wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Ik wens de cults nog veel succes!
---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------
En de rest een heel erg pijnlijke dood!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wens de cults nog veel succes!
---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------
En de rest een heel erg pijnlijke dood!

Ach, in rio had hij dat kunnen verwachten he. Hij haalt zijn schouders op, draait LM om, petst haar op haar kont en neemt haar diep om haar (of moet ik zeggen zijn) verolgens door de knietjes te laten zakken en gooit haar het zakje drugs toe. 
op naar pinkpop. ik zal proberen het te blijven volgen, maar zal dus wat minder actief zijn.

Heeft iemand een stemoverzicht? Zal alles een stuk verhelderen

Wat is er nou belangrijker, pinkpop of een potje ww game ?
Veel plezier man.
---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------
Ik had Fabula gestemd met mijn stomme kop.
Ben nu mooi 1 van mijn trouwe handlangers kwijt.
Origineel gepost door wauter
Heks, controleer jij deze nacht tremendes eens?
Als je burger bent, wat ik wel sterk vermoed ga je best mee op tremendes.
Ik heb een vrij drukke dag op de planning en weet niet wanneer ik deze avond weer online kan komen, ik ga voor nu mee op Tremendes, als blijkt dat je me zit te playen trek ik je volgende keer dat ik je zie keihard aan je baard
---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Edit, vanuit het niets posten Origineel en Wauter met 5 minuten tussen hun posts, dit moet wel opgezet spel zijn, wie proberen ze te beschermen ? Dan toch RockOfAges wat ik aanvankelijk dacht of, of, of, ik weet het ook eventjes niet meer
Ik heb een vrij drukke dag op de planning en weet niet wanneer ik deze avond weer online kan komen, ik ga voor nu mee op Tremendes, als blijkt dat je me zit te playen trek ik je volgende keer dat ik je zie keihard aan je baard
---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------
Edit, vanuit het niets posten Origineel en Wauter met 5 minuten tussen hun posts, dit moet wel opgezet spel zijn, wie proberen ze te beschermen ? Dan toch RockOfAges wat ik aanvankelijk dacht of, of, of, ik weet het ook eventjes niet meer
Ik had Fabula gestemd met mijn stomme kop.
Ben nu mooi 1 van mijn trouwe handlangers kwijt.