wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
En de man die hem op weg gezet heeft hopelijk ook toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo net thuis. Verder ook druk vanavond en hier vind ik toch blijkbaar weinig vrienden. Ik ga dus gewoon mee met jou op Wauter
Ik vind 'm maar raar spelen. Was ook ervan overtuigd dat hij Eva was maar dat was allemaal niet zo subtiel als hij nu doet voorkomen.
Denk dat hij ons op een dwaalspoor probeert te zetten. Zeker gezien zijn stem op mij. Ik ken mijn rolletje namelijk.
Lees het straks wel. Misschien tot morgen, en dan pakken we de wolf. Ik loop voorop, beloofd! War burgers!

De laatste cult is nu ook duidelijk

Zo net thuis. Verder ook druk vanavond en hier vind ik toch blijkbaar weinig vrienden. Ik ga dus gewoon mee met jou op Wauter
Ik vind 'm maar raar spelen. Was ook ervan overtuigd dat hij Eva was maar dat was allemaal niet zo subtiel als hij nu doet voorkomen.
Denk dat hij ons op een dwaalspoor probeert te zetten. Zeker gezien zijn stem op mij. Ik ken mijn rolletje namelijk.
Lees het straks wel. Misschien tot morgen, en dan pakken we de wolf. Ik loop voorop, beloofd! War burgers!
kom ik weer met mijn standaardberichtje rond deze tijd: nog twee stemmen te gaan!
nog een kleine drie kwartier om eventueel te switchen.

Lm7790 het meisje er uitspelen was geen slechte keuze maar orgineel zijn rol had je wel al moeten doorhebben in het verhaal.

Sure weet ik die..alleen wat moet ik er mee als burger?
Ja duuh lampje..

stemming is gesloten....
vervolgverhaal volgt rap
---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------
Vervolgverhaal 11
Verkiezingsdag in Rio. Heel het dorp en de favela bruisen. Tremendes haalt stemmen op, hji wil de Kolibrie worden. RockofAges is na het stomende trio van gisteren heel de dag lui muziek aan het luisteren in de hitte en hij vergeet alles en iedereen, zelfs zijn geliefde. Sanca is de weg kwijt, hij is verdwaald tussen de krotten. Origineel geeft gelijk in de ochtend een kijkje in de verkiezingskeuken en geeft aan dat Tremendes richting hel(l) mag verhuizen. Wauter, volgzaam als hij is, probeert de rest zijn kant op de krijgen. Imba stookt een beetje en Jimboo? Waar was hij eigenlijk al die tijd?
Ze pakken zich allemaal samen en gaan op zoek naar Jimboo. Ze roepen hem. Een magere kat loop al miauwend langs. Ze zien een beetje bloed aan zijn mondhoekjes en het beest likt zijn mond af en gaat zijn snorhaartjes wassen. Als ze beter opletten zien ze een spoor van bloeddruppeltjes richting één van de krotten leiden. Ze komen naderbij, ze ruiken de stank van ontbinding al en daar ligt het aangevreten kadaver van onze Jimboo. Jimbooo woonde afgelegen in een klein krotje, onder de uitwerpselen van de dieren die hij opving. Kennelijk hadden de beestjes meer honger dan hij eten voor hen kon regelen, zijn eigen gains kregen voorrang natuurlijk. De beestjes hebben zich samengepakt en zijn in zijn drugsslaap alvast aan het mensenvlees begonnen.
Jimbooo is doodJimbooo was cultJimboo stierf door inactiviteit: twee stemmingen gemistNog niet het verhaal wat jullie verwacht hadden he
Dacht ik ff dat er een speciale rol ofzo in het spel zat.Goh..krijg net een pm van Nicky en jorgyboy. Ze kunnen niet meer posten in dit topic.
Nog meer mensen last van![]()