AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Sanca dus

hoe kom je dan in de eerste instantie bij fabula met de vage omschrijving ''ik kan niet zeggen waarom, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag weer op Fabula stem.'' ?

ik kan niet zeggen waarom, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag weer op Fabula stem.
edit: ohja en als ik jullie was zou ik volgen

???

fabula is niet de wolf hebben we uit het verhaal kunnen halen. dus dan zou fabula cult moeten zijn en lm de wolf. waarom zou lm als wolf de aanval openen op fabula?

Foutje? Wolf weet namelijk niet wie z'n cults zijn.

alarm! alarm! alarm!
ik roep iedereen op zn stem te wijzigen naar Sanca!
zie mn vorige post.. had me vergist. mijn nederige excuses

mijn stem dus op sanca

Ik wil ook wel meer als dit..

ja was bezig haha..
beef jerky --> Sanca
water --> kapitein --> Sanca's log: "captain morgan"

Nou dat is niet eens zo gek..En dan hebben we nog die post van mij waar ik Sanca als Kapitein Roodbaard aanduid. Geen idee waar ik dat gedaan had, zal even zoeken.

Hmm, bij nader nazien.

Waarom zou goldberg als cult dan op sanca stemmen de wolf?

---------- Toegevoegd om 15:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:56 ----------

omdat de wolf iets belangrijker is dan een cult????

Om het moment dat je fabula verdacht maakte had je toch al je tweede hint binnen?

Om het moment dat je fabula verdacht maakte had je toch al je tweede hint binnen?

ik had me vergist.. denk ik. mn redenering van daarnet snijdt iig meer hout.

en over goldberg: als hij als een van de enige op sanca stemt dan maakt het toch ook niet uit

vervolgverhaal 7

De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen. Ze likten hun vingers af in afwachting van wat vannacht gebeuren zou. Beef is goed voor de gains maar een smakelijk mensenhapje…mjumjum. De wolf denkt nog even na hoe hij ervoor kan zorgen dat hij DE kolibrie kan worden. Zou hij weer als Sanca of een ander de favela in gaan om alles rustig te kunnen onderzoeken, de stemming te kunnen beïnvloeden?

vervolgverhaal 8

we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken. Laten we het anders aanpakken…….

sanca is dus overduidelijk niet de wolf...

LM is het spoor bijster, zal ze te lang niet gegeten hebben?

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Waar de **** is alleycat eigenlijk?
Is zeker bang om morgen mee strongman training te gaan doen dus houd zich maar dood? :p

LM is het spoor bijster, zal ze te lang niet gegeten hebben?

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Waar de **** is alleycat eigenlijk?
Is zeker bang om morgen mee strongman training te gaan doen dus houd zich maar dood? :p

alley cat is eruit
ben je t spoor bijster?

alley cat is eruit
ben je t spoor bijster?

vervolgverhaal 7

De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen. Ze likten hun vingers af in afwachting van wat vannacht gebeuren zou. Beef is goed voor de gains maar een smakelijk mensenhapje…mjumjum. De wolf denkt nog even na hoe hij ervoor kan zorgen dat hij DE kolibrie kan worden. Zou hij weer als Sanca of een ander de favela in gaan om alles rustig te kunnen onderzoeken, de stemming te kunnen beïnvloeden?

vervolgverhaal 8

we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken. Laten we het anders aanpakken…….

sanca is dus overduidelijk niet de wolf...

wat heb jij hierop te zeggen?

Ik heb zo'n vermoeden dat we met sanca niet de wolf gaan meehebben maar een cult.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Damn das waar.

Zodra ik iets uitgescheten heb weet ik niet meer dat ik het op heb, sorry.

De wolf had er beter jou uitgekozen, dan leefde alley nu nog :(

De stem van goldberg op sanca kan wel kloppen als sanca de leugenaar is. De cults kennen immers de leugenaar niet en het zou passen met de dubbel rol die sanca in de verhalen lijkt te hebben.

De beef (jerky) hint lijkt dan wel ook naar hem te verwijzen.

Alleen snap ik iets minder waarom de wolf zich zou verkleden als iemand die aan zijn kant staat. Dan zou ik er een burger uitkiezen als ik het verhaal schrijf.

Soit, ik laat mijn stem gewoon staan. Ik ga nu op bezoek bij mijn ouders, hopelijk geraak ik voor 21u nog eens online om te zien wat er al gebeurd is.

allrighty, ik ben er even voor gaan zitten en dit is mijn bijdrage:

Uit vervolgverhaal 4
Als sniper heeft hij natuurlijk oog voor details. In een ooghoek ziet hij Imba, LM, Sanca en Woopy van verboden middelen genieten. Bloeddoorlopen oogjes, half gescheurde kleding, Diaephi weet wel hoe laat het is.

Diaphi heeft oog voor detail en ziet deze 4 personen genieten van verboden middelen en zijn dus van de kaart. even later wordt er een kill gemaakt. deze 4 personen zijn dus iig geen wolf.

uit vervolgverhaal 4

Even verderop zitten Alley Cat, Penose en Origineel Diaephi knoopt een praatje met hen aan. Ze keuvelen over de verkiezingen.

Uit vervolgverhaal 6
(gaat over alley cat)

Hij zit midden in zijn gedachten bij het groepje waar hij mee over de verkiezing sprak. Hij is er inmiddels achter dat allen in dat groepje aan de goede kant hoorden, maar hij realiseert zich dat er nog maar weinigen van over zijn.

alley cat, penose en origineel zijn dus zuivere koffie. hiervan zijn penose en origineel nog over

door redenen die ik niet uit kan leggen weet ik dat wauter legit is dus wat er overblijft als mogelijke wolf in mijn ogen zijn:

1 tremendes
2 fabula
3 jimbooo

ik sta open voor kritiek.

Terug
Naar boven