XXL Nutrition

Weerwolf Game 5 : Special Edition

ps. ik zou het wel waarderen als mijn anus enigszins intact blijft vannacht.

Gelukkig is Roth een loser in het oplossen van hints :D.

Het is duidelijk dus, als de jager de assasin beschermt gaat de wolf eraan. Is dit niet het geval dan sterft de assasin. Het komt dus allemaal neer op de jager :D.

boys, t spel is nog niet over he haha.

Ik snap niet waarom mensen op het einde van het spel hun rollen open gaan leggen. Het hoeft toch allemaal niet zo te zijn als het lijkt.

Het zou bv epic zijn als Roth gewoon een cult is en de wolf vanavond de assassin en jager afmaakt. Ik noem maar wat. Gewoon door gamen, ik lees wel mee :)

De heks had perongeluk wat acid in haar ketel laten vallen of wat XD.

De stemronde's kon ik in iedergeval niet echt volgen, Roth heeft nu al 2x overleeft door last minute switches van burgers...:(

Ik snap niet waarom mensen op het einde van het spel hun rollen open gaan leggen. Het hoeft toch allemaal niet zo te zijn als het lijkt.

Het zou bv epic zijn als Roth gewoon een cult is en de wolf vanavond de assassin en jager afmaakt. Ik noem maar wat. Gewoon door gamen, ik lees wel mee :)

Dat probeer ik net ook te zeggen, maar jij zet het beter neer man:)

Kane heeft een positieve reactie gehad als heks op Roth dacht ik. Dat gaat die ook niet liegen dan. Het is een zekerheid.

nog 3 cults + de wolf + de burgermeester+ de bodyguard=6
Tegenover 10 goede...

De stemronde's kon ik in iedergeval niet echt volgen, Roth heeft nu al 2x overleeft door last minute switches van burgers...:(

sommigen mensen geloven nou eenmaal in Roth.
trouwens jongens het 1e potje waar ik orgineel niet verdacht vond, daar mag ook wel op gedronken worden :D

De heks krijgt HINTS, geen namen. All i have to say. Ik zeg alleen dat het niet af is en zonde is om deze toch wel epische pot die nog een geniale twist kan krijgen af te kappen.

Last post, game on, good luck!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Trouwens al PM gehad Remi? Anders bol ik hem en kijk ik morgen wel iig. Beetje gaan leren :(

sommigen mensen geloven nou eenmaal in Roth...
trouwens jongens het 1e potje waar ik orgineel niet verdacht vond, daar mag ook wel op gedronken worden :D

Naja de erste keer dat Roth overleeft, wordt ineens feedback naar voren gebracht met als enige rede dat ze inactief was en daarom misschien wel een cult zou zijn.

Nu overleeft Roth doordat burgers op Kane gaan stemmen ondanks dat Kane meerdere keren gehint heeft de heks te zijn. Bovendien zou men na de eerste ontsnapping van Roth al wel wakker geweest moeten zijn, blijkbaar niet:rolleyes:.

Terug
Naar boven