Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Neen, ik kan hier ook niet meer posten

Tjaka! Mooi gespeeld orgineel.

Tremendes toch de wolf, ik geloofde Wauter en Origineel niet en was rotsvast ervan overtuigd dat Rock cult was

Maar toch, yeah gewonnen, goed gespeeld burgers :D

Tot slot

Mag ik jullie allemaal heel, heel, heel erg hartelijk bedanken!
Ik heb genoten van jullie reacties, ik heb me zitten verkneukelen, hardop moeten lachen en er veel plezier aan beleefd en vooral heel vaak mijn tong moeten afbijten.
Special thnx to Jorgy, onze strenge spelleider en mijn orde in de chaos! Zonder jou was het niet gelukt.
Wij zijn elkaar in het sparren over deze game al zo ver genaderd dat hij mijn kids heeft mogen ontmoeten ;)

Ik zal zo nog even wat uitleg van de hints bij de verhalen geven ;)
Sommige wendingen had ik niet verwacht of waren puur toeval.

Tremendes toch de wolf, ik geloofde Wauter en Origineel niet en was rotsvast ervan overtuigd dat Rock cult was

Maar toch, yeah gewonnen, goed gespeeld burgers :D

Was toch wel duidelijk ondertussen waarom ik rock verdedigde een aantal stemmingen geleden?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

Tot slot

Mag ik jullie allemaal heel, heel, heel erg hartelijk bedanken!
Ik heb genoten van jullie reacties, ik heb me zitten verkneukelen, hardop moeten lachen en er veel plezier aan beleefd en vooral heel vaak mijn tong moeten afbijten.
Special thnx to Jorgy, onze strenge spelleider en mijn orde in de chaos! Zonder jou was het niet gelukt.
Wij zijn elkaar in het sparren over deze game al zo ver genaderd dat hij mijn kids heeft mogen ontmoeten ;)

Ik zal zo nog even wat uitleg van de hints bij de verhalen geven ;)
Sommige wendingen had ik niet verwacht of waren puur toeval.

Jij vooral bedankt voor het spel en de verhalen. Top dat je zelfs tijdens pinkpop je plicht wilde vervullen, Jorgy jij bent natuurlijk ook bedankt voor het spel! :)

Bedankt voor het organiseren beiden ! Wel epic dat er precies hints inzaten die mij slecht maakten, ik stuurde Nicky zelfs nog een pm hierover, zo van, ik ben burger hé :roflol:

Was toch wel duidelijk ondertussen waarom ik rock verdedigde een aantal stemmingen geleden?

Ik vertrouwde je gaandeweg maar toen je vandaag 5 minuten na Origineel postte wist ik het even niet meer :P

Bedankt voor het organiseren beiden ! Wel epic dat er precies hints inzaten die mij slecht maakten, ik stuurde Nicky zelfs nog een pm hierover, zo van, ik ben burger hé :roflol:

Ik vertrouwde je gaandeweg maar toen je vandaag 5 minuten na Origineel postte wist ik het even niet meer :P

Dat van die beef wist ik niet, dat dat nu net jouw favo-hapje moest zijn haha
In de uitleg van mijn hints snap je dat de Beef naar Jimbooo verwijst ;)

Ik was er van overtuigd dat wauter de leugenaar was en RoA de wolf :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Dat van die beef wist ik niet, dat dat nu net jouw favo-hapje moest zijn haha
In de uitleg van mijn hints snap je dat de Beef naar Jimbooo verwijst ;)

Nee?

Komt er nog uitleg van alle hints?

Bedankt voor organiseren trouwens, was lache!

Ik heb vandaag gewoon vrij veel achter de PC gezeten met dat warme weer. De hints over orgineel had je nog niet door in het verhaal? Ergens stond dat hij op plekje aan het dansen was ofzo dat hij gepoetst had.

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Woopy heeft het eerder al opgemerkt maar de hints waren af en toe wel wat makkelijk. De hint naar Alley kon je niet naast kijken en naar bad guys zag ik er dan weinig. De hint naar tremendes was dan wel vrij duidelijk. IMBA had ik als laatste cult op mijn lijstje omdat hij zo apart speelde.

De Imba Is was dan trouwens een schrijffout? :roflol:

Jorgyboy en Nicky bedankt, cults bedankt en special thanks aan Wauter, het was fun om een beetje in je hoofd te gaan zitten.
Jammer dat ik een nacht extra moest omdat Diaephi er plots aan toegevoegd werd. Die kon ik uiteraard niet laten leven, wist niet welke kant hij zou kiezen en/of misschien mij wel per ongeluk zou dood schieten of 1 van de cults. Wat een terechte gedachte bleek te zijn na zijn verklaring de kant van de cults te hebben willen kiezen maar geprobeerd had om Punjab te killen.
Enige wat ik misschien had moeten proberen was fabula te volgen en niet op hem stemmen maar volgens mij was hij al verloren en zo had ik nog wat kans om de schijn op te houden.
Fabula did a great job, ik twijfelde zelfs paar keer of hij toch wel echt aan mijn kant stond of toch gewoon burger was.
Ik had liever geen wolf willen zijn deze game want had erg weinig tijd. Wilde wel mijn best doen om wille van het spel en heb na dag 1 gekozen om iig proberen actief te zijn en die tijd te halen uit het niks bijhouden. Dus eigenlijk zoals altijd zonder kladblok of notities. Ging niet eens zo verkeerd.

