AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Vervolgverhaal 5

De hele dag hebben de sambadansers en drummers overlegd over wat te doen. Ze willen de dader te pakken nemen, maar van de maar liefst 5 verschillende namen die genoemd worden, zijn er 4 uit hun eigen geledingen. En er is nog een gelijkstand ook. Totdat op het laatste moment LM en Tremendes van mening veranderen. Helaas, er iets niets aan te veranderen, er is besloten om de goede Lloydatoni op te offeren aan Setha de godin van de Samba. Met geheven hoofd gaat onze grote Lloyd zijn lot tegemoet. Hij krijgt een appeltje in zijn mond, wat kruiden in zijn armpjes en mag nog een laatste wens doen…….Hij gaat op zijn knietjes zitten, smeekt om vergiffenis voor zijn fout de eerste nacht, ‘ik had graag iemand willen beschermen, geloof me, ik kon gewoon niet meer. Na al dat conditiewerk was ik op, leeg. Ik zou nog graag één keer naar de waterafvoer willen gaan, daar wil ik sterven, daar had ik misschien vannacht naartoe gewild.’ En zo geschiedde, Lloydatoni werd meegevoerd naar de waterafvoer alwaar ze hem ten aanzien hiervan spiesten. Hij stierf een langzame, pijnlijke dood..

Lloydatoni is dood

Lloydatoni was de jager

sorry, wat korter dit keer :o hope you don't mind

Gadver. Dit zou me wel es duur te staan kunnen komen :-/

Geen slimme zet. Ik ben echt benieuwd naar de reden waarom er ineens zoveel stemmen richting Lloyd gingen. Waarom werd hij verdacht?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Er zat in ieder geval 1 cult tussen. Mijn stem gaat dus opnieuw naar Penose

Zal maar meteen een verklaring geven, want dat zal ik sowieso nog mogen doen.

RockOfAges lijkt me duidelijk waarom ik daar niet meer op stemde.
Er zijn inderdaad aanwijzingen naar Penose, maar ik was er lang niet helemaal van overtuigd of hij wel degelijk slecht is. Ik wou niet meestemmen op een mogelijke burger, dus bracht een stem uit op Lloydatoni. Er stonden nog geen (of heel weinig?) stemmen op Lloyd, dus leek me een veilige afzijdige keuze. Ik kon niet voorzien dat ineens 100 mensen me zouden volgen in die switch...
Veel cults kunnen er niet meer zijn, dus als ik cult was, zou het weinig zin hebben om naar iemand te switchen die nog geen of weinig stemmen heeft. Ik zou dan eerder afwachten tot iemand dat voor mij deed, en dan met veel plezier volgen, zoals dat nu dus ook duidelijk gebeurd is. Waarom alle burgers me ook volgden, geen idee.

Waarom volgt iedereen Woopy zoals een blinde mol?

Penose :treuren:

Sorry gab, maar heb nog amper een keus. Begrijp nu wel dat we Rocky moeten redden en jij bent het enige alternatief.

Bovendien is de hint naar jou best redelijk.

Wat???

Damn bro.....

Je switchte ja maar alsnog.

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

penose

Geen slimme zet. Ik ben echt benieuwd naar de reden waarom er ineens zoveel stemmen richting Lloyd gingen. Waarom werd hij verdacht?

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Er zat in ieder geval 1 cult tussen. Mijn stem gaat dus opnieuw naar Penose

pff..

ik stem bij deze nu alvast aangezien ik morgen hele dag weg ben en wss ook niet het ochtendverhaal mee ga krijgen: penose

Wachten op nacht verhaal kleine kinderen.

Wel slimme zet om de jager er uit te spelen met zijn allen.

Jullie zijn echt blind.

Ga sowieso niet op Woopy stemmen morgen.

Zou nergens op slaan voor hem om zo voorop te lopen met een totaal nieuwe stemming terwijl hij ook gewoon op Penose of Rock had kunnen gaan (die sowieso niet beide cult zijn).

Dacht wel veilig te zijn :( maar goed kan ik niet weer een kilo voorkomen zoals op de eerste nacht :(

Ga sowieso niet op Woopy stemmen morgen.

Zou nergens op slaan voor hem om zo voorop te lopen met een totaal nieuwe stemming terwijl hij ook gewoon op Penose of Rock had kunnen gaan (die sowieso niet beide cult zijn).

Waarom ben je zo zeker van penose?

Burgersssssss doe eens iets goeds :sad:

Terug
Naar boven