liever:o

nooit letterlijk gemeld nee Kane, maar wel overduidelijk gehint

Ik volg je iig. Door kane op te hangen hebben we meteen zekerheid over Roth. En aangezien hij de heks is zal hij het an sich ook niet zo erg vinden omdat hij het dan toch bij het juiste eind had.

Het feit is echter dat als hij cult is we er tenminste vandaag nog iets aan kunnen doen.

Terug
Naar boven