- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor reactie is dit dan? Er is een argument om op jou te stemmen, dan is een stem op jou niet onzinnig. Ja jij kent je rol, wij kennen die niet.
Ik wil gerust toegeven dat het niet de meest waterdichte oplossing van de hint is, maar op dit moment is dit het beste dat we hebben. De dag is nog lang niet voorbij. Zoek dan wat mee ipv enkel te posten dat we niet op jou moeten stemmen. Je weet zelf toch ook wel dat dat niets uithaalt? Je weet toch ook wel dat "stem niet op mij want ik ben geen cult" geen enkele waarde heeft?
Haha dus omdat ik met de massa mee stem is mijn stemgedrag apart?
Net zeg je nog dat wij niet de enige zijn bij wie het past?
Stem maar op mij.
Ik heb geen reden maar jou reden slaat nergens op, ja misschien de naam maar niet stemgedrag.
Maar nogmaals stem mij er maar uit. big deal

Wil je eigenlijk wel meespelen? Je post amper, en als iemand je verdenkt, reageer je zo. Vorig spelletje deed je ook al zo'n rare uitspraken.

Dit denk ik trouwens niet, Wauter had nacht 1 wel iemand opgevreten.
Dus we moeten je maar op je woord geloven, en als we dat niet doen, hoeft het allemaal niet meer voor jou?
Ik vind het jammer dat je zo speelt. Ik herinner me wel nog leukere potjes met jou
Anyway, ik zoek nog wel wat verder.
Dit denk ik trouwens niet, Wauter had nacht 1 wel iemand opgevreten.

Zo'n vreemde reden is het toch helemaal nietIk heb de indruk dat je het nog steeds niet echt snapt ook al is het al door verschillende mensen uitgelegd.
Maar soit, ik maak er ook geen woorden meer aan vuil. Ik zie wel wat er vandaag nog gebeurt.
Je kan zoveel uitleggen, en toch blijf ik erbij dat het nergens op slaat.
Je hoeft er geen woorden aan vuil te maken, laat je stem staan en vanavond zal je zien dat het inderdaad nergens op sloeg
Zo'n vreemde reden is het toch helemaal nietIk heb de indruk dat je het nog steeds niet echt snapt ook al is het al door verschillende mensen uitgelegd.
Maar soit, ik maak er ook geen woorden meer aan vuil. Ik zie wel wat er vandaag nog gebeurt.
Je kan zoveel uitleggen, en toch blijf ik erbij dat het nergens op slaat.
Je hoeft er geen woorden aan vuil te maken, laat je stem staan en vanavond zal je zien dat het inderdaad nergens op sloeg
Ik wacht op een betere verdachte.