- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het ook, laten we hopen dat hij die hint niet doorheeft. De assasin is imo gemakkelijker. Dus normaal gezien is het de wolf die ge-anal-raped gaat worden.
Tja, ik ben niet afgeweken van mijn plan. Het feit dat ik hem bijna aan de strop had heeft me mijn leven gekost. Alleen dat al had al reden genoeg moeten zijn om hem vandaag direct op te knopen.
. Was normaal ook gebeurt en het gaat gebeuren maar bio heeft me overtuigd om dan toch safer te spelen op Kane. Achjah normaal hangtie echt wel vannacht.I kno. Was normaal ook gebeurt en het gaat gebeuren maar bio heeft me overtuigd om dan toch safer te spelen op Kane. Achjah normaal hangtie echt wel vannacht.
De jager heeft maar het verhaal te lezen en die weet wat hij moet doen.
Om te winnen moet de wolf de jager pakken toch? ( voor vannacht dan toch )

Srs wie zijn die overgebleven cults? Markie is zeker toch een cult he? Ik voelde het gewoon.
Ja, dat schreef Bio inderdaad. Maar ik kan dat niet terug vinden bij de regels..
Klopt het dat zowel de jager als degene die hij beschermd dood gaan als ik de jager pak?
Overigens heb ik niet alles gelogen. Het is me niet gelukt om ook maar één hint over burgers te ontcijferen. Alles gekozen op basis van het spel. Jonas links laten liggen omdat hij ongetwijfeld de afgelopen twee nachten beschermd werd door de jager.
Ja, dat schreef Bio inderdaad. Maar ik kan dat niet terug vinden bij de regels..
Klopt het dat zowel de jager als degene die hij beschermd dood gaan als ik de jager pak?
Overigens heb ik niet alles gelogen. Het is me niet gelukt om ook maar één hint over burgers te ontcijferen. Alles gekozen op basis van het spel. Jonas links laten liggen omdat hij ongetwijfeld de afgelopen twee nachten beschermd werd door de jager.