MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Als de wolf is gepakt, is het spel over. Vrij logische redenering dunkt me.

Alsof er op de tweede dag al zo'n duidelijke hint naar de wolf zou staan... Overigens heb ik al twee keer de stemming op gang gebracht. Nogal risicovol gedrag voor een wolf, niet?

Zo'n vroege en duidelijke hint kan enkel naar een gewone cult verwijzen (tenzij Nicky en Jorgy spijt hebben van hun beslissing om een spel te hosten, en er snel een einde aan willen maken, maar zo lijkt het niet). Als "nomen est omen" naar een gewone cult verwijst (cult of leugenaar), dan kan er onmogelijk een link gelegd worden met mijn naam.

Hoe kan "nomen est omen" dan naar mij verwijzen? Mijn naam betekent letterlijk: Het verhaal is ten einde. Toen "nomen est omen" in een verhaaltje werd gepost, waren er nog meerdere cults. Waarom zou het verhaal dan "ten einde" zijn bij mij?

Omdat de naam een voorteken is
Sorry, vind je leuk spelen dus stem je er met pijn en moeite uit, maar zie geen andere logische redenering.
Als jij wel wat ziet ben je vrij te posten.

Tremendes, waarom wil je mijn post nu toch als aanval zien?
Ik heb momenteel een lijstje mensen waar ik zeker of bijna zeker van ben dat ze burgers zijn. Van jou weet ik dat (nog) niet, mede doordat je ook nog niet zo erg veel gepost hebt. Daardoor zit je bij de laatste 3 mensen waar ik niet echt een idee van heb. Mijn excuses als je daardoor op je tenen getrapt bent :dunno:

Nee geen aanval, alleen een constatering in mijn post het is niet meer en niet minder. Ben dan ook niet op m'n tenen getrapt hoor.

Dus eerst zeur je aan mijn kop dat ik een mogelijke argument heb naar je, dan stem ik op penose (diegene die jij al al die tijd verdenkt) en dan reageer je nog zo?

Ja omdat je 'm er toch niet op laat staan. Daarom zeg ik...wedden?

Maar nu ga ik weer aan het werk heren.

Edit: ik vind de stem van Fabula op Penose ook wel verdacht.. Wordt het wat heet onder je voetjes, Fabula? :)

Ik heb bij de voorgaande stemming minstens 5 posts gewijd aan waarom Penose verdacht is. Om één of andere reden begon men ineens massaal op Lloyddatoni te stemmen, die burgemeester bleek te zijn. Dat is voor mij enkel maar een extra reden om op Penose te blijven stemmen.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Omdat de naam een voorteken is
Sorry, vind je leuk spelen dus stem je er met pijn en moeite uit, maar zie geen andere logische redenering.

Een voorteken van WAT? Zo'n duidelijke hint naar de wolf op dag 2 is gewoon belachelijk. En als het een hint is naar een cult, dan kan het NIET naar mij verwijzen want dan houdt de vertaling geen steek.

Als jij wel wat ziet ben je vrij te posten.

Zie mijn redenering van gisteren naar Penose toe (die door verschillende mensen, waaronder jij, als geloofwaardig werd beschouwd). De stemmen op Lloyd versterkten enkel mijn vermoeden, dus vandaar dat ik meteen terug mijn stem op Penose heb gezet.

Mijn reden is eliminatie, waardoor ik 3 spelers overhoud waar ik weinig over weet.

Ik heb bij de voorgaande stemming minstens 5 posts gewijd aan waarom Penose verdacht is. Om één of andere reden begon men ineens massaal op Lloyddatoni te stemmen, die burgemeester bleek te zijn. Dat is voor mij enkel maar een extra reden om op Penose te blijven stemmen.

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Een voorteken van WAT? Zo'n duidelijke hint naar de wolf op dag 2 is gewoon belachelijk. En als het een hint is naar een cult, dan kan het NIET naar mij verwijzen want dan houdt de vertaling geen steek.

Zie mijn redenering van gisteren naar Penose toe (die door verschillende mensen, waaronder jij, als geloofwaardig werd beschouwd). De stemmen op Lloyd versterkten enkel mijn vermoeden, dus vandaar dat ik meteen terug mijn stem op Penose heb gezet.

Ja, daar zit wat in.
Mja ik kan natuurlijk niet in m'n eentje ineens op iemand anders stemmen. Heeft niet veel zin en ik heb kans dat ik gepakt word vannacht. Zal straks de verhaaltjes nog eens grondig lezen en m'n notitieboekje pakken..

Woopy en LM: wat is de reden dat jullie Penose niet meer verdacht vinden? Ik geef toe dat ik zelf niet super overtuigd van hem ben, maar nadat Lloyd goed bleek te zijn vond ik dat een extra indicatie. Ik zie niet goed in hoe het nachtverhaal hem zou vrijspreken.

Woopy en LM: wat is de reden dat jullie Penose niet meer verdacht vinden? Ik geef toe dat ik zelf niet super overtuigd van hem ben, maar nadat Lloyd goed bleek te zijn vond ik dat een extra indicatie. Ik zie niet goed in hoe het nachtverhaal hem zou vrijspreken.

Ik kan moeilijk in detail gaan uitleggen waarom iemand goed is zonder de speler in kwestie een hapklare prooi voor de wolf te maken he... Als Penose er dreigt uit te gaan, kan hij het zelf posten, als hij het gezien heeft.

Internet lag er de hele dag uit maar ben weer bijgelezen, stemming gaat ineens hard naar Fabula zie ik.

Haha okee naja viel me even op, heb niet de daadwerkelijke stemmen geteld :p

Als iemand mee wil op Stefanovich, is dat voor mij even goed. Van de drie personen die ik overhoud, vind ik Fabula sowieso al de minst verdachte... Van Tremendes en Stefanovich weten we minder.

Internet lag er de hele dag uit maar ben weer bijgelezen, stemming gaat ineens hard naar Fabula zie ik.

Niemand luistert ook naar mij, net zoals elke game.
Anders ging iedereen wel op Wauter der Kabouter.
Wauter is een echte hockey naam, dat zegt toch genoeg?

Hockey ---> Stick in kont ---> aangedouwde drol ---> drol in riool... Hier heb je je link.

Ik kan moeilijk in detail gaan uitleggen waarom iemand goed is zonder de speler in kwestie een hapklare prooi voor de wolf te maken he... Als Penose er dreigt uit te gaan, kan hij het zelf posten, als hij het gezien heeft.

Ja? Nou dan weet ik het niet meer. Ging van de inmiddels veel besproken hint uit. Kijken jullie maar dan, ik volg wel. Wil best mee op stefanovich of fabula

---------- Toegevoegd om 15:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Niemand luistert ook naar mij, net zoals elke game.
Anders ging iedereen wel op Wauter der Kabouter.
Wauter is een echte hockey naam, dat zegt toch genoeg?

Hockey ---> Stick in kont ---> aangedouwde drol ---> drol in riool... Hier heb je je link.

Ik vertrouw wauter ook niet maar is in combi met penose. Als Woopy dan weer zeker een hint gezien heeft dat penose goed is...

Even een kleine offtopic post maar ik zit echt met een probleem!

Heeft iemand hier verstand van economie?

Ik heb dinsdag een belangrijke toets, maar ik zit nog met een paar vragen (havo eindexamenniveau), en ik ken verder niemand die hier verstand van heeft.
Ik ben vrij desperate omdat deze toets echt superbelangrijk is voor mn volgende opleiding, en als ik hem niet haal ben ik de lul..

Ik wil er voor betalen!

Terug
Naar boven