MuscleMeat

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Heeft er iemand een tussenstandje? Normaal maak ik er zelf één, maar heb morgen examen dus niet zo veel tijd :p.

Jij speelt meestal vrij inactief, das ook niet leuk.
In de potjes waar ik actief speel lig ik er in dag 1 of 2 al uit :o

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

ik stem overigens voor fabula zie niet in waarom we iedere dag op een ander zitten te stemmen...

In de potjes waar ik actief speel lig ik er in dag 1 of 2 al uit :o

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

ik stem overigens voor fabula zie niet in waarom we iedere dag op een ander zitten te stemmen...

Wtf. Reden?

Ik vrees dat je om jezelf te redden op sanca gaat moeten stemmen.

Sanca dan. Hoewel ik LM eerlijk gezegd verdachter vind.

Vind het wel balen dat ik zelden een reden te horen krijg.

Sanca en ik gaan way back dus daar kan ik niet op stemmen.

Fabula uit zelfbehoud :o

de laatste spannende minuten.,.....
tot de stemming sluit

Fabula

Voila, de stemming is gesloten.

Heks, controleer jij deze nacht tremendes eens?

Vervolgverhaal 9

Bij een grote barbecue worden veel opvallendheden aangehaald. Er is dan ook een flinke discussie over wie vandaag zijn lot tegemoet moest zijn. Bijna waren meerderen tegelijk de pineut geweest. Fabula probeert zijn hachje, met zijn rol nog goed te redden. Hij deed een hele dappere poging, maar helaas voor hem mocht dit niet baten. Zijn lot is beslist en wat hebben de sambadansers en drummers voor straf bedacht voor onze Fabula nu zijn verhaal ten einde is?? Er wordt een kuil gegraven, daar worden de meest giftige slangen ingeworpen en onze Fabula wordt Door Jimbooo, Imba, Sanca en Tremendes ieder aan een ledemaat opgetild. Hij wordt op een wiel vastgebonden, al zijn botten worden gebroken, compleet geradbraakt dus.
ok8scj.gif

Vervolgens wordt hij in de slangenkuil geworpen en hij sterft een langzame, pijnlijke, gruwelijke dood als hij het slangengif in zich voelt lopen en de botbreuken steeds meer zeer doen.

Verslagen gaat iedereen langzaam naar huis. Waarom wordt er niet geluisterd? Waarom moeten sommigen het nog steeds over de Kolibrie hebben. Jimboo gaat stilletjes op een steen zitten en bedenkt ineens wiens stem men vandaag niet gehoord heeft. Als door een wesp gestoken stapt hij op en loop diep, diep Rocinha in. Zijn oog valt op de verschillende posters voor de Kolibrieverkiezing. Ach gut, die is morgen al. Wie gaat het eigenlijk worden?

In hun bedjes denken Sanca en LM na over de ronde die ze vandaag liepen. Sanca durfde te zweren twee maal op vrij korte termijn Origineel te hebben gezien, terwijl dat qua tijdsplanning helemaal niet klopte. De eerste stond met een paar straatschoffies een kletspraatje te houden, de ander stond aan de andere kant van de favela zijn hutje schoon te vegen, en gezien de rotzooi die ze er gisteren hadden gezien, was hij er al even mee bezig. LM verweet Sanca dat hij spoken zag, maar hoe meer Sanca erover nadenkt…

In de stad wordt nog een drankje gedaan en wordt besproken wat er op de verkiezing zoal belangrijk gaat zijn. Hoe kunnen zieltjes gewonnen worden? Het gaat lastig worden, maar gezien de domheid van de sambadansers en drummers……

Fabula is dood
Fabula was de leugenaar

Nachtrollen: willen jullie vóór 12 uur jullie PM's naar Jorgy doen toekomen. Wordt het na 12, kunnen jullie ze rechtstreeks naar mij zenden.

Aangezien het hier hotel pinkpop is, zou het verhaal wel eens een stukje eerder kunnen komen.

Bam, lier, lier, pants on fire

Hmm, als ik nu eens wist of ik mijn ronde alleen heb gedaan of samen met LM ...

Sorry voor het niet stemmen

Heeft iemand een stemoverzicht? Zal alles een stuk verhelderen

Ik wens de cults nog veel succes!

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

En de rest een heel erg pijnlijke dood!

Terug
Naar boven