Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Vervolgverhaal 8

Deze nacht is het minder druk bij de waterafvoer. Er staan er slechts twee, maar wel weer bij die waterafvoer, gewoontediertjes dat het zijn. Door alle heisa was het te veel werk om iemand uit te nodigen op het intieme feestje van de geliefden. Bovendien dachten ze: zo bevredigend als hun eerste trio was, zo erg vielen de kunsten van hun uitverkorene van gister tegen.

Ondertussen gaat de wolf vastberaden het huisje van Woopy in. Hij snijdt in zij slaap zijn buik open, duwt wat stenen uit de rivier in zijn maag, pakt draad en stopnaald en naait hem zorgvuldig. Hij wacht geniepig in een hoekje tot Woopy zijn preworkoutontbijtfestijn gaat bereiden. Woopy wordt ’s ochtends waker, boy am i bloated denkt hij nog en neemt zich voor te minderen met zuivel. Hij bakt met moeite zijn spek met ei, champignons, paprika en kaas, zet een kop koffie en gaat er eens goed voor zitten. Vanaf het moment dat de eerste vette hap valt in Woopy’s maag, rolt hij van zijn stoel en valt dood neer. Hij valt bovenop zijn bord met eten.

Fabula loopt langs Woopy’s huisje om hem op te halen en ziet Woopy met zijn hoofd in zijn bord met eten liggen. Hij denkt dat Woopy te veel gedronken heeft de nacht ervoor en klopt hem mannelijk op zijn rug, tot hij de lege blik in zijn oogjes ziet en zich realiseert dat er meer aan de hand is.
Hij slikt en denkt: hoe moet ik dat gaan uitleggen aan de rest dadelijk?

Er wordt een noodvergadering bijeengeroepen op de sambaclub. Zin om te dansen heeft niemand meer. Het wordt tijd dat we eindelijk de goede te pakken krijgen wordt geroepen. De vredespolitie komt erbij staan. We zullen alle opvallendheden nog een keer op een rijtje moeten zetten en moeten denken vanuit de dader. We denken nog te veel vanuit ons eigen perspectief. De dader is enorm slim, weet zich goed te vermommen, kan alle mogelijke gedaanten aannemen. Hij leidt ons om de tuin, we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken. Laten we het anders aanpakken…….

Woopy is dood
Hij was maar een burger

Sterk dat de wolf er mij toch uitkiest na zo'n goeie cult gespeeld te hebben de afgelopen dagen :o Komt me nog niet slecht uit aangezien ik weer een druk weekend voor de boeg heb.
Veel succes nog aan de burgers :)

Jammer Woopmans :(

Succes met de steentjes uitpoepen. :p

Sterk dat de wolf er mij toch uitkiest na zo'n goeie cult gespeeld te hebben de afgelopen dagen :o Komt me nog niet slecht uit aangezien ik weer een druk weekend voor de boeg heb.
Veel succes nog aan de burgers :)

Godver..Van jou was ik redelijk zeker. In ieder geval genoeg om je te volgen. Ik heb 2 namen in mijn hoofd maar 1 streep ik weg want ben redelijk zeker als hij de wolf zou zijn ik vannacht opgegeten zou zijn. En als tie slim is weet ie dat dat visa versa zou zijn. Of dat is de tactiek juist, damn mind**** dit.:eek:
Of we hebben te maken met een heel erg inactieve wolf deze keer? Iemand die helemaal onder de radar blijft want daar hebben we er ook nog wel een paar van?

Jammer om zo'n actieve burger te moeten verliezen :(.

Fabula loopt langs Woopy’s huisje om hem op te halen en ziet Woopy met zijn hoofd in zijn bord met eten liggen. Hij denkt dat Woopy te veel gedronken heeft de nacht ervoor en klopt hem mannelijk op zijn rug, tot hij de lege blik in zijn oogjes ziet en zich realiseert dat er meer aan de hand is.

Het is nu wel duidelijk dat ik onmogelijk de wolf kan zijn. Moest ik de wolf zijn dan zou ik niet eerst denken dat Woopy te veel heeft gedronken, maar al meteen weten wat er gebeurd is.

Vervolgverhaal 7
Sanca en LM lopen door de favela. Plots schrikt LM zich wezenloos, ziet ze nu dubbel? Ze wrijft door haar ogen en ziet Sanca dan op Sanca aflopen. Wie is nu wie? Ze wist in haar onderbuik wel dat hier een grote bedrieger rondliep. Sanca bekijkt “zichzelf” eens. Verdomme, die lijkt wel erg goed, toch ziet hij subtiele verschillen. Voor hij echter verder kan nadenken is de andere Sanca er als een haas vandoor gerend.
Hij wordt uitgelachen door Origineel en Jimbooo. Jimbooo sjokt er vervolgens ook vandoor. Hij laat het gekakel van de kippen, het gepruttel van de pannen op het vuur en de voetballende straatschoffies achter zich om zich in stilte te beraden over de verkiezingen.