Yups sommige hints waren achteraf gezien veel te makkelijk.
Nadeel denk ik als je slechts één game gespeeld hebt, en dan gelijk gaat schrijven en nog niet alles doorziet.
Ik was dan ook erg verbaasd dat het spel nog zo lang duurde.

Hier alvast wat eerste hints:

Startverhaal

Jimboo schichtig voorbij schiet:
cult: hij weet meer!

Vervolgverhaal 1:

Deze hint hadden jullie al gevonden:
De burgemeester van Rio loopt door de poort van het centrum, over de zanderige weggetjes ook maar de favela van Rocinha in. Hij wandelt langs de krotten en klimt behendig over de rotsen. Hij wilde dat hij net als Hanna Barbara in Black Beauty kon zeggen dat alles op zijn pootjes terecht kwam.
Alley-cat is de burgemeester.

ga die poezelige vrouwenvoetjes maar eens aan het werk zetten
: LM is de Tranny

Vervolgverhaal 2:
En waar dit plaats vindt vraag je je af? Bij de waterafvoer danst onze muze de nachtelijke salsa met haar twee dansers.

Wauter is een Limburgs waterschapsbedrijf. Wauter is de muze=eva.

Vervolgverhaal 3:
Onze schone Wauter: verwijst naar rol als Eva en naar schoon = water….

Ik wist dat er iets fishy was aan Jimboo en dan zo emo reageren als ik hem beschuldig, lol
Ging niet over je beschuldiging, ging erover dat er een hele waslijst aan spelers in het verhaal genoemd werden die allemaal goed zijn, dan maken de slechten al geen kans meer dmv eliminatie dus had er toen geen zin meer in.

Jorgyboy en Nicky bedankt, cults bedankt en special thanks aan Wauter, het was fun om een beetje in je hoofd te gaan zitten.
Jammer dat ik een nacht extra moest omdat Diaephi er plots aan toegevoegd werd. Die kon ik uiteraard niet laten leven, wist niet welke kant hij zou kiezen en misschien mij wel zou dood schieten of 1 van de cults. Wat een terechte gedachte bleek te zijn na zijn verklaring de kant van de cults te hebben willen kiezen maar geprobeerd had om Punjab te killen.
Enige wat ik misschien had moeten proberen was fabula te volgen en niet op hem stemmen maar volgens mij was hij al verloren en zo had ik nog wat kans om de schijn op te houden.
Fabula did a great job, ik twijfelde zelfs paar keer of hij toch wel echt aan mijn kant stond of toch gewoon burger was.
Ik had liever geen wolf willen zijn deze game want had erg weinig tijd. Wilde wel mijn best doen om wille van het spel en heb na dag 1 gekozen om iig proberen actief te zijn en die tijd te halen uit het niks bijhouden. Dus eigenlijk zoals altijd zonder kladblok of notities. Ging niet eens zo verkeerd.

Je reactie toen was wel vrij op het randje vond ik. Heb jij mij trouwens echt op de eerste nacht proberen te killen omwille van het vorige spel? :roflol: Moet wel vloeken voor je geweest zijn toen het niet lukte.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Ging niet over je beschuldiging, ging erover dat er een hele waslijst aan spelers in het verhaal genoemd werden die allemaal goed zijn, dan maken de slechten al geen kans meer dmv eliminatie dus had er toen geen zin meer in.

Je beseft toch wel dat hiermee ook duidelijke slachtoffers voor de wolf worden bloot gelegd? Ik heb met Woopy nog een discussie gehad over het feit dat hij zei ik zeker burger was maakte me een mooi target voor de wolf.

Door die hint met beef jerky ben ik nog gaan checken in mijn pm's of ik wel echt burger was of me vergist had :roflol:

Was wel leuke game, moet zeggen dat ik deze pot niet echt mijn best gedaan heb, en vooral beetje heb lopen trollen.
Ook geen hard feelings naar Wauter hoor, met zijn hockey stick :p

Thx Jorgy en Nicky.

Vervolgverhaal 4
Het groepje valt uit elkaar als Stefanovich langs komt lopen. Hij heeft luide muziek opstaan op zijn ghettoblaster en sjokt dominant de favela door. Vreemd type is het ook die Stefanovich, niet zo gek dat hij nergens aansluiting bij vindt. De volgende muziek draait:
SPOILERS: TOON
Stefanich, liedje secrets: hij had de geheime rol

Vervolgverhaal 5:
behalve de namen geen hints

Vervolgverhaal 6:
Ze vegen alle drie het zweet van hun voorhoofdjes, pfoei zou het liefedsduo dit nogmaals doen met deze danser? Dit was wel erg hard werken om hem tevreden te stellen
Liefdesduo bleef bij Imba@work slapen

vervolgverhaal 7
De wolf zat met één van zijn handlangers lekker beef te peuzelen.
Deze hint verwees naar Jimbooo en niet naar Sanca.
Deze extra hint richting hem kwam erin omdat hij niet gestemd had deze keer.
(sorry dat er te veel en te makkelijke hints eerder inzaten :()

Hij verwijst naar:
http://www.jimbooosbeef.com/

Vervolgverhaal 8:
meer een aanwijzing dan een hint:
Hij leidt ons om de tuin, we denken iedere keer dat zijn vermomming diegeen is die we moeten zoeken.

