XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

nog één stem......

@ woopy omdat ik weet dat ik goed ben!

Puur uit eigen belang: Penose

Is de stemronde sowieso afgelopen wanneer alle stemmen binnen zijn? Of mogen mensen nog switchen tot 21u?

neenee, je mag switchen tot 21.00 uur.....zo staat in de regels dus daar houd ik me netjes aan, maar mis nog van één iemand überhaupt een stem.
Verder maken jullie het me goed lastig met al dat gewissel, nice ;)

stefanovich

Jij gaat mij niet vertellen waarover en wanneer te zwijgen vriend. Je doet nu namelijk precies hetzelfde als in de vorige pot...lullen alsof je het helemaal ontrafeld hebt. Tremendes word 2x genoemd in het verhaal, ik heb het gevonden hoor. Toen men niet mee ging, gebruikte je je kill. En wat was ik? Juist burger. Nice job.
Ik geef gewoon aan dat je nu hetzelfde doet. Inclusief niet op je vriendjes stemmen. En dan hautain gaan doen waarover wel of niet gesproken mag worden in een topic? Lijkt me niet he.

Ik probeer openlijk hints op te lossen, niet meer of minder. Ik heb gewoon een mogelijk oplossing van een hint gedaan die naar jou kan leiden en jij begint tegen mij te fulmineren. Ik heb nergens iemand bewust ontzien, het enige wat ik geprobeerd heb is om alley zijn stem te veranderen maar daar heb ik mijn redenen voor. Het zwijgen gaat over het feit dat jij het nu blijkbaar nog nodig vind om een vorige spel op te rakelen waar ik om strategische redenen toen heb gebruikt gemaakt van mijn kill. Ik heb toen haarfijn uitgelegd waarom ik op jou ging.

Maar je moet nooit meer zoeken achter je kladblokje, automatische updates, geen stemming bijhouden. Moet een droom voor je zijn! :D Maar ik ga wel met je akkoord dat de verhalen het tofste zijn van het spel.

Mijn verontschuldigen voor je te killen trouwens, toen er in de eerste twee dagen al twee cults uitgingen besloot ik van mijn killpoging te gebruiken. Belangrijkste was om ervoor te zorgen dat die niet overeenkwam met de wolf dus besloot ik gewoon voor de persoon te gaan die voor goldberg ging. Ik was in de veronderstelling dat dit verhaaltje samen met het nachtverhaal ging komen. Had ik op voorrand geweten dat diaephi het in een apart verhaaltje ging doen moest ik me geen zorgen maken dat ik het zelfde slachtoffer had gekozen als de wolf.

Maar als jij het nodig vind om mij hier te komen beledigen en zwart te maken is voor mij het spel gespeeld en hoeft het niet meer.

Laatst bewerkt:
Stemming is gesloten, ik tel de stemmen nog een laatste keer na en dan volgt het verhaal.

Vervolgverhaal 7
Sanca en LM lopen door de favela. Plots schrikt LM zich wezenloos, ziet ze nu dubbel? Ze wrijft door haar ogen en ziet Sanca dan op Sanca aflopen. Wie is nu wie? Ze wist in haar onderbuik wel dat hier een grote bedrieger rondliep. Sanca bekijkt “zichzelf” eens. Verdomme, die lijkt wel erg goed, toch ziet hij subtiele verschillen. Voor hij echter verder kan nadenken is de andere Sanca er als een haas vandoor gerend.
Hij wordt uitgelachen door Origineel en Jimbooo. Jimbooo sjokt er vervolgens ook vandoor. Hij laat het gekakel van de kippen, het gepruttel van de pannen op het vuur en de voetballende straatschoffies achter zich om zich in stilte te beraden over de verkiezingen.

Ondertussen traint de rest onder leiding van Fabula een nieuwe routine in. Tijdens de pauze, aan een drankje wordt gesproken over wie het rijtje moorden op zijn geweten kan hebben. Fabula, Penose, Imba en Wauter zijn de namen die het eerst ter tafel komen. Ze besluiten bij gebrek aan burgemeester ter plekke een rechtbank te organiseren. Degene met de slechtste verdediging mag als een kreeft het kokende water in geduwd worden. Wie zal er levend moeten verbranden? Tijdens de rechtbank blijkt dat er nog meer verdachten zijn dan eerder gedacht. De stemming was nog nooit zo verdeeld, en meer dan de helft wordt het beklaagdenbankje opgeroepen. Uiteindelijk blijkt Stefanovich de pineut.

De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen. Ze likten hun vingers af in afwachting van wat vannacht gebeuren zou. Beef is goed voor de gains maar een smakelijk mensenhapje…mjumjum. De wolf denkt nog even na hoe hij ervoor kan zorgen dat hij DE kolibrie kan worden. Zou hij weer als Sanca of een ander de favela in gaan om alles rustig te kunnen onderzoeken, de stemming te kunnen beïnvloeden?

Stefanovich is dood
Stefanovich had de geheime rol
Zijn rol: Je hebt de geheime goede rol gekregen. Althans, zo start je. Je hebt twee dagen de tijd om van kamp te switchen, mocht je dat willen. Je bent nu een burger, maar staat de zwarte kant je beter aan mag je switchen naar de cultisten. Met andere woorden wordt het te heet onder je voeten, mag je naar je concurrerend sambateam overstappen. Je doet dit door een PM naar Jorgyboy te sturen. Let wel….als jij switch naar de cultisten, zal een andere geheime rol geactiveerd worden. Choose wisely ;)
Stefanovich koos ervoor bij de burgers te (blijven) spelen

Laatst bewerkt:
Godver

Pff :-/ well that sucks

Kamp is nu wel aardig in 2en gesplitst.
Wat zou kunnen wijzen dat er een cult op het spel stond er uit te vliegen...

Denk dat ik morgen maar gewoon niets uitzoek en meega met iemand, want de afgelopen 2 rondes heb ik niet bepaald de beste keuzes gemaakt...

Gaat lekker burgers!

oef mijn internetverbinding is sinds gisteravond zo godvergeten traag....
Wellicht door pinkpop ofzo??

ik doe mijn best om alles vandaag (en eventueel rest van het weekeinde) in orde te krijgen, maar als ik wat later ben dan weten jullie waarom. De helft van de tijd krijg ik geeneens een pagina geladen.

(en ja, ik heb de laptop opnieuw opgestart, er is opnieuw geconfigueerd, de modem is opnieuw opgestart etc).

Dan wil ik mijn geld terug

Kom maar op met het nachtverhaal, heb mijn stem al klaar voor vandaag.

Terug
Naar boven