MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

In de uitleg van Sanca kan ik me goed vinden. Is ook volledig logisch.

Daarnaast denk ik dat Woopy een goede opmerking maakte naar wauter, waar wauter vervolgens geen antwoord op gaf.

Ik ben van gedachte veranderd:

Wauter is 100% cult

en ik kan het weten:D

Ik ben er eentje aan het typen, niet iedereen kan continu online zijn en op alles antwoorden en sommige hier trainen nog eens ook.

Hij duwt met tegenzin een briefje in de hand van LM met daarop de tekst: ”de kolibrie, de kolibrie, wij zorgen dat hij niet vliegen kan”

Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel), geen idee wat ik er verder mee moet

Je volgt mijn redenatie en mijn keuze, maar als ik verkeerd blijk te zijn, mag IK het gaan uitleggen? :o

Klinkt bijna als een makkelijke manier om als cult mee te gaan op de verkeerde keuze van een burger, om dan in de volgende ronde die burger verdacht te kunnen maken.

Als je mijn stem en redenering volgt, en Goldberg blijkt goed te zijn, is iedereen die vrolijk mee op het "treintje" gesprongen is even verdacht.
De andere optie is dat je mijn redenering niet volgt en zelf iets bedenkt en op iemand stemt. DAN heb je recht om mij verdacht te vinden omdat ik verkeerd was.

Dat gezegd zijnde, vind ik de stemming best makkelijk gaan voorlopig. Zou daarintegen natuurlijk niet de eerste keer zijn dat de cults een medecult zonder enig verweer laten gaan.

Laat ik mijn mening maar eens deftig uitleggen.

Jij bent volgens mij één van de eerste mensen die echt deftig goldberg ging beschuldigen. Als goldberg na de stemming een burger blijkt te zijn kan het toch goed zijn dat je als cult de stemming naar een burger hebt proberen te leiden, zo heel moeilijk is dat toch niet te snappen? Mensen die denken een cult te pakken te hebben adhv van goeie argumenten maar die dan achteraf fout geïnterpreteerd waren worden daar zelden voor afgestraft.

De ervaring toont aan dat de eerste rondes er 90% van de tijd een burger uitgaat en als ik zie hoe vlot (je hebt zelf al gezegd dat de stemming misschien wat te vlot gaat) de stemming naar goldberg gaat dan heb ik ergens een vermoeden dat we fout zitten.

De andere piste is natuurlijk dat je een burger bent en ons recht naar een cult leid, aangezien je redenatie me op dit moment lijkt te kloppen volg ik je daarom ook. Het feit dat goldberg recent een argument half omwringt waarmee hij eerst zichzelf probeerde vrij te pleiten van cult zijn (kon zogezegd niet omdat hij er in het vorige spel er al eentje was) om daarna te zeggen dat ik er wel eentje moet zijn aangezien ik het in het vorige spel was komt me heel raar over

Hetgeen mij het meeste verdacht was aan je post is dat je zei dat een zekere persoon 100% burger was hetgeen mij op het eerste zicht een aanzet leek te zijn naar de wolf. Dat zullen geroutineerde spelers wel bevestigen.

Ik heb op Goldberg gestemd vanwege zijn zwartmakerij naar mij, zei deze middag dat ik online geweest was en ik heb pas na 17u mijn pc opgeduwd (neen, ik heb geen smartphone oid)

Denk niet dat goudeberg een cult is. Wel moet hij ff wat minder van de toren blazen. Volgens mij heeft ie iedereen al voor cult uitgemaakt.

Ik heb nog geen idee op wie te gaan stemmen maar Wauter staat redelijk hoog op mijn lijstje.

Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel), geen idee wat ik er verder mee moet

Is dit geniaal?

Of....

Is dit geniaal?

---------- Post added at 16:40 ---------- Previous post was at 16:39 ----------

Denk niet dat goudeberg een cult is. Wel moet hij ff wat minder van de toren blazen. Volgens mij heeft ie iedereen al voor cult uitgemaakt.