Vervolgverhaal 9:
Sanca durfde te zweren twee maal op vrij korte termijn Origineel te hebben gezien, terwijl dat qua tijdsplanning helemaal niet klopte. De eerste stond met een paar straatschoffies een kletspraatje te houden, de ander stond aan de andere kant van de favela zijn hutje schoon te vegen, en gezien de rotzooi die ze er gisteren hadden gezien, was hij er al even mee bezig. LM verweet Sanca dat hij spoken zag, maar hoe meer Sanca erover nadenkt
Origineel veegde zijn hutje schoon met een bezem = heksenbezem.

Vervolgverhaal 10
Er is gespiekt in de stembus
De heks heeft gevraagd naar de juiste kandidaat

Door die hint met beef jerky ben ik nog gaan checken in mijn pm's of ik wel echt burger was of me vergist had :roflol:

Mijn excuses, ik heb in het verleden al wel eens de fout gemaakt dat ik dacht een hint opgelost te hebben en dan uiteindelijk fout zat. Daarom speel ik gewoon open kaart en bespreek ik alles openlijk in het topic. Toen ik die beef zag moest ik direct aan beef jerky en jou denken (no homo). Mede met de dubbele rol die je leek te hebben uit de verhalen dacht ik dat je de leugenaar was. Toen er in het verhaal kwam dat de wolf zich vermomde als spelers was ik er wel uit dat je zeker burger was.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Nicky, de denk groter in één van de verhalen. Was dat geen hint?

True, ik kon het zelfs zonder kladblokje af waar ik blij mee was tot de hint naar de wolf kwam waar ik bijna letterlijk genoemd werd.:roflol:

Je reactie toen was wel vrij op het randje vond ik. Heb jij mij trouwens echt op de eerste nacht proberen te killen omwille van het vorige spel? :roflol: Moet wel vloeken voor je geweest zijn toen het niet lukte.

Ja was zo. Had in m'n hoofd de ondertoon wel maar kwam gedrukt niet echt naar voren. Ach op basis van het vorige spel is overdreven maar op 1 of andere manier kwam jij wel gelijk in mij op, tja je moet iemand kiezen.
Wist wel toen dat jij Eva was ja en zelf gaf je nog door dat rock Adam was. Dat was niet handig want daar ging ik toen natuurlijk ook niet meer voor.

Jij vooral bedankt voor het spel en de verhalen. Top dat je zelfs tijdens pinkpop je plicht wilde vervullen, Jorgy jij bent natuurlijk ook bedankt voor het spel! :)

Graag gedaan

Ik was er van overtuigd dat wauter de leugenaar was en RoA de wolf :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ---------- Nee?

Komt er nog uitleg van alle hints?

Bedankt voor organiseren trouwens, was lache!
Yes, uitleg is gedaan. En thnx.

Jammer dat ik een nacht extra moest omdat Diaephi er plots aan toegevoegd werd. Die kon ik uiteraard niet laten leven, wist niet welke kant hij zou kiezen en/of misschien mij wel per ongeluk zou dood schieten of 1 van de cults. Wat een terechte gedachte bleek te zijn na zijn verklaring de kant van de cults te hebben willen kiezen maar geprobeerd had om Punjab te killen.
;)

Sorry...de cults leken, behalve Fabula, wat inactief te zijn deze game. Hmz doet me denken...heb volgens mij nog niet alle hints uitgelegd...

.
Ik heb serieus even gedacht: is dat in de game of is het persoonlijk? Heb het zelfs nog aan Jorgy voorgelegd :D

Was wel leuke game, moet zeggen dat ik deze pot niet echt mijn best gedaan heb, en vooral beetje heb lopen trollen.
Ook geen hard feelings naar Wauter hoor, met zijn hockey stick :p

Thx Jorgy en Nicky.
yw, zonde dat je je niet zo best kon inleven.

Mijn excuses, ik heb in het verleden al wel eens de fout gemaakt dat ik dacht een hint opgelost te hebben en dan uiteindelijk fout zat. Daarom speel ik gewoon open kaart en bespreek ik alles openlijk in het topic. Toen ik die beef zag moest ik direct aan beef jerky en jou denken (no homo). Mede met de dubbele rol die je leek te hebben uit de verhalen dacht ik dat je de leugenaar was. Toen er in het verhaal kwam dat de wolf zich vermomde als spelers was ik er wel uit dat je zeker burger was.

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Nicky, de denk groter in één van de verhalen. Was dat geen hint?
yes...naar Tremendes....(en naar de schrijfster van de verhalen ;))

Terug
Naar boven