IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk wel dat we nu kunnen stellen dat de wolf iemand is die Deaphi helemaal niet, of niet zo heel goed kent.
Kon eigenlijk wel gokken dat hij evil ging zijn, dan als wolf hem afmaken gelijk 1e nacht lijkt mij geen hele slimme zet.
Denk wel dat we nu kunnen stellen dat de wolf iemand is die Deaphi helemaal niet, of niet zo heel goed kent.
Kon eigenlijk wel gokken dat hij evil ging zijn, dan als wolf hem afmaken gelijk 1e nacht lijkt mij geen hele slimme zet.
Diaephi killen is een logische keuze geweest, hij leek echt voor de burgerkant te gaan spelen (zie ook zijn kill van punjab) en gaf dat ook aan. Dan is het als wolf dom om zo iemand te laten leven.
Beetje aparte redenatie.
Mijn stem blijft voorlopig op jou staan.
tuurlijk ga ik als burger spelen, de cults winnen al vaak genoeg
Punjab, punjab….hij wordt gezocht. Eigenlijk realiseert iedereen zich nu pas dat Punjab, sinds hij zich in de Favela liet zien de eerste dag, door niemand meer gezien werd.
Hij wordt gevonden, half uitgemergeld in een steegje. Alle gains zijn kennelijk weggesmolten, alle spieren opgegeten door het inactieve leven. Waarom is hij dan ook niet doorgegaan met drummen? Wat een rotdood heeft die arme Punjab gevonden. Diaephi schopt er eens tegen, en van ellende valt wat eens Punjab was als een hoopje stof in elkaar. Nondeju denkt Diaephi, ben ik met mijn logge lijf nog te traag om mijn geweer daarop te richten ook!
Punjab is dood door inactiviteit: twee maal vergeten te stemmenPunjab was cult
Beide voor de wolf zijn slachtoffer kon doorgeven. Diaephi ging dus overduidelijk aan de burgerkant spelen (zo kwam het toch over). Dan is het als wolf logisch dat je diaephi eruit speelt want die kon op zen eentje er de wolf uithalen, lijkt me toch logisch?
Gadverdamme, doe ik zo hard men best om Diaephi een rol te geven die de game NOG leuker zou maken en iedereen wat extra denkwerk zou geven, krijg je dit![]()

"Het zou kunnen" is ook amper een beschuldiging te noemenAls de keuze zou gaan tussen jou en Penose op basis van die oplossing, ga ik ook sowieso voor Penose.
Lijkt me inderdaad nogal risicovol gedrag. De cults hoefden gisteren geen initiatief te nemen maar konden gewoon rustig mee stemmen op MMA.
Mijn stem gaat voorlopig naar Penose. Zowel nomen est omen als zijn niet al te actief gedrag kunnen wijzen op het cult zijn. Hij nam gisteren bij de stemming ook geen risico's, en ging gewoon rustig mee nadat er genoeg stemmen op MMA waren. Ook bij de stemming op de cult Goldberg stemde hij pas toen het zeker was dat Goldberg er uit ging gaan, en de andere cults niet meer in staat zouden zijn om hem te redden.
Dan stem ik lekker op jou..
Fabulaactaestanogwat.
Maar uhm penose = boef zo kunnen we elk spel penose er wel uit stemmen.

Waarom dan ?
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
Fabulaactaestanogwat.
Waarom dan ?
---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
Fabulaactaestanogwat.

@ fabula: Dan kan jij het ook zijn vriend, en of die hint klopt niet of het gaat over jou want ik weet mijn rol.
Heel onzinnig, net als de stem op mij.
Of je moet cult zijn dan wel zinnig
Er zijn wel meer mogelijkheden dan enkel jij en ik.
Je moet hier geen cult voor zijn. Het is gewoon een logische interpretatie van hints + spelgedrag.
Je moet hier geen cult voor zijn. Het is gewoon een logische interpretatie van hints + spelgedrag.
Heel onzinnig, net als de stem op mij.
Of je moet cult zijn dan wel zinnig
Ja, maar toch stem je op mij.
Welke reden heb je nog meer, ik heb net als iedereen op goldberg en mmajunkie gestemd.
en ik stem elk potje laat en ik ben de laatste 6 potten redelijk inactief in het begin