Ondertussen traint de rest onder leiding van Fabula een nieuwe routine in. Tijdens de pauze, aan een drankje wordt gesproken over wie het rijtje moorden op zijn geweten kan hebben. Fabula, Penose, Imba en Wauter zijn de namen die het eerst ter tafel komen. Ze besluiten bij gebrek aan burgemeester ter plekke een rechtbank te organiseren. Degene met de slechtste verdediging mag als een kreeft het kokende water in geduwd worden. Wie zal er levend moeten verbranden? Tijdens de rechtbank blijkt dat er nog meer verdachten zijn dan eerder gedacht. De stemming was nog nooit zo verdeeld, en meer dan de helft wordt het beklaagdenbankje opgeroepen. Uiteindelijk blijkt Stefanovich de pineut.

De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen. Ze likten hun vingers af in afwachting van wat vannacht gebeuren zou. Beef is goed voor de gains maar een smakelijk mensenhapje…mjumjum. De wolf denkt nog even na hoe hij ervoor kan zorgen dat hij DE kolibrie kan worden. Zou hij weer als Sanca of een ander de favela in gaan om alles rustig te kunnen onderzoeken, de stemming te kunnen beïnvloeden?

Stefanovich is dood
Stefanovich had de geheime rol
Zijn rol: Je hebt de geheime goede rol gekregen. Althans, zo start je. Je hebt twee dagen de tijd om van kamp te switchen, mocht je dat willen. Je bent nu een burger, maar staat de zwarte kant je beter aan mag je switchen naar de cultisten. Met andere woorden wordt het te heet onder je voeten, mag je naar je concurrerend sambateam overstappen. Je doet dit door een PM naar Jorgyboy te sturen. Let wel….als jij switch naar de cultisten, zal een andere geheime rol geactiveerd worden. Choose wisely ;)
Stefanovich koos ervoor bij de burgers te (blijven) spelen

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/beef-jerky-331400/

Hetgeen mij gisteren al opviel.

Jammer om zo'n actieve burger te moeten verliezen :(.

Het is nu wel duidelijk dat ik onmogelijk de wolf kan zijn. Moest ik de wolf zijn dan zou ik niet eerst denken dat Woopy te veel heeft gedronken, maar al meteen weten wat er gebeurd is.

Op basis van dit lijkt het idd dat jij aan de goede kant staat. Had jouw sowieso niet in het vizier en dit zou dat kunnen bevestigen ja.

Trouwens:

Vervolgverhaal 5:

De hele dag hebben de sambadansers en drummers overlegd over wat te doen. Ze willen de dader te pakken nemen, maar van de maar liefst 5 verschillende namen die genoemd worden, zijn er 4 uit hun eigen geledingen.

Stemmen die dag waren: penose, fabula, LM , lloyd en rock.

Lloyd, penose en rock kunnen we schrappen. Gaat het nog tussen Fabula en lm.

ik kan niet zeggen waarom, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag weer op Fabula stem.
edit: ohja en als ik jullie was zou ik volgen

ik kan niet zeggen waarom, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag weer op Fabula stem.

Gisteren heb je de hele tijd zitten argumenteren dat Nomen est omen zou verwijzen naar mijn naam, omdat als ik wolf zou zijn het verhaal ten einde is (FabulaActaEst kan niet naar gewone cult verwijzen, want verhaal zou NIET ten einde zijn).

Vandaag wordt in het verhaal duidelijk gemaakt dat ik de wolf niet ben. Ik zou dan namelijk niet in mezelf denken dat Woopy dronken is in plaats van dood. Moest ik wolf zijn, dan zou ik het namelijk al geweten hebben.

De enige reden die jij nu dus nog kan hebben om op mij te stemmen is omdat Wauter enkel ons twee vernoemd als mogelijke verdachten. Omdat je jezelf wil schrappen, stem je natuurlijk op mij. Het is dus gewoon een stem uit lijfbehoud, zonder enige andere argumentatie.

Wauter: waarom Penose geschrapt?

Ik ben niet zo'n volger, maar vooruit omdat jij het bent : Fabula ecto est.

Gezien er toch niemand mee gaat op Wauter met zijn hockey stick in zijn reet.

Zou ik de reden mogen weten?

Oh natuurlijk fabula zou nog cult kunnen zijn. Wolf lijkt uitgesloten idd gezien het verhaal.

Echt frustrerend. Ik weerleg argumenten maar ze worden gewoon totaal genegeerd.

Ben er zelf nog niet uit. Ik vind het gewoon vreemd waarom ineens alle verdenkingen jegens Penose zouden zijn weggevallen.

Terug
Naar boven