- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een kleine offtopic post maar ik zit echt met een probleem!
Heeft iemand hier verstand van economie?
Ik heb dinsdag een belangrijke toets, maar ik zit nog met een paar vragen (havo eindexamenniveau), en ik ken verder niemand die hier verstand van heeft.
Ik ben vrij desperate omdat deze toets echt superbelangrijk is voor mn volgende opleiding, en als ik hem niet haal ben ik de lul..
Ik wil er voor betalen!
Thanks![]()
.Ik vind het vaag dat RockOfAges gisteren op het laatste moment aan de dans ontsprong en iedereen die normaal lijkt te vinden. Ja, Alley "redde" hem ook een beetje en bleek de burgemeester te zijn maar toch blijf ik het verdacht vinden
Als iemand met sterke argumenten komt om te switchen dan sta ik daar voor open
Niemand luistert ook naar mij, net zoals elke game.
Anders ging iedereen wel op Wauter der Kabouter.
Wauter is een echte hockey naam, dat zegt toch genoeg?
Hockey ---> Stick in kont ---> aangedouwde drol ---> drol in riool... Hier heb je je link.
vanuit mn dode jagersgrafAls iemand mee wil op Stefanovich, is dat voor mij even goed. Van de drie personen die ik overhoud, vind ik Fabula sowieso al de minst verdachte... Van Tremendes en Stefanovich weten we minder.
Ik vertrouw jou het meeste dus ga met je mee op stefanovich
Blijft de hint sterk vinden die naar penose wijst en wauter vind ik ook dubieus gezien zijn poging Alley anders te laten stemmen waarna we met een dode jagert zaten. Maar blijkbaar zijn er verklaringen voor.

Ik vertrouw jou het meeste dus ga met je mee op stefanovich
Blijft de hint sterk vinden die naar penose wijst en wauter vind ik ook dubieus gezien zijn poging Alley anders te laten stemmen waarna we met een dode jagert zaten. Maar blijkbaar zijn er verklaringen voor.

Dus jij stemt op mij omdat ik misschien op jou denk te stemmen
Momenteel gelijkstand tussen Fabula en Penose. Als ik mee switch naar Stefan, gaat momenteel Penose er uit.
.Joh lul toch niet zo richting mij man. Hij zegt over mij weinig te weten dat is wat anders niet dan? Kijk..wij gaan niet way back. Vorige pot mocht je 1 kill maken. Rara wie je er gelijk uitpikte? Nu kom je ook met rare klinkt als hints. Doe niet zo zielig man.
Joh lul toch niet zo richting mij man. Hij zegt over mij weinig te weten dat is wat anders niet dan? Kijk..wij gaan niet way back. Vorige pot mocht je 1 kill maken. Rara wie je er gelijk uitpikte? Nu kom je ook met rare klinkt als hints. Doe niet zo zielig man.
Ik maak gewoon de observatie dat je de persoon volgt die je zelf op zijn cult/wolf lijstje heeft staan, het onlogische daarvan is toch wel een beetje duidelijk? Ik ben niet de zielige persoon die nog altijd bezig is over een vorige spel. Als je hierover op een beschaafde manier wil converseren stuur je me maar een PM. Anders zwijg je erover in dit topic.