MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Haha, tja, wat moet ik dan zeggen?:p

Het is een feit. Wat ook een feit is, is dat ik overal een antwoord op heb, maar dat Sanca nog steeds niet gereageerd heeft, ook al was hij online.

Was dat in je eerste spel niet ook al je verweer? :roflol:

Anyways, ik wil best op sanca of LM gaan, lijkt inderdaad al verdacht veel op een treintje..

Beste Lm7790:

Om eerlijk te zijn had ik jouw reactie nog niet gelezen. Doordat ik het vrij druk heb, heb ik alleen het verhaal gelezen en gekeken of er op mijn reacties gereageerd was. Nu ik inmiddels vrij ben heb ik meer tijd, waardoor ik zojuist alles uitgebreid door heb kunnen nemen.

Bij deze mijn reactie:

Waarom kijken Wauter, Alley Cat en Punjab dan zo argwanend naar LM (jij) en 'toevallig' Sanca?

Het lijkt wel of jullie bij elkaar horen en jij hem nu probeert te verdedigen. Dat maakt jou, naast Sanca ook verdacht... Culttreintje op komst?

het zou het allemaal wat gemakkelijker maken als de beste Sanca ook eens zou reageren. ik denk dat ie op dit moment een leven heeft. maar idd, het blijft verdacht die dubbele rol! ben beniewd of we wat meer aanwijzigen krijgen vanavond.

het verhaal beschrijft dat ik als vredesagent rondloop in de meest gevaarlijke buurt van Rio. ik weet niet of je ooit een politiepak aan hebt getrokken en een wandeling bent gaan maken door de Bijlmer, maar ik denk dat de bewoners van een dergelijke wijk niet gesteld zijn op blauwe bemoeienis :)

het zou het allemaal wat gemakkelijker maken als de beste Sanca ook eens zou reageren. ik denk dat ie op dit moment een leven heeft. maar idd, het blijft verdacht die dubbele rol! ben beniewd of we wat meer aanwijzigen krijgen vanavond.

het verhaal beschrijft dat ik als vredesagent rondloop in de meest gevaarlijke buurt van Rio. ik weet niet of je ooit een politiepak aan hebt getrokken en een wandeling bent gaan maken door de Bijlmer, maar ik denk dat de bewoners van een dergelijke wijk niet gesteld zijn op blauwe bemoeienis :)

Omdat veel van die gasten de politie ziet als 'verraders', 'Homo's', 'mietjes' en agentjes zich 9 van de 10 keer met andere dingen bezig houden. Hoewel dat in Brazilie wel een iets ander verhaal is, komt het in de drugswereld/onderwereld toch regelmatig voor dat agenten omgekocht worden. Agentjes zijn tegenwoordig lang niet altijd 'schoon'.

Sanca is bouwvakker dus die kan niet echt vaak tijdens de dag met lange weerleggingen gaan komen op argumenten. Het aparte verhaal rond hem blijft me wel intrigeren.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Was dat in je eerste spel niet ook al je verweer? :roflol:

Anyways, ik wil best op sanca of LM gaan, lijkt inderdaad al verdacht veel op een treintje..

Ik denk dat er nu nog moeilijk van een treintje kan gesproken worden. De cults laten in de eerste stemrondes meestal gewoon de burgers in de verwarring en op zichzelf stemmen om zich dan stilaan in de stemmen te mengen. Een echte trein is er pas ook als er opeens op korte tijd een redelijk aantal stemmen komen op een bepaalde persoon.

Omdat veel van die gasten de politie ziet als 'verraders', 'Homo's', 'mietjes' en agentjes zich 9 van de 10 keer met andere dingen bezig houden. Hoewel dat in Brazilie wel een iets ander verhaal is, komt het in de drugswereld/onderwereld toch regelmatig voor dat agenten omgekocht worden. Agentjes zijn tegenwoordig lang niet altijd 'schoon'.

laten we het maar niet gaan hebben over die vieze sambanichten :rolleyes::p

laten we het maar niet gaan hebben over die vieze sambanichten :rolleyes::p

hahahahahaha:roflol:

---------- Post added at 13:32 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

Sanca is bouwvakker dus die kan niet echt vaak tijdens de dag met lange weerleggingen gaan komen op argumenten. Het aparte verhaal rond hem blijft me wel intrigeren.

