Fitness Seller

Weerwolfgame 32: The Deadly Duo

Als je porta de Pedra zoekt op google --> afbeeldingen, zie je wel een dooie n*ger als je iets naar beneden scrollt..
Tevens, als je nog verder scrollt, zie je mensen met zwarte balken voor hun ogen --> misdadiger, dus PdP is slecht?

Een n*ger? Ik zie vooral veel poorten/deuren (porta). Heb je wel in de incognito modus gezocht? Zo niet, houdt google rekening met je eigen voorkeuren (dode n*gers blijkbaar).

Of staat het echt heel hard onderaan?

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Nevermind, ik heb het plaatje gevonden.

Nu, je moet eigenlijk wel omgekeerd redeneren he. De spelleiders zijn vertrokken vanuit een bepaald persoon waar ze naar willen hinten. Stel dat men, zoals MMAjunke zegt, een negerplaatje wil gebruiken, dan is het toch niet echt logisch dat ze de zoektermen "porta de pedra" gaan gebruiken in de hoop ergens een plaatje van een dode n*ger tegen te komen? Je gaat toch nooit vanuit het woord "n*ger" denken aan het woord "porta de pedra"?

Hopen dat het nu weer een lekker actief topic gaat worden :D!

Een n*ger? Ik zie vooral veel poorten/deuren (porta). Heb je wel in de incognito modus gezocht? Zo niet, houdt google rekening met je eigen voorkeuren (dode n*gers blijkbaar).

---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Nu, je moet eigenlijk wel omgekeerd redeneren he. De spelleiders zijn vertrokken vanuit een bepaald persoon waar ze naar willen hinten. Stel dat men, zoals MMAjunke zegt, een negerplaatje wil gebruiken, dan is het toch niet echt logisch dat ze de zoektermen "porta de pedra" gaan gebruiken in de hoop ergens een plaatje van een dode n*ger tegen te komen? Je gaat toch nooit vanuit het woord "n*ger" denken aan het woord "porta de pedra"?

Na die redenatie van diaphy het vorige spel is alles mogelijk :roflol:

Dit.
Ik heb dezelfde redenatie al in eerdere spelletjes aangebracht. Er moet een manier zijn waarop de bedenker van de hint bij die hint kan komen, anders slaat het nergens op.

Je gaat toch nooit vanuit het woord "n*ger" denken aan het woord "porta de pedra"?

Nou...Pedro->Piet->Zwarte Piet->n*ger?:dunno: ja zomaar beetje brainstormen op m'n kladblokje hoor..

Heet niemand verders Piet dus hebben we geen reet aan.:rolleyes:

Wel goed opgelost, dat wel. Al zeg ik het zelf.

Toch?

Nou...Pedro->Piet->Zwarte Piet->n*ger?:dunno: ja zomaar beetje brainstormen op m'n kladblokje hoor..

Heet niemand verders Piet dus hebben we geen reet aan.:rolleyes:

Wel goed opgelost, dat wel. Al zeg ik het zelf.

Toch?

Je moet de omgekeerde redenering maken, beginnend van het woordje n*ger.

Pfoee.. Morgen maar eens even goed bijleren en brainstormen.. Eerste dagen zijn toch altijd een beetje gissen!

Terug
Naar boven