XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Dit heb ik trouwens deze morgend na het nachtverhaal verteld:

Dus kom echt niet af met argument dat ik niet wil op die of die persoon stemmen omwille van bepaalde banden.

De kauter wauter argument zou perfect passen in een unknown spel maar het beroep aspect van de nomen est nomen hint kan je moeilijk omheen. Ik ga voorlopig voor penose.

Wedden dat je 'm daar niet op laat staan?

• Like
Waarderingen: LM
Ga mee dan tremendes, als er genoeg stemmen op mij volgen heb je hem niet eens nodig.

Want? Omdat hij overtuigd was dat rock goed is? Wauter kan zoveel zeggen. Nu zijn we de jager kwijt en hij probeert de nomen est nomen mijn kant op te draaien terwijl we daar, nogmaals, al dagen over uit zijn en ik gewoon weet wat ik ben. Zoals het er nu voorstaat zou ik op wauter mee kunnen gaan of penose en anders nog dat pijpleiding stuk, imbatwork maar die vind ik nog wat minder sterk.

Zowel jij als penose zeggen beide dat je weet wat je bent en we dus fout zitten. Je begrijpt toch dat we moeilijk iemand kunnen geloven op zijn woord? Ik leg gewoon een mogelijke oplossing van de hint op tafel.

Fabula acta est

fabula acta est

Tremendes, waarom wil je mijn post nu toch als aanval zien?
Ik heb momenteel een lijstje mensen waar ik zeker of bijna zeker van ben dat ze burgers zijn. Van jou weet ik dat (nog) niet, mede doordat je ook nog niet zo erg veel gepost hebt. Daardoor zit je bij de laatste 3 mensen waar ik niet echt een idee van heb. Mijn excuses als je daardoor op je tenen getrapt bent :dunno:

• Like
Waarderingen: LM
5 stemmen staan, nog 7 te gaan ;)

Ik ga dan ook maar op FabulaActaEst.

Ik gok dat er nog 3 slechte zijn (cult, leugenaar en wolf) en er zijn nog 3 mensen waarvan ik geen sterke vermoedens heb dat ze goed zijn. Zou mooi zijn als mijn vermoedens correct blijken :D

Dus eerst zeur je aan mijn kop dat ik een mogelijke argument heb naar je, dan stem ik op penose (diegene die jij al al die tijd verdenkt) en dan reageer je nog zo?

Als ik jou was, maar dat ben ik niet, zou ik eerder blij zijn dat de meerderheid nu voor fabula gaat ipv nu gaan lopen b**chen. Lees de verhaaltjes nog maar eens na.. Jij bent ook niet kosjer

Als ik jou was, maar dat ben ik niet, zou ik eerder blij zijn dat de meerderheid nu voor fabula gaat ipv nu gaan lopen b**chen. Lees de verhaaltjes nog maar eens na.. Jij bent ook niet kosjer

Ik ben zo kosjer dat zelf een jood met mij zou trouwen hoor.

te veel karma uitgedeeld om volgende karmarondje te starten :(

Nou gewoon wat ik zeg; de adelaar verwijst naar jou.

De Latijnse uitspraak vind ik bni beter naar fabula verwijzen, daarom gisteren niet op penose gestemd.

En ik ben droevig dat alley eruit is :(

De Latijnse uitspraak kan onmogelijk naar mij verwijzen. De enige link is dat het ook in het Latijn is. De "nomen est omen" tip werd namelijk gedaan toen er nog meerdere cults waren. Het verhaal zou dus helemaal niet ten einde zijn moest ik op dat moment gestorven zijn.

Ik ga dan ook maar op FabulaActaEst.

Ik gok dat er nog 3 slechte zijn (cult, leugenaar en wolf) en er zijn nog 3 mensen waarvan ik geen sterke vermoedens heb dat ze goed zijn. Zou mooi zijn als mijn vermoedens correct blijken :D

Penose stemt op mij uit wederkerigheid. De redenering van LM heb ik al weerlegd. Mag ik ook jouw reden weten? Dan kan ik die ook weerleggen.

Dat je m probeert te weerleggen wil niet zeggen dat het aannemelijk is
Als de wolf is gepakt, is het spel over. Vrij logische redenering dunkt me.

Hoe kan "nomen est omen" dan naar mij verwijzen? Mijn naam betekent letterlijk: Het verhaal is ten einde. Toen "nomen est omen" in een verhaaltje werd gepost, waren er nog meerdere cults. Waarom zou het verhaal dan "ten einde" zijn bij mij?

Als de wolf is gepakt, is het spel over. Vrij logische redenering dunkt me.

pas na 2/3 dagen zo'n directe hint naar de wolf in het verhaal steken is wel overdone denk ik.

Terug
Naar boven