Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Lol leuke wending.

Kan of cult treintje zijn, of Alley is echt slecht.

goldberg

De stemming gaat te makkelijk op dit moment wat er op wijst volgens mij dat goldberg geen cult is, moest hij in deze veronderstelling dat wel zijn hadden we wel al een andere kandidaat moeten zien met redelijk wat stemmen en dat is niet gebeurd.

Woopy vertoond volgens mij op dit moment het meeste cultgedrag. Normaal speelt hij altijd wat mysterieus, zeker in het begin, dus de actieve zoektocht is niet zijn doen. De theorie rond goldberg was wel al eens eerder vernoemd dus een opoffering van een cult om goed te lijken houd ik ook nog wel rekening mee.

Woopy

Ik durf hier best voor te gaan. Het doet me wel denken aan een zwarte kat in een steegje maar ach..

Alley cat

Ik ben vandaag veel veranderd, en dat komt omdat er zo veel mogelijke hints + verdachte reacties zijn. Ook wou ik met mijn stemmen reacties uitlokken, in de hoop dat er een treintje zou ontstaan.

Wat Sanca nu echter zei vindt ik persoonlijk geniaal en alles overtreffend.

Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel)

Alley cat

10/10 would hit

Dit is mijn laatste en definitieve stem.

Quote for next page

Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel), geen idee wat ik er verder mee moet

Een mens ook, als wij ze vangen of alle bloemetjes doodmaken.
cult opmerking?

Vervolgverhaal 1

De vredespolitie heeft nu het bijzondere briefje op zak. ‘Het heeft weinig zin op bezoek te gaan bij de sambascholen, de leden stappen iedere dag zowat over naar andere sambascholen, we moeten dieper zoeken’ wordt aangegeven. De sambadansers zijn net voetballers, bied ze een goede pot geld aan en zelfs de meest fantastische muze vliegt naar een ander kamp. Sommigen gaan zelfs zover dat ze compleet met chirurgische ingrepen en nagemaakte paspoorten andermans identiteit aannemen.

Omdat er echter ontzettend veel te doen is in de Favela, wordt eerst over gegaan tot de orde van de dag: sollicitatieprocedures. Voorzichtigheid is belangrijk; we zoeken vrouwelijke types, die het vertrouwen van de krotbewoners weten te bemachtigen, de drugsbenden weten stil te krijgen en de toeristen kunnen geruststellen. Geen gemakkelijke taak, zeker met in het achterhoofd dat er eerder al infiltranten hebben weten binnen te komen.

De burgemeester van Rio loopt door de poort van het centrum, over de zanderige weggetjes ook maar de favela van Rocinha in. Hij wandelt langs de krotten en klimt behendig over de rotsen. Hij wilde dat hij net als Hanna Barbara in Black Beauty kon zeggen dat alles op zijn pootjes terecht kwam. Was hij maar zo zeker. Hij ziet dat de kleermakers continue aan het werk zijn. De kleding moet af, de pailletjes en lovertjes geregen, de swarovski kristallen geplakt en Imba Is bezig met het uitzoeken van de sminck. Geen gemakkelijk klusje, want de muzes van de sambascholen gaan wat keertjes op de foto en ze moeten er natuurlijk flawless uitzien.

Terwijl Imba grote plakwimpers bij Goldberg opplakt denk hij, ‘neuh dat is ook niet origineel, ik pak rode plakwimpers, met glittertjes en gele streepjes’. Met dat hij dat denkt hoort hij geritsel. Wat zou dat zijn? Voor hij er erg in heeft hoor hij een *plof*
Goldberg valt dood tegen hem aan. Het lijkt wel of de wind huilt en fluistert: ‘Nomen est omen, nomen est omen….’ Wat is er nu gebeurd???

Aan de andere kant van de stad worden op de sambaschool de dansen doorgenomen. Penose en Fabula zijn het nieuwste pasje aan het oefenen. Origineel, Wauter en Woopy schudden alles wat ze hebben goed los. En ook LM danst mee, jaja zo zijn er vele manieren om het vertrouwen van de krotbewoners proberen te winnen als agent van de vredespolitie. Tremendes roept luid: Hop 2, 3, 4, dat kan veel beter, strakker ook! LM reageert met een cynisch ‘hop 2, in de maat, anders wordt de juffrouw kwaad’. Tremendes zegt stoïcijns “ga die poezelige vrouwenvoetjes maar eens aan het werk zetten”. Ze worden afgeleid, een adelaar vliegt over, allen moeten denken aan de moorden die gepleegd zijn. Ze vallen stil.

Stefanovich danst echter niet mee. Hij zit in een hoekje op zijn MP3 te luisteren. Als de sambadansers zich langzaam weer verspreiden richting Rio en Rocinha, neemt hij het oortje uit zijn oor zodat iedereen zachtjes hoort welke muziek hij luistert. Geen sambamuziek maar….
http://www.youtube.com/watch?v=1Me4IUonY4Q

Goldberg was een
cult

De nachtrollen mogen nu jorgy PMén. Dit kan tot 24.00 uur.

De cults hebben dus gewoon goldberg opgeofferd.

Sanca nam het behoorlijk op voor goldberg, net als wauter.
dat zijn dus de volgende..

diaphi is trouwens agent, zou die iets met het verhaal te maken hebben?

Zijn niet zoveel stemmen op andere mensen. Wil zeggen dat er sowieso cults hebben gestemd op goldberg.

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

How, ik heb op voorrand al gezegd dat de stemming op goldberg te makkelijk ging en dat het goed een opoffering kon zijn.

diaphi doet niet meer mee en dat sanca en wauter hun theorieën deelden maakt ze nog niet meteen cult, alhoewel ik de rol van sanca wel verdacht vind. zeker met het nieuwe verhaal over identiteiten stelen.

edit: aangezien de dansers van de dansscholen dus gemakkelijk overlopen naar andere dansscholen is het idee dat de 2 dansscholen de cults en de burgers voorstellen ook van de baan lijkt me?

diaphi doet niet meer mee en dat sanca en wauter hun theorieën deelden maakt ze nog niet meteen cult, alhoewel ik de rol van sanca wel verdacht vind. zeker met het nieuwe verhaal over identiteiten stelen.

edit: aangezien de dansers van de dansscholen dus gemakkelijk overlopen naar andere dansscholen is het idee dat de 2 dansscholen de cults en de burgers voorstellen ook van de baan lijkt me?

Dat laatste leek me eigenlijk al evident voor het verhaal. Als we dan éénmaal een cult hadden in een bepaalde school konden we gewoon het rijtje afgaan. Zal er wel een burger hebben tussen gezeten maar was het spel te easy geweest.

En waar heb ik het dan opgenomen voor Goldberg ?! Ik heb op hem gestemd, als ik hem wou beschermen had ik mijn stem makkelijk kunnen veranderen naar Alley cat maar volgens mij is Alley legit

Ben nu pas terug in het topic. Net bijgelezen. Goed dat Goldberg effectief cult was :D

En waar heb ik het dan opgenomen voor Goldberg ?! Ik heb op hem gestemd, als ik hem wou beschermen had ik mijn stem makkelijk kunnen veranderen naar Alley cat maar volgens mij is Alley legit

Zit nu op me mob, kijk er morgen even naar.
voor het verhaal dacht ik al, als goldberg eruitgaat is sws sanca slecht, zal morgen ff zoeken waarom

Vind niet zo gek dat de cults hem offeren. Zo'n cult kan je beter kwijt zijn.

En goldberg heeft vast op een cult gestemd

Terug
Naar boven