IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg het maar niet gelinkt aan iemand of een rol. Google translate op meerdere manieren, gewoon zoeken op google of op dbb heeft me niets opgeleverd behalve de link naar een topic waar IMBA ooit in gepost heeft.
---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------
Wat als dit eens verwijst naar tremendes?
De google vertaling van zijn naam:
ontzettend:
tremendous, enormous, appalling, terrific, horrific, nightmarish
verschrikkelijk:
terrible, horrible, terrific, appalling, dreadful, tremendous
vreselijk:
terrible, horrible, dreadful, fearful, awesome, tremendous
+ de nomen est nomen hint is ook nog eens toepasbaar op zijn naam.
vooral dat de nomen est nomen op mij van toepassing is kan je toch niet verdedigen joh. We zijn er al een paar dagen over uit op wie die van toepassing is maar steeds gebeurd er eind van de dag niks mee. Iets met way back enzo.Ik ga mee op wauter
Ivm adelaar in de lucht (iedereen denkt dan aan de moorden)
En hij heeft een adelaar tramp stam op z'n rug
Edit: ik vind de stem van Fabula op Penose ook wel verdacht.. Wordt het wat heet onder je voetjes, Fabula?![]()
Krijgen we dit weer?vooral dat de nomen est nomen op mij van toepassing is kan je toch niet verdedigen joh. We zijn er al een paar dagen over uit op wie die van toepassing is maar steeds gebeurd er eind van de dag niks mee. Iets met way back enzo.
Door dat way back gelul zijn we de jager ook al kwijt. Was jij het niet die Alley overtuigde op een ander te stemmen? Ik heb toen netjes gevolgd er vanuit gaande dat jullie beter in het spel zitten. Het resultaat is bekend.
Als we nu dat nomen est nomen mijn kant op gaan draaien is dit m'n laatste spel, srs. Want je kan het best gezellig met elkaar hebben maar om expres niet op elkaar te gaan stemmen is natuurlijk waardeloos.
Waarom, ik probeer gewoon de hints op te lossen en leg mijn kaarten open en bloot op tafel?
---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------
Ik heb goeie redenen waarom ik alley gisteren overtuigde om van stem te veranderen, aan ik stem niet op hem omdat hij mijn vriendje is doe ik niet mee. Diegene met de sterkste cult/wolfargumenten stem ik op. Ik heb trouwens nergens gezegd dat er op lloydatoni moest gestemd worden. Jullie zijn allemaal zoals een kip zonder kop gevolgd. Als je zo overtuigd bent van de penose hint zou ik er gewoon op stemmen maar als de hint naar penose kan verwijzen is de link naar tremendes even sterk in mijn ogen.

maar als de hint naar penose kan verwijzen is de link naar tremendes even sterk in mijn ogen.
Krijgen we dit weer?vooral dat de nomen est nomen op mij van toepassing is kan je toch niet verdedigen joh. We zijn er al een paar dagen over uit op wie die van toepassing is maar steeds gebeurd er eind van de dag niks mee. Iets met way back enzo.
Door dat way back gelul zijn we de jager ook al kwijt. Was jij het niet die Alley overtuigde op een ander te stemmen? Ik heb toen netjes gevolgd er vanuit gaande dat jullie beter in het spel zitten. Het resultaat is bekend.
Als we nu dat nomen est nomen mijn kant op gaan draaien is dit m'n laatste spel, srs. Want je kan het best gezellig met elkaar hebben maar om expres niet op elkaar te gaan stemmen is natuurlijk waardeloos.
Want je kan het best gezellig met elkaar hebben maar om expres niet op elkaar te gaan stemmen is natuurlijk waardeloos.
Op Wauter moet je dus NIET stemmen, als je het spelverloop gisteren wat gevolgd hebt en je een burger bent...
Haha wat is dit voor onzin man, dus het past beter bij mij dan bij jou ??
Het is ook onzin om te denken dat wij niet op elkaar te stemmen, we lullen maar wat.
Hij stemde trouwens eerst wel op mij.
Enige wat we niet doen is op elkaar stemmen zonder goede reden. Ik wil Alleycat er gewoon bij hebben het liefst tot het eind, maar zo zijn er nog wel meer die je goed kan gebruiken.
Er is niemand die principieel niet op "een vriendje" gaat stemmen. Alley heeft in de vorige ronde ook gewoon op Penose een stem uitgebracht toen hem dat de beste keuze leek.
Ik ben posts aan het herlezen, hints aan het bekijken,... Ik ga stemmen op basis van eliminatie, want op een andere manier lukt het me niet om verdachten te vinden.
Momenteel twijfel ik tussen Tremendes, Fabula en Stefanovich.
Ja voor de vorm, later trok hij 'm in. Dat gebeurt elke game man.
Kijk en dit maakt je verdacht imo want in de link die ik van Wikipedia heb geplaatst word duidelijk over een beroep gerept. Penose is een eerbaar beroep in tegenstelling tot tremendous. Wat by the way ook niet mijn naam is. Ja klinkt als..
Als ze het over de kolibrie hebben in het verhaal zeggen we toch ook niet..ow das een vogel, een kauter is ook een vogel dat lijkt op wauter laten we op wauter stemmen. Toch?
Maar ik ga dit verder ook niet meer verdedigen...
En daarom hebben we er per "ongeluk" de jager uitgespeeld. Mooie vriendschapWil overigens niet zeggen dat penose 100% zeker cult was maar de hint was vrij aannemelijk. Als opeens dan RockofAges in de stemming voorkomt spring je mee op de wagen.
Ik ken Woopy in reallife wel wat maar als ik een vermoeden heb dat hij cult of dergelijke is heb ik geen schrik om op hem te stemmen.
Er is niemand die principieel niet op "een vriendje" gaat stemmen. Alley heeft in de vorige ronde ook gewoon op Penose een stem uitgebracht toen hem dat de beste keuze leek.
Ik ben posts aan het herlezen, hints aan het bekijken,... Ik ga stemmen op basis van eliminatie, want op een andere manier lukt het me niet om verdachten te vinden.
Momenteel twijfel ik tussen Tremendes, Fabula en Stefanovich.