Fitness Seller

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Het is orgineel of Wengster.

Nee dat zou je niet :o Dat zou je alleen maar verdacht maken, je bent een slimme speler en dit is gewoon een slimme zet.

Zou het waarderen als jij en de rest van de burgertrein gewoon meegaat op de stem op Orgineel of Wengstertje morgen, dit is de sterkste lead die we hebben.

Daar is helemaal niks sterks aan. Denk eens na,
Zou sanca zo'n simpele hint direct over de wolf geven? Als je dit echt wil volhouden maakt het jou gewoon verdacht

Nee dat zou je niet :o Dat zou je alleen maar verdacht maken, je bent een slimme speler en dit is gewoon een slimme zet.

Zou het waarderen als jij en de rest van de burgertrein gewoon meegaat op de stem op Orgineel of Wengstertje morgen, dit is de sterkste lead die we hebben.
En wat zou de andere dan moeten zijn ipv de wolf? Jager?

Ik vind jouw oplossing van de hint eigenlijk een beetje te gemakkelijk. Na de mogelijke kill van de wolf deze nacht weten we hopelijk iets meer.

En wat zou de andere dan moeten zijn ipv de wolf? Jager?
Jager kan gewoon in het huis zitten en iemand anders beschermen toch? Zie geen reden waarom hij buitenshuis zou moeten zijn.

Ik vind jouw oplossing van de hint eigenlijk een beetje te gemakkelijk. Na de mogelijke kill van de wolf deze nacht weten we hopelijk iets meer.
Als de wolf mij killt, dan weten we iig genoeg. :)

Jager kan gewoon in het huis zitten en iemand anders beschermen toch? Zie geen reden waarom hij buitenshuis zou moeten zijn.

Als de wolf mij killt, dan weten we iig genoeg. :)

Omdat jij mogelijk de wolf er hebt uitgehaald? Het scenario dat weng en orgineel burger zijn is waarschijnlijker.

Even wachten op het verhaal van morgen, denk dat dit ook een beetje vroeg is voor zo'n grote hint.

Die dinosaurus moet toch iets of iemand voorstellen, niet?

Dat denk ik ook, maar ik denk dat het verwijst naar een cult.. Want er staat "ik neem je mee naar de grot van de boze moderator".. Dus is het het hulpje van de wolf..

Ja iets goed denk ik dus waarom woopy

Dat lijkt mij niet... Zou wel epic zijn als de boze moderator de goede gebruikt om z'n kills te maken :P

@Spanning Tree
@Woopy
@drbrik
@Wengstertje
@lloydatoni
@orgineel
@Marc100
@HillR
@diaephi
@RockOfAges
@Jacked And Tan
@wauter
@Steensteen
Dit zijn de leden die in de beginpost staan die meedoen, de namen die niet genoemd zijn in het verhaal:

@Wengstertje
@orgineel

De wolf zat niet in het huis. Als dit de hint is, dan is het spel over. Stem deze twee eruit en je hebt sowieso de wolf.

Misschien zat de wolf wel in het huis, maar zijn hulpje, de boze dinosaurus niet.. Lijkt mij te verwijzen naar een cult.. Zou dan inderdaad kunnen verwijzen naar degene die niet in het huis zaten.. Iemand die in het huis zit kan natuurlijk niet aankloppen als dinosaurus..

Ik zou het linken aan die seniorenhint? Dinosaurussen zijn oud? Het word ook af en toe als scheldwoord gebruikt.

Ik denk inderdaad dat Sanca ons naar één cult probeert te wijzen met zijn hints..

Ben idd benieuwd naar het verhaal, geloof dat ik dus toch niet zo verkeerd zat met wengstertje. Maar ja ben inmiddels wel gewend dat er nooit iemand luistert naar mij bij weerwolfspellen :roflol:

Ben idd benieuwd naar het verhaal, geloof dat ik dus toch niet zo verkeerd zat met wengstertje. Maar ja ben inmiddels wel gewend dat er nooit iemand luistert naar mij bij weerwolfspellen :roflol:

awww, kootsjiekootsjie :kiss:

Wij vrouwen luisteren sowieso nooit...

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3 ochtend

Terwijl niemand de verdwijning van Marc lijkt op te merken sluipt de boze super moderator 's nachts het huis uit. Mwuahaha en groooaaarrr klinkt het in het verdoken verblijf van de boze super moderator en de grote boze pratende dino, beiden met baard. "Peuzel jij Marc maar lekker verder op, dan ga ik ondertussen inloggen, het is alweer veel te lang geleden dat ik iemand verbannen heb, deze nacht krijg je een nieuw hapje met maar liefst 20% meer eiwitten"
Ondertussen liggen de anderen te slapen in het huis. Of niet ? HillR hoort iemand zachtjes op haar deur kloppen, slechts gehuld in een babydolletje opent ze de deur, het is alweer die mysterieuze onbekende van in de douche. "Als ik je vandaag een stomende massage mag geven, dan zorg ik ervoor dat de boze super moderator jou vandaag niets kan doen". HillR twijfelt een beetje, gisteren was eenmalig, ze wil Punjab niet verliezen aan een flirt. Sssht zegt de mysterieuze man, niet over nadenken en gewoon doen zegt hij terwijl hij HillR zachtjes neerlegt op het bed en haar de beste stomende massage geeft die ze ooit gehad heeft, natuurlijk mondde dit weer uit in een stevig potje cardio (18+)
Terwijl ze zachtjes lagen te kreunen merkten ze niet dat Lloyd met een ijselijke gil een hartaanval krijgt, hij wou even inloggen op het forum maar de boze super moderator heeft hem verbannen ! De rest van de groep ligt in een diepe slaap als de boze super moderator terug thuis komt en horen niet dat de grote boze pratende dino met baard Lloyd uit het huis komt halen om mee te slepen naar de grot, hier zal hij wel even zoet mee zijn.

Jesus_dino.jpg

Lloyd is dood, hij was 1 van de moderators

Terug
Naar boven