XXL Nutrition

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

op naar pinkpop. ik zal proberen het te blijven volgen, maar zal dus wat minder actief zijn.

• Like
Waarderingen: LM
Enjoy :thumb:

Vervolgverhaal 10

De verkiezingsstrijd voor DE kolibrie nadert het einde. Er is gespiekt in de stembus, dus verrassend zal het resultaat niet zijn. Ook dat met de stemmen geknoeid is zal niemand verbazen. Zou er nog een stokje voor dit vanzelfsprekende resultaat gestoken kunnen worden?

In de favela is de oeroude drugsstrijd nog steeds gaande. LM werd in haar nachtelijke ronde staande gehouden door één van de reguliere drugskoeriers. Ze heeft altijd nog de verleiding kunnen weerstaan, vandaag echter….

Ze neemt zichzelf voor dat het onderzoekswerk is. Aangezien ze geen geld bij zich heeft betaalt ze in natura voor de aangeboden drugs. Het kleine jochie likt verlekkerd zijn lippen, zijn ogen puilen uit bij het aanbod van LM. Hij graait door LM’s lange donkere haar, zijn nagels gaan over haar rug en openen haar beha. Hij rukt haar kleren over haar hoofd, zijn ademhaling stijgt rap. De knoop van de politiebroek gaat open, de gulp ook, en *plop* wat ziet hij daar verschijnen :eek: Ach, in rio had hij dat kunnen verwachten he. Hij haalt zijn schouders op, draait LM om, petst haar op haar kont en neemt haar diep om haar (of moet ik zeggen zijn) verolgens door de knietjes te laten zakken en gooit haar het zakje drugs toe.
Geniet ervan, zoals ik van jou genoten heb, roept hij haar na. LM wacht geen moment en aangezien ze nogal ongeduldig is aangelegd gaat het iets te rap. Ze laat het leven door een overdosis.

De volgende ochtend wordt ze gevonden. Haar poezelige witte voetjes zitten nog onder het witte poeder waardoor de oorzaak van haar dood helder is.

LM is dood
LM was de tranny

---------- Toegevoegd om 06:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:07 ----------

RockOfAges: Enjoy! Het is nu al 30 graden+ in pinkpopcity ;)

• Like
Dat was te verwachten...
Succes nog!
ik kan nu wel in alle rust genieten van m'n festivalletje morgen;)

op naar pinkpop. ik zal proberen het te blijven volgen, maar zal dus wat minder actief zijn.

Wat is er nou belangrijker, pinkpop of een potje ww game ? :p
Veel plezier man.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Heeft iemand een stemoverzicht? Zal alles een stuk verhelderen

Ik had Fabula gestemd met mijn stomme kop.
Ben nu mooi 1 van mijn trouwe handlangers kwijt.

• Like
Wat is er nou belangrijker, pinkpop of een potje ww game ? :p
Veel plezier man.

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Ik had Fabula gestemd met mijn stomme kop.
Ben nu mooi 1 van mijn trouwe handlangers kwijt.

IMBAatwork

Als je burger bent, wat ik wel sterk vermoed ga je best mee op tremendes.

Ik heb een vrij drukke dag op de planning en weet niet wanneer ik deze avond weer online kan komen, ik ga voor nu mee op Tremendes, als blijkt dat je me zit te playen trek ik je volgende keer dat ik je zie keihard aan je baard

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Edit, vanuit het niets posten Origineel en Wauter met 5 minuten tussen hun posts, dit moet wel opgezet spel zijn, wie proberen ze te beschermen ? Dan toch RockOfAges wat ik aanvankelijk dacht of, of, of, ik weet het ook eventjes niet meer

Ik heb een vrij drukke dag op de planning en weet niet wanneer ik deze avond weer online kan komen, ik ga voor nu mee op Tremendes, als blijkt dat je me zit te playen trek ik je volgende keer dat ik je zie keihard aan je baard

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Edit, vanuit het niets posten Origineel en Wauter met 5 minuten tussen hun posts, dit moet wel opgezet spel zijn, wie proberen ze te beschermen ? Dan toch RockOfAges wat ik aanvankelijk dacht of, of, of, ik weet het ook eventjes niet meer

Ga voor die dikke!!

Ik ben de enigste die met 100% zekerheid kan zeggen wat rockofages zijn rol is, daarom heb ik toen ook geprobeerd van hem te redden van de stemming. Dat deed ik subtiel bij alley, ten eerste omdat ik al een tijdje wist dat alley de burgemeester was maar die oplossing ging ik natuurlijk nooit niet in het topic posten en ten tweede wist dat alley slim ging zijn om de subtiele hint te snappen. Als je de verhalen naleest weet je trouwens wel wat orgineel zijn rol is.

Laatst bewerkt:
Voor alle lieve levende burgers stem op Tremendes.

Wauter. :trollface:

Tremendes Ik vertrouw orgineel

Terug
Naar boven