Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Jonas en bio

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar het heeft je 1 dagje uitstel gegeven, vannacht of morgen ga je kaputt
hoe bedoelt u

ik dacht door de hint wel als eerste aan jou eigenlijk orgineel
hoe bedoelt u
Oke ik ben zwaar confused... is het spel nou afgelopen ofnie![]()

Het feit dat je switcht naar kane. Maar idd, de beargumentatie van BJ mbt kiezen van kane (als hij heks is weet je wie de wolf is, zoniet heb je een cultistje) is wel sterk, dus het is geen verkeerde keuze, ook al zullen cultisten uiteraard voor iemand anders als de wolf willen kiezen. Maakt ook eig. niet uit wie cultist is of niet, want we hebben de wolf, ben alleen een beetje aan het speculeren voor het eind van het spel.
ik ben geen cultmaar het heeft je 1 dagje uitstel gegeven, vannacht of morgen ga je kaputt
Gewoon leren wie je volgende keer uit de weg moet gaan, je komt er wel
Wie is nu nog cult, peer zeker. Luc M? Die is denk ik cult. Verder? orgi+bio zijn klein beetje verdacht.

Dafuq!? Kane de heks?!
Stelletje idioten! Het was toch duidelijk dat Peerebaum de wolf is?! Waarom zijn jullie plots geswitcht van stem?
Ik stem weer op Peer volgende ronde. Bende mong*len.
Ik denk dat ik al weet wie de jager is aangezien dit een persoon Moët zijn die niet gepmt heeft en wel actief was vaker.
Ja, ik weet nu ook wie de jager is. Maar dan door de post van Remi, dat hij nog een pm mist van de jager en niet door het verhaal. Dat vind ik niet eerlijk dus ik neem mijn verlies, en laat mijn eerste keuze staan.