Ik heb nog geen idee op wie te gaan stemmen maar Wauter staat redelijk hoog op mijn lijstje.

Ja, het spel is toch wel lastiger dan ik dacht:D

---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:40 ----------

Ik heb op Goldberg gestemd vanwege zijn zwartmakerij naar mij, zei deze middag dat ik online geweest was en ik heb pas na 17u mijn pc opgeduwd (neen, ik heb geen smartphone oid)

Vandaar ook mijn reactie dat ik je volledig begrijp ;). Ik moest uiteraard iets vinden voor het spel en ik probeerde met mijn stem op jou een treintje uit te lokken (LM bijvoorbeeld). Vandaar ook mijn wisselvalligheid.

Ik snap er niks meer van:D

Omdat veel van die gasten de politie ziet als 'verraders', 'Homo's', 'mietjes' en agentjes zich 9 van de 10 keer met andere dingen bezig houden. Hoewel dat in Brazilie wel een iets ander verhaal is, komt het in de drugswereld/onderwereld toch regelmatig voor dat agenten omgekocht worden. Agentjes zijn tegenwoordig lang niet altijd 'schoon'.

vond dit wel heel mooi gevonden :p

Dus ik deel dezelfde mening als jij dat de stemming naar goldberg op dit moment te vlot gaat om een cult te zijn en je denk dan dat ik er eentje ben? Waar zit daar de logica in?

Ik vertel gewoon over twee mogelijke pistes rond de stemming van goldberg en de mogelijke rol van woopy + zijn bekendmaking van een burger en ik word dan opeens als slecht aanzien?

Goldberg gaat veel te ver voorop om een cult te zijn in de strijd lijkt me, wil daarom best mee gaan op 1 van z'n 3 beschuldigingen, ook vanwege de nodige dag 1 lols

Goldberg gaat veel te ver voorop om een cult te zijn in de strijd lijkt me, wil daarom best mee gaan op 1 van z'n 3 beschuldigingen, ook vanwege de nodige dag 1 lols

Maar wat Sanca net zei is ook echt niet slecht... Hij was mijn eerste verdachte, maar komt nu met een zeer sterk gevonden punt...

Dit is bijna hogeschool niveau. Sanca schrap ik definitief van m'n lijst. In ieder geval voor deze ronde.

Laatst bewerkt:

Ik durf hier best voor te gaan. Het doet me wel denken aan een zwarte kat in een steegje maar ach..

Alley cat

Maar waarom is de kolibrie dan per se symbool voor iets goeds?

Ze zijn vast heel schattig enzo (al heb ik niks met vogels), maar toch niet noodzakelijkerwijs symbool voor iets goeds.

Ik durf hier best voor te gaan. Het doet me wel denken aan een zwarte kat in een steegje maar ach..

Alley cat

Ik ben vandaag veel veranderd, en dat komt omdat er zo veel mogelijke hints + verdachte reacties zijn. Ook wou ik met mijn stemmen reacties uitlokken, in de hoop dat er een treintje zou ontstaan.

Wat Sanca nu echter zei vindt ik persoonlijk geniaal en alles overtreffend.

Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel)

Alley cat

10/10 would hit

Dit is mijn laatste en definitieve stem.

Volgens het verhaaltje ben ik de financierder van de "Beija-Floris". Google heeft me inmiddels geleerd dat "Beija-Flor" Kolibrie betekent (http://lifestyle.nl.msn.com/afbeeldingen/carnaval-in-rio-spektakel-en-kleuren?page=2).

Dat ik ervoor zou zorgen dat mijn eigen club niet meer kan vliegen lijkt me uitermate onlogisch.

En de Kolibrie wordt opgevreten door de kat:devil:

Ben jij wel zo'n eerlijke investeerder?;)

Sanca jij was mijn verdachte nummer 1 maar:

I love you

Goldberg dan maar.

Voornamelijk omdat ik nu weg moet en ik niet straks thuis wil komen om te zien dat ik een stem meer heb dan hij.

Terug
Naar boven