- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Woopy, LM en Penose: waarom nog steeds die stem op mij?
Zijn wel de 3 mensen die op mijn lijstje staan..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woopy, LM en Penose: waarom nog steeds die stem op mij?
Is de stemronde sowieso afgelopen wanneer alle stemmen binnen zijn? Of mogen mensen nog switchen tot 21u?

@ woopy omdat ik weet dat ik goed ben!
Puur uit eigen belang: Penose
Jij gaat mij niet vertellen waarover en wanneer te zwijgen vriend. Je doet nu namelijk precies hetzelfde als in de vorige pot...lullen alsof je het helemaal ontrafeld hebt. Tremendes word 2x genoemd in het verhaal, ik heb het gevonden hoor. Toen men niet mee ging, gebruikte je je kill. En wat was ik? Juist burger. Nice job.
Ik geef gewoon aan dat je nu hetzelfde doet. Inclusief niet op je vriendjes stemmen. En dan hautain gaan doen waarover wel of niet gesproken mag worden in een topic? Lijkt me niet he.
Maar je moet nooit meer zoeken achter je kladblokje, automatische updates, geen stemming bijhouden. Moet een droom voor je zijn!Maar ik ga wel met je akkoord dat de verhalen het tofste zijn van het spel.
Mijn verontschuldigen voor je te killen trouwens, toen er in de eerste twee dagen al twee cults uitgingen besloot ik van mijn killpoging te gebruiken. Belangrijkste was om ervoor te zorgen dat die niet overeenkwam met de wolf dus besloot ik gewoon voor de persoon te gaan die voor goldberg ging. Ik was in de veronderstelling dat dit verhaaltje samen met het nachtverhaal ging komen. Had ik op voorrand geweten dat diaephi het in een apart verhaaltje ging doen moest ik me geen zorgen maken dat ik het zelfde slachtoffer had gekozen als de wolf.

Denk dat ik morgen maar gewoon niets uitzoek en meega met iemand, want de afgelopen 2 rondes heb ik niet bepaald de beste keuzes gemaakt...