wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik kan niet zeggen waarom, maar ik ben er vrijwel zeker van dat ik vandaag weer op Fabula stem.
edit: ohja en als ik jullie was zou ik volgen
fabula is niet de wolf hebben we uit het verhaal kunnen halen. dus dan zou fabula cult moeten zijn en lm de wolf. waarom zou lm als wolf de aanval openen op fabula?
alarm! alarm! alarm!
ik roep iedereen op zn stem te wijzigen naar Sanca!
zie mn vorige post.. had me vergist. mijn nederige excuses
mijn stem dus op sanca
Foutje? Wolf weet namelijk niet wie z'n cults zijn.
Ik wil ook wel meer als dit..
ja was bezig haha..
beef jerky --> Sanca
water --> kapitein --> Sanca's log: "captain morgan"
true, maar fabula werd al verdacht van cult zijn, right? waarom dan op hem stemmen?
?Om het moment dat je fabula verdacht maakte had je toch al je tweede hint binnen?
Nou dat is niet eens zo gek..En dan hebben we nog die post van mij waar ik Sanca als Kapitein Roodbaard aanduid. Geen idee waar ik dat gedaan had, zal even zoeken.
Ik kan alleen maar 250 posts terugzoeken?LM is het spoor bijster, zal ze te lang niet gegeten hebben?
---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------
Waar de **** is alleycat eigenlijk?
Is zeker bang om morgen mee strongman training te gaan doen dus houd zich maar dood?![]()
vervolgverhaal 7
De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen. Ze likten hun vingers af in afwachting van wat vannacht gebeuren zou. Beef is goed voor de gains maar een smakelijk mensenhapje…mjumjum. De wolf denkt nog even na hoe hij ervoor kan zorgen dat hij DE kolibrie kan worden. Zou hij weer als Sanca of een ander de favela in gaan om alles rustig te kunnen onderzoeken, de stemming te kunnen beïnvloeden?
vervolgverhaal 8
we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken. Laten we het anders aanpakken…….
sanca is dus overduidelijk niet de wolf...

Damn das waar.
Zodra ik iets uitgescheten heb weet ik niet meer dat ik het op heb, sorry.

De wolf had er beter jou uitgekozen, dan leefde alley nu nog![]()
.Als sniper heeft hij natuurlijk oog voor details. In een ooghoek ziet hij Imba, LM, Sanca en Woopy van verboden middelen genieten. Bloeddoorlopen oogjes, half gescheurde kleding, Diaephi weet wel hoe laat het is.
Even verderop zitten Alley Cat, Penose en Origineel Diaephi knoopt een praatje met hen aan. Ze keuvelen over de verkiezingen.
Hij zit midden in zijn gedachten bij het groepje waar hij mee over de verkiezing sprak. Hij is er inmiddels achter dat allen in dat groepje aan de goede kant hoorden, maar hij realiseert zich dat er nog maar weinigen van over zijn.