XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Ga sowieso niet op Woopy stemmen morgen.

Zou nergens op slaan voor hem om zo voorop te lopen met een totaal nieuwe stemming terwijl hij ook gewoon op Penose of Rock had kunnen gaan (die sowieso niet beide cult zijn).

We moeten ook op Wauter stemmen.

Ben ik niet.

Stemde zelfs even op hem vandaag. Maar toen zich een andere optie aandiende nam ik die uiteraard graag. Want Penose en ik gaan "way back".

En daarom hebben we er per "ongeluk" de jager uitgespeeld. Mooie vriendschap :) Wil overigens niet zeggen dat penose 100% zeker cult was maar de hint was vrij aannemelijk. Als opeens dan RockofAges in de stemming voorkomt spring je mee op de wagen.

Ik ken Woopy in reallife wel wat maar als ik een vermoeden heb dat hij cult of dergelijke is heb ik geen schrik om op hem te stemmen.

Laatst bewerkt:
Wat is dan inderdaad met "way back" gaan... Het is toch niet omdat je way back gaat dat je niet in tegenovergestelde kampen kunt zitten?

Vervolgverhaal 6

Er wordt nog even nagekletst over de dood van de jager. De sambadansers gaan vanavond onbeschermd slapen. Voor de derde nacht op rij wordt er ook onbeschermd “geslapen” bij de waterafvoer, weer met drie sambadansers die in een treintje achter elkaar hitsige kreten slaken. Ze vegen alle drie het zweet van hun voorhoofdjes, pfoei zou het liefedsduo dit nogmaals doen met deze danser? Dit was wel erg hard werken om hem tevreden te stellen. Doorpezen dus, letterlijk en figuurlijk. Ze vegen het zweet van hun voorhoofd en vragen zich na drie dagen eindelijk af wat een waterafvoer in de favela doet….Echt helder om hierover na te denken zijn ze echter niet meer.

Even vanuit vooroordelen sprekend: Je zou zeggen dat de dames in ons gezelschap erg nieuwsgierig aangelegd zijn, de grootste roddeltantes zijn en van de nieuwste snufjes, mode en gadgets op de hoogte zijn. Niets is minder waar voor de dames in het sambagezelschap. Ze zijn niet zo nieuwsgierig aangelegd. Zonde, je zou verwachten dat zij meer zouden weten te vertellen.

Alley cat doet zijn ronde langs de luxe huisjes in Rio en loopt als laatste door Rocinha. Het maalt maar door zijn hoofd, wie is er nu verantwoordelijk voor al die doden. Dadelijk kan de kolibrie niet eens meer gekozen worden, durft niemand meer mee te doen. En Zijn er nog wel genoeg sambadansers en –drummers voor het carnaval. Hij is helemaal in gedachten verzonken en hoort niet dat er een straatschoffie tegen hem zegt: Denk Groter!

Hij zit midden in zijn gedachten bij het groepje waar hij mee over de verkiezing sprak. Hij is er inmiddels achter dat allen in dat groepje aan de goede kant hoorden, maar hij realiseert zich dat er nog maar weinigen van over zijn. Hoe kan hij helpen? Dan struikelt hij over een dun touwtje dat hij niet gezien had. Een vlijmscherp touw laat zijn voeten en enkels rechtop staan en zorgt ervoor dat de rest van Alley al bloedend op het vieze stof van Rocinha valt. Hij weet dat het te laat is, zijn voeten zijn geamputeerd en hij voelt de infectie al aan zijn stompjes knagen.

Alley Cat is dood
Alley Cat was burgemeester

Laatst bewerkt:
Wat is dan inderdaad met "way back" gaan... Het is toch niet omdat je way back gaat dat je niet in tegenovergestelde kampen kunt zitten?
Weet ik, het is ook niet zo serieus.

Vind Penose ook gewoon een fijne en goede speler om erbij te hebben in de eindfase.

Anyways, ik ben dood. Succes nog iedereen!

Hmm, bij waterafvoer en IMBAatwork googelen kom ik op dit terecht (topic op dbb):

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/stank-huis-359831/

Weet nog niet echt of dit is waar we achter moeten zoeken en welke richting we er mee uitmoeten.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Wat is overigens doorpezen? Hollands woord voor doorbijten ofzo?

Hmm, bij waterafvoer en IMBAatwork googelen kom ik op dit terecht (topic op dbb):

Weet nog niet echt of dit is waar we achter moeten zoeken en welke richting we er mee uitmoeten.

---------- Toegevoegd om 08:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Wat is overigens doorpezen? Hollands woord voor doorbijten ofzo?
Sorry, volgens mij is het een Limburgisme: doorpakken is de Hollandse term

Crap, de enige persoon waarvan ik zo goed als zeker de rol kende.

"De burgemeester van Rio loopt door de poort van het centrum, over de zanderige weggetjes ook maar de favela van Rocinha in. Hij wandelt langs de krotten en klimt behendig over de rotsen. Hij wilde dat hij net als Hanna Barbara in Black Beauty kon zeggen dat alles op zijn pootjes terecht kwam."