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Ik denk dat er nu nog moeilijk van een treintje kan gesproken worden. De cults laten in de eerste stemrondes meestal gewoon de burgers in de verwarring en op zichzelf stemmen om zich dan stilaan in de stemmen te mengen. Een echte trein is er pas ook als er opeens op korte tijd een redelijk aantal stemmen komen op een bepaalde persoon.

In dat geval heb je een goed punt man, maar gistermiddag gaf hij ook maar 1 reactie, terwijl hij savonds nog online was: 'let's go' om Yesterday, 13:56. Last Activity: Yesterday 20:53

Het spel was gister officieel nog niet begonnen, maar het verhaal stond er al wel...

Ga straks nog even wat puzzelen dan heb ik meer tijd maar zal waarschijnlijk volgen op goldberg, blijft lastig zo'n eerste dag ook al zitten er nu hints in.

Ik ga ook voor goldberg

Als hij geen cult is dan wel volop alley gaan morgen. Niet dat we weer dat gejammer krijgen van hem en niemand meer op hem wilt stemmen.

Oké, ikke dood :P

We zullen zien wat ik ben. Maar... Wanneer ik het niet ben hebben Sanca, LM en alley een probleem..

Hé, 3 cults!

Ik ga ook voor goldberg

Als hij geen cult is dan wel volop alley gaan morgen. Niet dat we weer dat gejammer krijgen van hem en niemand meer op hem wilt stemmen.
Waarom zou je nu al de volgende klaar willen zetten voor eliminatie? Alleen cults zouden dat doen.

nadat iemand overlijdt krijg je gelijk te horen wat die persoon was?

Nee, want als er een burger uitgaat kan je vaak evengoed een redenatie maken dat iemand anders een cult is. Rare post van jou.
Soms wel ja. Maar niet in dit geval.

We vinden zo vaak op dag 1 een hint die achteraf totaal verkeerd blijkt te zijn geinterpreteerd. Dus om dan nu te zeggen dat als deze hint niet naar Goldberg wijst hij wel naar mij moet wijzen is echt onzinnig.

Soms wel ja. Maar niet in dit geval.

We vinden zo vaak op dag 1 een hint die achteraf totaal verkeerd blijkt te zijn geinterpreteerd. Dus om dan nu te zeggen dat als deze hint niet naar Goldberg wijst hij wel naar mij moet wijzen is echt onzinnig.

Mja, aan 1 kant kunnen we inderdaad ook gewoon het hele rijtje afgaan. Dan komt het vanzelf goed.

Ik vindt de dubbelrol en de zéér korte reactie van Sanca opvallend, waardoor ik besloot om op hem te gaan stemmen. Vindt het zelfs bijna wolfhouding.

Ik heb deze uitleg al een paar keer gemaakt en ik denk dat het wel voldoende is. Wanneer hij vervolgens geen slechte rol heeft offer ik me morgenavond graag voor jullie op. Zéker als ik daarmee kan bewijzen dat ik gelijk heb en dat jullie daardoor kunnen winnen.

Definitieve stem: Sanca

Wie gaat er mee?

Paar posts achter elkaar is mijns inziens een korte tijd:D
anyways, misschien pakken de cults het dit spel anders aan?
Hiding in plain sight..

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Oké, ikke dood :P

We zullen zien wat ik ben. Maar... Wanneer ik het niet ben hebben Sanca, LM en alley een probleem..

Hé, 3 cults!

Dit zei je vorig spel ook, en toen was je ook cult...

Paar posts achter elkaar is mijns inziens een korte tijd:D
anyways, misschien pakken de cults het dit spel anders aan?
Hiding in plain sight..

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Dit zei je vorig spel ook, en toen was je ook cult...

Dat kan ik me niet meer herinneren. Maar zou goed kunnen... T is toch een vrij logische gedachte?

Terug
Naar boven