Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig is Roth een loser in het oplossen van hints.
Ik had het idee dat er veel meer hints waren in het nadeel van de goede.
Ik had het idee dat er veel meer hints waren in het nadeel van de goede.

Ik snap niet waarom mensen op het einde van het spel hun rollen open gaan leggen. Het hoeft toch allemaal niet zo te zijn als het lijkt.
Het zou bv epic zijn als Roth gewoon een cult is en de wolf vanavond de assassin en jager afmaakt. Ik noem maar wat. Gewoon door gamen, ik lees wel mee![]()

Omdat ik meer jullie vertegenwoordig dan jullie denken@roth en peerebaum....
Ik heb nog niet gestemd. Kunnen jullie voor mij een pleidooi houden waarom ik niet op jou moet stemmen? Kom niet aan met "omdat ik goed ben".

Ik snap niet waarom mensen op het einde van het spel hun rollen open gaan leggen. Het hoeft toch allemaal niet zo te zijn als het lijkt.
Het zou bv epic zijn als Roth gewoon een cult is en de wolf vanavond de assassin en jager afmaakt. Ik noem maar wat. Gewoon door gamen, ik lees wel mee![]()
De stemronde's kon ik in iedergeval niet echt volgen, Roth heeft nu al 2x overleeft door last minute switches van burgers...![]()

Gelukkig is Roth een loser in het oplossen van hints.
sommigen mensen geloven nou eenmaal in Roth...
trouwens jongens het 1e potje waar ik orgineel niet verdacht vond, daar mag ook wel op gedronken worden![]()
.