Zal weer zoeken worden voor wie ik vandaag wil gaan. Ik ga alleszins niet te hard voorop proberen lopen :o

Heb nog wat post zitten teruglezen en woopy beschermde IMBA een aantal keren.

Mijn stem gaat dus op IMBAatwork

Mijn vermoeden is dat Woopy de eerste ronde goldberg duidelijk heeft opgeofferd om daarna sowieso als goed te lijken.

Je probeert te hard bij de verkeerde, Wauter.

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Mijn vermoeden is dat Woopy de eerste ronde goldberg duidelijk heeft opgeofferd om daarna sowieso als goed te lijken.

Woopy heeft wel mensenkennis.

Je probeert te hard bij de verkeerde, Wauter.

---------- Toegevoegd om 09:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:12 ----------

Woopy heeft wel mensenkennis.

Kan zijn dat ik miszit maar op dit moment is dit het beste wat ik heb. Een hint + spelgedrag. Heeft de heks trouwens IMBA al gecontroleerd? Dan lijkt me dat een goeie keuze.

Laatst bewerkt:
Als ik het verhaal goed begrijp, hebben de heks en transseksueelnog niet veel actie ondernomen. Hoog tijd dat ze dat wel eens gaan doen dus :)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Als je denkt dat IMBA slecht is omdat ik hem bescherm en ik slecht ben, stem je dan niet beter op mij? :p

Als ik het verhaal goed begrijp, hebben de heks en transseksueelnog niet veel actie ondernomen. Hoog tijd dat ze dat wel eens gaan doen dus :)

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Als je denkt dat IMBA slecht is omdat ik hem bescherm en ik slecht ben, stem je dan niet beter op mij? :p

Ik heb het idee dan je de cult/leugenaar bent en dat IMBA de wolf is en jij dus de wolf probeert buiten wind te zetten. Dan lijkt het logisch dat ik voor IMBA ga.

IMBA is (om een of andere reden) erg op jou gefocust. Normaalgezien zou een wolf niet zo hard naar 1 persoon zitten te roepen, maar eerder wat meegaan met de massa.

Ik heb zo meteen wat vergaderingen, zal wsl pas in de namiddag actiever kunnen zijn. Dan ga ik eens twee personen natrekken die tot nu toe buiten schot gebleven zijn maar waar ik nog niet echt een idee over gevormd heb.

Ik heb het idee dan je de cult/leugenaar bent en dat IMBA de wolf is en jij dus de wolf probeert buiten wind te zetten. Dan lijkt het logisch dat ik voor IMBA ga.

Als ik de wolf was had ik je allang opgevreten, misschien dat ik dat vanavond wel doe.

Ik word echt gek van die waterafvoer hint. Ik snap echt niet waarop dat slaat.

Ik word echt gek van die waterafvoer hint. Ik snap echt niet waarop dat slaat.

Ik krijg het maar niet gelinkt aan iemand of een rol. Google translate op meerdere manieren, gewoon zoeken op google of op dbb heeft me niets opgeleverd behalve de link naar een topic waar IMBA ooit in gepost heeft.

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Vervolgverhaal 6

Alley cat doet zijn ronde langs de luxe huisjes in Rio en loopt als laatste door Rocinha. Het maalt maar door zijn hoofd, wie is er nu verantwoordelijk voor al die doden. Dadelijk kan de kolibrie niet eens meer gekozen worden, durft niemand meer mee te doen. En Zijn er nog wel genoeg sambadansers en –drummers voor het carnaval. Hij is helemaal in gedachten verzonken en hoort niet dat er een straatschoffie tegen hem zegt: Denk Groter!

Alley Cat is dood
Alley Cat was burgemeester

Wat als dit eens verwijst naar tremendes?

De google vertaling van zijn naam:

ontzettend:

tremendous, enormous, appalling, terrific, horrific, nightmarish

verschrikkelijk:

terrible, horrible, terrific, appalling, dreadful, tremendous

vreselijk:

terrible, horrible, dreadful, fearful, awesome, tremendous

+ de nomen est nomen hint is ook nog eens toepasbaar op zijn naam.

Ik krijg het maar niet gelinkt aan iemand of een rol. Google translate op meerdere manieren, gewoon zoeken op google of op dbb heeft me niets opgeleverd behalve de link naar een topic waar IMBA ooit in gepost heeft.

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Wat als dit eens verwijst naar tremendes?

De google vertaling van zijn naam:

ontzettend:

tremendous, enormous, appalling, terrific, horrific, nightmarish

verschrikkelijk:

terrible, horrible, terrific, appalling, dreadful, tremendous

vreselijk:

terrible, horrible, dreadful, fearful, awesome, tremendous

+ de nomen est nomen hint is ook nog eens toepasbaar op zijn naam.

Vind ik helemaal niet slecht gevonden. Ik snap alleen de link niet met het verhaal dat je quote?

Terug
Naar boven