AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Gekkie...:flipoff:

Even een kleine offtopic post maar ik zit echt met een probleem!

Heeft iemand hier verstand van economie?

Ik heb dinsdag een belangrijke toets, maar ik zit nog met een paar vragen (havo eindexamenniveau), en ik ken verder niemand die hier verstand van heeft.
Ik ben vrij desperate omdat deze toets echt superbelangrijk is voor mn volgende opleiding, en als ik hem niet haal ben ik de lul..

Ik wil er voor betalen!

Ga eens ergens anders spammen :p.

Ik vind het vaag dat RockOfAges gisteren op het laatste moment aan de dans ontsprong en iedereen die normaal lijkt te vinden. Ja, Alley "redde" hem ook een beetje en bleek de burgemeester te zijn maar toch blijf ik het verdacht vinden

Als iemand met sterke argumenten komt om te switchen dan sta ik daar voor open

Ben nog aan het twijfelen maar ik wil eigenlijk richting Woopy gaan door zijn laatste post waardoor hij ineens voor mij wou gaan. Met als argument ik weet weinig van em...

Ik vind het vaag dat RockOfAges gisteren op het laatste moment aan de dans ontsprong en iedereen die normaal lijkt te vinden. Ja, Alley "redde" hem ook een beetje en bleek de burgemeester te zijn maar toch blijf ik het verdacht vinden

Als iemand met sterke argumenten komt om te switchen dan sta ik daar voor open

Hier heb je volkomen gelijk in, maar niemand luistert.

Niemand luistert ook naar mij, net zoals elke game.
Anders ging iedereen wel op Wauter der Kabouter.
Wauter is een echte hockey naam, dat zegt toch genoeg?

Hockey ---> Stick in kont ---> aangedouwde drol ---> drol in riool... Hier heb je je link.

:roflol: vanuit mn dode jagersgraf

Als iemand mee wil op Stefanovich, is dat voor mij even goed. Van de drie personen die ik overhoud, vind ik Fabula sowieso al de minst verdachte... Van Tremendes en Stefanovich weten we minder.

Ik vertrouw jou het meeste dus ga met je mee op stefanovich

Blijft de hint sterk vinden die naar penose wijst en wauter vind ik ook dubieus gezien zijn poging Alley anders te laten stemmen waarna we met een dode jagert zaten. Maar blijkbaar zijn er verklaringen voor.

Blijft de hint sterk vinden die naar penose wijst en wauter vind ik ook dubieus gezien zijn poging Alley anders te laten stemmen waarna we met een dode jagert zaten. Maar blijkbaar zijn er verklaringen voor.

Hahah yeah right :roflol:

Ik blijf dan bij Woopy

Dus de persoon die jou verdenkt vertrouw je?

Dus jij stemt op mij omdat ik misschien op jou denk te stemmen ???

Momenteel gelijkstand tussen Fabula en Penose. Als ik mee switch naar Stefan, gaat momenteel Penose er uit.

Niet als ik ook mee switch naar Stefan. Ik neem aan dat jullie het me niet kwalijk nemen dat ik nog wacht met mijn definitieve stem uitbrengen zolang ik niet weet hoe ik mezelf hieruit kan redden :p.

Dus de persoon die jou verdenkt vertrouw je?

Joh lul toch niet zo richting mij man. Hij zegt over mij weinig te weten dat is wat anders niet dan? Kijk..wij gaan niet way back. Vorige pot mocht je 1 kill maken. Rara wie je er gelijk uitpikte? Nu kom je ook met rare klinkt als hints. Doe niet zo zielig man.

sup

Joh lul toch niet zo richting mij man. Hij zegt over mij weinig te weten dat is wat anders niet dan? Kijk..wij gaan niet way back. Vorige pot mocht je 1 kill maken. Rara wie je er gelijk uitpikte? Nu kom je ook met rare klinkt als hints. Doe niet zo zielig man.

Edit: laat het zo maar zijn.

ik wil op zich wel mee gaan op stefanovich

tremendes waarom heb ik zo weinig van je gelezen?

Woopy, LM en Penose: waarom nog steeds die stem op mij?

Ik maak gewoon de observatie dat je de persoon volgt die je zelf op zijn cult/wolf lijstje heeft staan, het onlogische daarvan is toch wel een beetje duidelijk? Ik ben niet de zielige persoon die nog altijd bezig is over een vorige spel. Als je hierover op een beschaafde manier wil converseren stuur je me maar een PM. Anders zwijg je erover in dit topic.

Jij gaat mij niet vertellen waarover en wanneer te zwijgen vriend. Je doet nu namelijk precies hetzelfde als in de vorige pot...lullen alsof je het helemaal ontrafeld hebt. Tremendes word 2x genoemd in het verhaal, ik heb het gevonden hoor. Toen men niet mee ging, gebruikte je je kill. En wat was ik? Juist burger. Nice job.
Ik geef gewoon aan dat je nu hetzelfde doet. Inclusief niet op je vriendjes stemmen. En dan hautain gaan doen waarover wel of niet gesproken mag worden in een topic? Lijkt me niet he.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

tremendes waarom heb ik zo weinig van je gelezen?

Oma had een tegeltje aan de muur waarop stond..Van het concert des levens krijgt niemand het program.

Nou zoiets. Weinig tijd en dingen die je niet op een forum zet enzo..

Stefanovich

Dan ga ik wel mee op Stefanovich

Terug
Naar boven