MuscleMeat

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Wordt nog een lange nacht zo.

Moet zeggen dat remi z'n troll wel echt k*t en tegelijkertijd ook epic was.

Jeetje ik ga ff schijten en douchen en ik kom terug, is ineens de OVERDUIDELIJKE heks er uit in plaats van de cult/wolf Roth...

Echt wat een stelletje schijt debielen zijn jullie.
Of de cults zijn heel erg goed bezig maar vraag me af hoeveel dat er nog zijn...

Jullie dorpelingen hadden wijze roddelaar Rob G gisteren gewoon moeten volgen dan was dat emmertje whey al onderweg naar mijn voordeur :D

Gisteren precies hetzelfde, de optie die in 1 nacht de benodigde info gaf om het spel te overwinnen lag voor het oprapen, met een goede kans op een instant win, maar de wolf was overtuigender haha.

Tja.. wat kan ik zeggen. Beste Assassin, pepper your angus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.511
Jeetje ik ga ff schijten en douchen en ik kom terug, is ineens de OVERDUIDELIJKE heks er uit in plaats van de cult/wolf Roth...

Echt wat een stelletje schijt debielen zijn jullie.
Of de cults zijn heel erg goed bezig maar vraag me af hoeveel dat er nog zijn...

:roflol:

Het spel is morgenochtend toch afgelopen IMBAatwork, we gaan sowieso winnen gelukkig. Heb ik niet voor niks zoveel tijd in dit spel gestopt

• Like
Waarderingen: Roth
Ja dus ik ben nu een cult? Op Kane stemmen was om alle twijfel van Roth af te nemen.( en nu dus zeker te weten dat hij de wolf is ) En feedback was iig ook een cult dus zo'n slechte stap was dat niet.

Maar anyway ik hoop dat er anderen iets slimmer zijn dan jouw en vanavond de juiste keuze maken.

ik zeg niks... zijn we nu weer dom :roflol:

Even offtopic, maar ik vond het hier passen :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jullie dorpelingen hadden wijze roddelaar Rob G gisteren gewoon moeten volgen dan was dat emmertje whey al onderweg naar mijn voordeur :D

Gisteren precies hetzelfde, de optie die in 1 nacht de benodigde info gaf om het spel te overwinnen lag voor het oprapen, met een goede kans op een instant win, maar de wolf was overtuigender haha.

We hadden hem echt moeten afmaken in die 1ste ronde he. Gvd toch. Heb me echt iedere keer laten vangen door zijn mooie pleidooien.

Terug
Naar boven