MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Van jou lees ik anders ook niet zoveel. Normaal lijkt het toch of je je wat meer inzet voor de hints enzo.
Of heb je er nu belang bij dat de hints niet worden opgelost?
Is al een tijdje zo. Heb de tijd niet om de eerste dagen alles goed te volgen. Komt later in het spel wellicht wel weer goed (vorige game wel in ieder geval).

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Enige wat ik kan zeggen is dat RockofAges legit is, ik raad je dan ook aan om je stem te veranderen.
Penose dan dus?

ik zou naar wauter luisteren anders zware klap voor goede kant vrees ik..

penose

edit want edit

Laatst bewerkt:
Hmm, denk dat ik em snap... Crap, dan weet ik niet op wie te stemmen want denk niet dat Penose een zoveel betere keuze is.

Penose :treuren:

Sorry gab, maar heb nog amper een keus. Begrijp nu wel dat we Rocky moeten redden en jij bent het enige alternatief.

Bovendien is de hint naar jou best redelijk.

Ik ga terug naar mijn eerste idee, ook al haalt het weinig uit: Lloydatoni

Ik ga ook terug naar mijn eerste idee. En dan bedoel ik het idee van mijn eerste game(s), namelijk Woopy volgen.

Lloydatoni

heb het idee dat penose onschuldig is dus ik ga mee op lloydatoni

Tjoektjoek ... :D

Dan ga ik ook mee lloyddatoni

ik verander mijn stem naar lloydatoni

Wtf, vanwaar komen ineens al die stemmen op Lloyd?

shoot.....ik had een superverhaal klaar.....

tot ik even keek en nog veranderende stemmen zag...
geef me nog even jongens, ik kan compleet opnieuw beginnen

(ow en jah als de jager naar mij had gereageerd ipv naar Jorgy, had ik dat gewoon meegenomen in het verhaal)

Laatst bewerkt:
shoot.....ik had een superverhaal klaar.....

tot ik even keek en nog veranderende stemmen zag...
geef me nog even jongens, ik kan compleet opnieuw beginnen

(ow en jah als de jager naar mij had gereageerd ipv Penose, had ik dat gewoon meegenomen in het verhaal)

Beetje in de war precies?:p

yups, was al bezig met het verhaal, excuus

• Topic Starter Topic Starter
Nicky en ik willen graag iedereen bedanken voor het plaatsen van 7 miljoen miljard stemmen. Het verhaal komt iets later.

Wtf, waarom volgt iedereen me ineens :roflol: Ik sta er goed voor als Lloydatoni nu goed blijkt te zijn :rolleyes:

Sorry Nicky :o

Terug
Naar boven