Fitness Seller

Weerwolf Game 5 : Special Edition

Kwarkvarken gaat deel 6 weer doen he?

Ik heb de kracht om als laaste over te blijven :roflol: hahaha :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
...

Laatst bewerkt:
Tja, ik ben niet afgeweken van mijn plan. Het feit dat ik hem bijna aan de strop had heeft me mijn leven gekost. Alleen dat al had al reden genoeg moeten zijn om hem vandaag direct op te knopen.

Denk het ook, laten we hopen dat hij die hint niet doorheeft. De assasin is imo gemakkelijker. Dus normaal gezien is het de wolf die ge-anal-raped gaat worden.

de jager kan ook de gok nemen om niets te doen, als de wolf dan op de jager gaat, dan gaat de wolf dood.
meerdere mogelijkheden mogelijk.

deze situatie is alleen wel verdomde verwarrend voor de wolf en de jager, want straks denkt de wolf, ah dan pak ik toch maar assassin

Haha blijft grappig om te volgen :roflol:

Tja, ik ben niet afgeweken van mijn plan. Het feit dat ik hem bijna aan de strop had heeft me mijn leven gekost. Alleen dat al had al reden genoeg moeten zijn om hem vandaag direct op te knopen.

I kno :(. Was normaal ook gebeurt en het gaat gebeuren maar bio heeft me overtuigd om dan toch safer te spelen op Kane. Achjah normaal hangtie echt wel vannacht.

De jager heeft maar het verhaal te lezen en die weet wat hij moet doen.

Om te winnen moet de wolf de jager pakken toch? ( voor vannacht dan toch )

Remi haal die post even weg...

Net een beetje meer pit in het verhaal gestoken :roflol:

Srs wie zijn die overgebleven cults? Markie is zeker toch een cult he? Ik voelde het gewoon :p.

Nou ik hou weer mijn mond, ik denk dat we als doden niet meer moeten gissen want het kan nu echt nog alle kanten op.

I kno :(. Was normaal ook gebeurt en het gaat gebeuren maar bio heeft me overtuigd om dan toch safer te spelen op Kane. Achjah normaal hangtie echt wel vannacht.

De jager heeft maar het verhaal te lezen en die weet wat hij moet doen.

Om te winnen moet de wolf de jager pakken toch? ( voor vannacht dan toch )

sorry boys dat ik jullie overgehaald heb om me te volgen, t goeie nieuws is dat de kans groot is dat we toch winnen vannacht so don't blame me pls:D

Wolf kiest assassin, assassin kiest wolf. Assassin sterft.
Wolf kiest assassin, jager beschermt assassin, wolf sterft.
Wolf kiest jager, jager beschermt assassin dan sterven jager & assassin

Volgens mij moet je de jager juist hebben, niet?

Ja, dat schreef Bio inderdaad. Maar ik kan dat niet terug vinden bij de regels..

Klopt het dat zowel de jager als degene die hij beschermd dood gaan als ik de jager pak?

Overigens heb ik niet alles gelogen. Het is me niet gelukt om ook maar één hint over burgers te ontcijferen. Alles gekozen op basis van het spel. Jonas links laten liggen omdat hij ongetwijfeld de afgelopen twee nachten beschermd werd door de jager.

Die kans zit er wel in ja. Goede speler voor z'n eerste potje.

Ben wel benieuwd naar de rollen.

Ja, dat schreef Bio inderdaad. Maar ik kan dat niet terug vinden bij de regels..

Klopt het dat zowel de jager als degene die hij beschermd dood gaan als ik de jager pak?

Overigens heb ik niet alles gelogen. Het is me niet gelukt om ook maar één hint over burgers te ontcijferen. Alles gekozen op basis van het spel. Jonas links laten liggen omdat hij ongetwijfeld de afgelopen twee nachten beschermd werd door de jager.

ik heb die zinnen van remi

alleen als de jager de assassin beschermt en je dan de jager pakt zijn ze beide dood
als de jager de assassin beschermt en je pakt de assassin bende gij dood
en assassin vs jou, dan is de assassin dood

Ik vraag me ook wel af hoe het nu juist zit. We weten sowieso dat de assasin achter jouw zit. Als jij achter de assasin gaat en de jager beschermt hem dan ga jij eraan volgens mij?

Als je echter achter de jager gaat.. Wat moeten we ons daar dan bij voorstellen?

Terug
Naar boven