AndroidHealthClinic

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

De stem van goldberg op sanca kan wel kloppen als sanca de leugenaar is. De cults kennen immers de leugenaar niet en het zou passen met de dubbel rol die sanca in de verhalen lijkt te hebben.

De beef (jerky) hint lijkt dan wel ook naar hem te verwijzen.

Alleen snap ik iets minder waarom de wolf zich zou verkleden als iemand die aan zijn kant staat. Dan zou ik er een burger uitkiezen als ik het verhaal schrijf.

Soit, ik laat mijn stem gewoon staan. Ik ga nu op bezoek bij mijn ouders, hopelijk geraak ik voor 21u nog eens online om te zien wat er al gebeurd is.

Sanca is de wolf niet!!!

Mooi gevonden LM maar je zit er volledig naast met mij, ik vind Jimbooo wel erg stil, toeval of niet ?

Bedankt he Rock of ages

Ik vind dat er hier wel heel wat straffe verklaringen worden gedaan waarbij nogal vaak wordt geschermd met het "ik kan het nu niet uitleggen" argument.

Ik heb zo'n vermoeden dat we met sanca niet de wolf gaan meehebben maar een cult.

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

De wolf had er beter jou uitgekozen, dan leefde alley nu nog :(

Jij bent gewoon pissed omdat ik weet van je geheimpje.

allrighty, ik ben er even voor gaan zitten en dit is mijn bijdrage:

Uit vervolgverhaal 4

Diaphi heeft oog voor detail en ziet deze 4 personen genieten van verboden middelen en zijn dus van de kaart. even later wordt er een kill gemaakt. deze 4 personen zijn dus iig geen wolf.

uit vervolgverhaal 4

Uit vervolgverhaal 6
(gaat over alley cat)

alley cat, penose en origineel zijn dus zuivere koffie. hiervan zijn penose en origineel nog over

door redenen die ik niet uit kan leggen weet ik dat wauter legit is dus wat er overblijft als mogelijke wolf in mijn ogen zijn:

1 tremendes
2 fabula
3 jimbooo

ik sta open voor kritiek.

quoted for next page

Ik heb op dit moment nog vier spelers voor drie mogelijke slechte rollen en tremendes staat vrij hoog op het lijstje. Als tremendes er niet uitgaat in de stemming moet de heks hem maar eens controleren.

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

We moet dan overigens wel op zen minst 4 stemmen hebben staan op iemand aangezien de slechte kant momenteel met drie rollen zijn.

Ik vraag me af waar de TS'en met hun gedachten zitten, ik begin verdomme zelf aan mijn rol te twijfelen :roflol:

Penose en tremendes moeten nog stemmen. Ben eens benieuwd wat zij gaan doen.

Terug
Naar boven