IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik durf hier best voor te gaan. Het doet me wel denken aan een zwarte kat in een steegje maar ach..
Alley cat
Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel)
Een (Alley)cat zou er voor kunnen zorgen dat een kolibrie niet meer vliegt (kat = natuurlijke vijand van een vogel), geen idee wat ik er verder mee moet

joh hoe kom je daar nou bij
Sanca nam het behoorlijk op voor goldberg, net als wauter.
dat zijn dus de volgende..
diaphi is trouwens agent, zou die iets met het verhaal te maken hebben?
diaphi doet niet meer mee en dat sanca en wauter hun theorieën deelden maakt ze nog niet meteen cult, alhoewel ik de rol van sanca wel verdacht vind. zeker met het nieuwe verhaal over identiteiten stelen.
edit: aangezien de dansers van de dansscholen dus gemakkelijk overlopen naar andere dansscholen is het idee dat de 2 dansscholen de cults en de burgers voorstellen ook van de baan lijkt me?
En waar heb ik het dan opgenomen voor Goldberg ?! Ik heb op hem gestemd, als ik hem wou beschermen had ik mijn stem makkelijk kunnen veranderen naar Alley cat maar volgens mij is Alley legit
Ben nu pas terug in het topic. Net bijgelezen. Goed dat Goldberg effectief cult was![]()

Vind niet zo gek dat de cults hem offeren. Zo'n cult kan je beter kwijt zijn.