kane
Huge Freak
- Waardering
- 541
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 15%
die avatar, rot op man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die avatar, rot op man

moest er ook om lachenKijken wat er vannacht gebeurt.
Morgen gaat echt een lastige dag worden anders.
hehe jij bent het echt he?
Leuke avatar!
@remi, als iedereen het er mee eens is, en je hebt alle PM binnen. Mag je van mij nu al de zon laten opkomen.
hehe jij bent het echt he?
Leuke avatar!
@remi, als iedereen het er mee eens is, en je hebt alle PM binnen. Mag je van mij nu al de zon laten opkomen.
, ben echt benieuwd naar de verdere rollen.
Jeetje ik ga ff schijten en douchen en ik kom terug, is ineens de OVERDUIDELIJKE heks er uit in plaats van de cult/wolf Roth...
Echt wat een stelletje schijt debielen zijn jullie.
Of de cults zijn heel erg goed bezig maar vraag me af hoeveel dat er nog zijn...

Tja.. wat kan ik zeggen. Beste Assassin, pepper your angus.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja.. wat kan ik zeggen. Beste Assassin, pepper your angus.

Ja dus ik ben nu een cult? Op Kane stemmen was om alle twijfel van Roth af te nemen.( en nu dus zeker te weten dat hij de wolf is ) En feedback was iig ook een cult dus zo'n slechte stap was dat niet.
Maar anyway ik hoop dat er anderen iets slimmer zijn dan jouw en vanavond de juiste keuze maken.

Jullie dorpelingen hadden wijze roddelaar Rob G gisteren gewoon moeten volgen dan was dat emmertje whey al onderweg naar mijn voordeur
Gisteren precies hetzelfde, de optie die in 1 nacht de benodigde info gaf om het spel te overwinnen lag voor het oprapen, met een goede kans op een instant win, maar de wolf was overtuigender haha.
Volgens mij moet je de jager juist hebben, niet?Tja.. wat kan ik zeggen. Beste Assassin, pepper your angus.
We hadden hem echt moeten afmaken in die 1ste ronde he. Gvd toch. Heb me echt iedere keer laten vangen door zijn mooie pleidooien.

idd, zijn we mooi ingestonken man. Terwijl we alle 4 mochten roddelen, maar t komt goed, we're going to win![]()