MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Het is alleen maar goed voor de burgers idd en daar ben ik blij om. Maar iedere x komen er weer mensen met stiekem karmaberichten, dit x zogenaamd hun goede rol melden als ze dan kunnen winnen, niet kunnen tellen en zo de spelregels niet volgen. Dat vind ik gewoon irritant. We hebben dit spel dan dagen gespeeld en door redelijk valsspelen winnen we als we ook een dag later eerlijk kunnen winnen. Misschien ben ik wel een te eerlijk mens, maar ik heb het laatste liever:o

nooit letterlijk gemeld nee Kane, maar wel overduidelijk gehint
Ik had het iets meer kunnen "slowplayen" ja moest ik niet gelijk door Markrot ervan worden beschuldigt cultist te zijn.

kane

Ik volg je iig. Door kane op te hangen hebben we meteen zekerheid over Roth. En aangezien hij de heks is zal hij het an sich ook niet zo erg vinden omdat hij het dan toch bij het juiste eind had.

Het feit is echter dat als hij cult is we er tenminste vandaag nog iets aan kunnen doen.

ja klopt Bearelle, maar ik wil niet oneerlijk gaan winnen. Als je zegt iedere dag is het zondag, maandag etc. Om de dag is het zondag,dinsdag,donderdag en om de twee dagen is het zondag, woensdag,zaterdag.

Kunnen we nog switchen naar kane of is het te laat, want anders laat ik het staan op Peerebaum

Anyway het is afwachten he, Roth heeft al geswitched naar Kane niet? Indien wij switchen is het 5-3 ( weet wel niet hoeveel peer er heeft ? ) Dus als er nog een man of 2 volgen is het gebeurd.

Mijn stem gaat van Peerebaum naar Kane

ja klopt Bearelle, maar ik wil niet oneerlijk gaan winnen. Als je zegt iedere dag is het zondag, maandag etc. Om de dag is het zondag,dinsdag,donderdag en om de twee dagen is het zondag, woensdag,zaterdag.

Kunnen we nog switchen naar kane of is het te laat, want anders laat ik het staan op Peerebaum

Ah damn jij staat op peerebaum. Orgineel had nog niet gestemd toch?

Dus even denken. Het was 6-3, met orgineel 6-4 denk ik :(.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 19:56 ----------

Kane

Ik ga mee in jullie redenatie, dan hebben we vanavond duidelijkheid.

Kane

Kane -- >Roth
Bea --> Kane
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Kane
Biobeast --> Kane
Roth --> Kane
Thielen --> Peerebaum
Orgineel --> Kane

Kane

**** this, bekijk het maar :roflol:

Roth, ik zou voor Jonas gaan vanavond :D

6-5 voor Roth dus

Kane -- >Roth
Bea --> Kane
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Roth
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Kane
Biobeast --> Kane
Roth --> Kane
Thielen --> Peerebaum
Orgineel --> Kane

suicide sid staat op peerebaum zie ik nu paar pagina's terug.

Kane

**** this, bekijk het maar :roflol:

Roth, ik zou voor Jonas gaan vanavond :D

Je stemt srs op jezelf? Dikke mind**** weer

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 20:00 ----------

Mkay opnieuw :

Kane -- >Kane
Bea --> Kane
Markrot --> Roth
Jaap ja --> Roth
Suicide Sid --> Peerebaum
Peerebaum --> Roth
Lork--> Roth

Kwark--> Peerebaum
Luc M--> Kane
Biobeast --> Kane
Roth --> Kane
Thielen --> Peerebaum
Orgineel --> Kane

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 20:01 ----------

6-4 voor Kane dus.. Maar dafuq hij stemt nu op zichzelf. Ochjah whatever we gaan voor duidelijkheid , is hij de heks dan is het vannacht all-out op Roth en mijn excuses voor je dood Kane :D, zoals vermeld mag je van mij de whey hebben dan :).

Tja jullie rekken het liever nog eventjes. :)

ik verdien geen whey, heb het k*t gespeeld en echt niet veel hints ontdekt

had gewoon chance :)

De sluiptrekkingen, zoals je het zelf zo mooi zegt, van een cult die de strop al om zijn nek ziet hangen?

Tja jullie rekken het liever nog eventjes. :)

ik verdien geen whey, heb het k*t gespeeld en echt niet veel hints ontdekt

had gewoon chance :)

Op safe spelen ergens. Als Roth de wolf is dan snap ik ook niet meteen wat hij eraan heeft om het nog 1 kill te rekken. Tenzij hij nog speciale plannen heeft voor vannacht.

Ik ga na het spel ook eerst ff kijken welke rol iedereen had, we zitten nu echt tegen het einde aan gok ik zo en ben wel benieuwd welke rol iedereen had.(degene waarvan ik de hints nog niet heb ontcijferd)

nog een mind****: als de assassin en de wolf elkaar gekozen hebben, watdan?:roflol:

Ik ga na het spel ook eerst ff kijken welke rol iedereen had, we zitten nu echt tegen het einde aan gok ik zo en ben wel benieuwd welke rol iedereen had.(degene waarvan ik de hints nog niet heb ontcijferd)

nog een mind****: als de assassin en de wolf elkaar gekozen hebben, watdan?:roflol:

Hopen dat de jager de assasin covert? :o Would be nice :D

De sluiptrekkingen, zoals je het zelf zo mooi zegt, van een cult die de strop al om zijn nek ziet hangen?
En hierbij zijn alle beschuldigingen richting Roth de deur uit.

Wat mijn rol ook blijkt te zijn, Roth is niets meer dan een burger.

Doe ik het zo goed :D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 20:09 ----------

Op safe spelen ergens. Als Roth de wolf is dan snap ik ook niet meteen wat hij eraan heeft om het nog 1 kill te rekken. Tenzij hij nog speciale plannen heeft voor vannacht.
Jij gaat eraan natuurlijk :D

Wat zijn sommige irritant zeg..
Ik noem een lork een kane...

Terug
Naar boven