AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Mijn stem gaat naar LM of Penose, gezien ze bij de "groep van 5" behoren waar 1 slechte zou tussen zitten. Mijn naam staat daar natuurlijk ook bij, maar vanzelfsprekend ga ik niet op mezelf stemmen.

Mijn stem gaat dus naar LM of Penose vandaag, want één van beiden MOET wel een cult zijn. Ik weet enkel nog niet wie.

Mijn stem gaat naar LM of Penose, gezien ze bij de "groep van 5" behoren waar 1 slechte zou tussen zitten. Mijn naam staat daar natuurlijk ook bij, maar vanzelfsprekend ga ik niet op mezelf stemmen.

Mijn stem gaat dus naar LM of Penose vandaag, want één van beiden MOET wel een cult zijn. Ik weet enkel nog niet wie.

Penose is safe dus het gaat sowieso tussen jou en Lm.

Als ik moet kiezen tussen jou of Lm puur op basis van speel en stemgedrag denk ik dat Lm goed is omwille van de tweede stem op goldberg op de eerste dag. Lijkt me sterk dat een cult dat zou doen.

Er is wel iets raar met Lm haar bewering:

Ze lijkt de suggeren dat ze de heks of de tranny is. Wat wil zeggen dat dat ze rechtstreeks kan vragen of fabula de wolf is of dat ze hints heeft die naar de wolf leiden. Alleen lijkt het verhaal te suggeren dat fabula de wolf onmogelijk kan zijn.

+ ze postte haar bewering ook vlak nadat ik haar mogelijk beschuldige. Tot nu toe is er wel nog niemand die haar tegenspreekt.

Als ik moet kiezen tussen jou of Lm puur op basis van speel en stemgedrag denk ik dat Lm goed is omwille van de tweede stem op goldberg op de eerste dag. Lijkt me sterk dat een cult dat zou doen.

Ze lijkt de suggeren dat ze de heks of de tranny is. Wat wil zeggen dat dat ze rechtstreeks kan vragen of fabula de wolf is of dat ze hints heeft die naar de wolf leiden. Alleen lijkt het verhaal te suggeren dat fabula de wolf onmogelijk kan zijn.

precies dit, maar daarom ook ook: mocht fabula goed zijn is lm aan de beurt imo

+ ze postte haar bewering ook vlak nadat ik haar mogelijk beschuldige. Tot nu toe is er wel nog niemand die haar tegenspreekt.

Waarom is penose safe?

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

precies dit, maar daarom ook ook: mocht fabula goed zijn is lm aan de beurt imo

Of we hebben met hun een cult en de wolf. Of kan dat niet?

Ik ga voor Lm7790

Vervolgverhaal 3

LM heeft zonder te overleggen met Sanca een arrestatiebevel voor MMAjunkie geregeld, na alles wat ze van de salsadansers gehoord heeft. Ze zoeken hem op en nemen hem mee naar een verhoorkamertje. LM krijgt het erg heet van die ontblote, gespierde bast, waar subtiel een zweetdruppel naar beneden gutst. Ze bied aan om de ventilator aan te zetten. Om zichzelf te kalmeren eet ze eerst een flinke hap 80 % chocolade, vervolgens drukt ze op de knop. Wat LM niet kon weten is dat er met de ventilator gerommeld was. Op het moment dat LM deze indrukte, ging de ventilator een metertje naar beneden en met de vlijmscherpe propellorbladen werd de arme MMAjunkie onthoofd….

Spoiler bekijken op eigen risico

Hij wist kennelijk te veel hints te ontcijferen, of zou het dat niet zijn?

De wolf gniffelt, dit gaat de goede kant op. Burgers verdenken elkaar, dit wordt een makkelijk partijtje voor me! Zo hoeven de cults niet eens actief te zijn.

MMAJunkie is dood
MMA Junkie was burger

Donkere chocolade duistere rol:

Dan nog:

Er wordt een noodvergadering bijeengeroepen op de sambaclub. Zin om te dansen heeft niemand meer. Het wordt tijd dat we eindelijk de goede te pakken krijgen wordt geroepen. De vredespolitie komt erbij staan. We zullen alle opvallendheden nog een keer op een rijtje moeten zetten en moeten denken vanuit de dader. We denken nog te veel vanuit ons eigen perspectief. De dader is enorm slim, weet zich goed te vermommen, kan alle mogelijke gedaanten aannemen. Hij leidt ons om de tuin, we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken. Laten we het anders aanpakken…….

Woopy is dood
Hij was maar een burger

Duidelijk dat de wolf zich vermomd en als goed (politie) overkomt.

Waarom is penose safe?

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:40 ----------

Of we hebben met hun een cult en de wolf. Of kan dat niet?

???

fabula is niet de wolf hebben we uit het verhaal kunnen halen. dus dan zou fabula cult moeten zijn en lm de wolf. waarom zou lm als wolf de aanval openen op fabula?

???

fabula is niet de wolf hebben we uit het verhaal kunnen halen. dus dan zou fabula cult moeten zijn en lm de wolf. waarom zou lm als wolf de aanval openen op fabula?

Het kan niet dat we beide slecht zijn. Enkele verhalen geleden werd er gezegd dat in een groep van 5 er 4 goede rollen tussen zitten. Die groep bevatte onder andere: Penose, LM en ik.

Ik zet mijn stem voorlopig op LM7790, maar zolang ik niet weet waarom Penose zeker goed zou zijn, blijft hij voor mij ook nog een mogelijkheid.

Willen jullie nou echt dat het voorgekauwd word en dat penose dan vannacht opgegeten word?

I'm no man, i'm a machine.

alarm! alarm! alarm!
ik roep iedereen op zn stem te wijzigen naar Sanca!
zie mn vorige post.. had me vergist. mijn nederige excuses

mijn stem dus op sanca

Heel apart

Terug
Naar boven